Buberczasty Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Moim zdaniem na nie firmowym kicie 13.000 to calkiem niezle. Mimo tego jesli jak mowisz zaciagales porad ludzi ktorzy sie na tym znaja to mogli Ci powiedziec ze powinienes wymieniac co ok. 10 tys.km tloczek poniewaz jest to dwusówek i musisz sie liczyc wlasnie z takimi wydatkami. POZDRO :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ja bym wymienił na Twoim miejscu wał, kolo98 ...A po za tym czemu zaczynasz znowu od końca? Zmień najpierw wydech na jakiś tuningowy z dyfuzorem, potem gaźnik i inne pierdółki a na końcu cylek ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Kolo 98. -Gaźnik warto zmienić. Jednak 28mm to za dużo (miałem taki i sie zalewała), chyba że zmienisz dysze na odpowiednio mniejsze.-Membrany mocy nie dają, zmieniasz nimi tylko lekko charakterystyke wiec nie sa takie wazne.-kruciec ssacy pasuje bez zmian. Gorzej z airboxem który trzeba lekko przerabiać, bo gaźniki od 125cc mają dużo większą średnicę od strony airboxu.- Pełne odblokowanie dyfuzora, przelotowa końcówka i wał w IDEALNYM stanie :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ja bym wymienił na Twoim miejscu wał, kolo98 ...A po za tym czemu zaczynasz znowu od końca?mam nowy wal lozyska itp Zmień najpierw wydech na jakiś tuningowy z dyfuzorem, potem gaźnik i inne pierdółki a na końcu cylek ... :bigrazz:mam wydech gianneli a gaznik nie weim skad wziac Kolo 98. -Gaźnik warto zmienić. Jednak 28mm to za dużo (miałem taki i sie zalewała), chyba że zmienisz dysze na odpowiednio mniejsze.-Membrany mocy nie dają, zmieniasz nimi tylko lekko charakterystyke wiec nie sa takie wazne.-kruciec ssacy pasuje bez zmian. Gorzej z airboxem który trzeba lekko przerabiać, bo gaźniki od 125cc mają dużo większą średnicę od strony airboxu.- Pełne odblokowanie dyfuzora, przelotowa końcówka i wał w IDEALNYM stanie :wink:-a powiedz mi czy kazdy gaznik od 125 bedzie pasowal i czy nie zmienic poprostu dyszy na wieksza w tym orginalnym mikuni i gdzie mozna taka dysze dostac???-a skad wzioles same listki czy cale membrany do dt???-ale nie wiem co to jest ten kruciec ssacy??i o co chodzi z tym ze ktos ma stuningowany??-wydech mam gianneli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 A ja głupi mysałem ze wydech zestraja sie do silnika i wuykonuje sie go na końcu :icon_rolleyes: Czesto bład to własnie zaczynanie od wydechu. Najpierw poprawia sie sprawnosc by potem przejsc do wyższych zmian. Najpierw robimy sobie w głowie plan... kupujemy cylider dobieramy gaźnik a po wszystkim zakładamy wydech. Następnie dobre by były próby drogowe do zestrojenia całego ustrojstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 od wydechu można zacząć, tylko trzeba kupić taki model który dobrze spełnia swoją rolę w przypadku większego cylindra (70) jeśli zamierzamy w ogóle zmieniać cylinder Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) witamKoledzy posiadam dt 80 chlodzone cieczą prosze was o pomoc, ponieważ mam luzem cylinder mallosi 110ccm i kupuje do niego tłok. Widze ze jestescie opcykani w temacie wiec co musze jeszcze zrobic zeby jakos to dzialalo np. 1)jakis gaznik wiekszy(chyba 28mm?) od innego moto (jesli tak to od jakiego?)czy jak a moze tylko dysze wymienic?2) gdzie mozna kupic albo samemu zrobic cos z membranami?3) o co chodzi z tym kruccem ssacy jak wyglada i jak go mozna zmodernizowac lub kupic tuningowy4) i co jeszcze mozna zrobic zeby mialo to sens i wszystko bylo proporcjonalne do tego cylindra110? Z gory dzieki i pozdro. :icon_rolleyes: mam wydech gianneli a gaznik nie weim skad wziac-a powiedz mi czy kazdy gaznik od 125 bedzie pasowal i czy nie zmienic poprostu dyszy na wieksza w tym orginalnym mikuni i gdzie mozna taka dysze dostac???-a skad wzioles same listki czy cale membrany do dt???-ale nie wiem co to jest ten kruciec ssacy??i o co chodzi z tym ze ktos ma stuningowany??-wydech mam gianneliPONAWIAM PYTANIE pozdro Edytowane 30 Stycznia 2007 przez kolo98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.