Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje gdzie mogę "bezpiecznie" sprawdzić prędkość maksymalną motocykla? Jestem z Bielska-Białej,więc im bliżej tym lepiej.

trasa na Katowice , odcinek miedzy Kobiórem a Tychami, zapozuj tylko do fotoradaru w Piaskach :banghead:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem z Twoich okolic "Tsm" wierze jednak, ze mimo wszystko i tak bedziesz probowal osiagnac "predkosc swiatla". :banghead: Tylko po co i dlaczego w tym kraju gdzie drog niema?

 

Jedz za miedze i tam probuj. :banghead: Maja wiecej szerokich i prostych odcinkow ciagnacych sie dzisiatkami kilometrow.

 

Powodzenia.

 

:biggrin: :banghead:

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym stwierdzniem, że fotoradar nie rejestruje zdjęć powyżej 250km/h bym się zgodził.

Panowie z Top Gear testowali mit o nierejestrowaniu prędkości powyżej 250km/h, jest to prawda.

To dokładnie napisałem :clap: - parę postów wyżej. (tylko mam problem z miejscem w którym mogę latać bezpiecznie (tzn. poza zasięgiem radarów) z taką prędkością :) - poza tym moja kawa jak zbliża się do 250 km/h - to na liczniku pojawia się napis zrzuć 30 kg a będziesz miał mniejsze opory toczenia :) - złośliwe bydle...

zdravim horko.

Edytowane przez Dargo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trasa na Katowice , odcinek miedzy Kobiórem a Tychami, zapozuj tylko do fotoradaru w Piaskach :lapad:

Witam Sąsiada. No tak...tylko że w Kobiórze stoją...no wiesz panny :clap: i tam wypada się zatrzymać :( A tak serio, to znam dobrze trasę o której mówisz i będę szczery...chyba nie mam jaj żeby tam tyle jechać :) Kiedyś tam pocisłem 230 i jeszcze tydzień blady ze strachu chodziłem jak mi cinkuś na lewy pas wjechał. Dzięki. Ps. Do zobaczyska na otwarciu sezonu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bardzo dlugim zjezdzie, przy sprzyjającym wietrze i warunkach atmosferycznych max predkosc licznikowa mozna uzyskac znacznie wieksza niz ksiazkowa. Nie testuje motocykla ze strachu ale jechalem kiedys z gory fiatem panda licznikowe 163 a V max ma podany 150. Gdybym mial wieksza predkosc na poczatku i zjazd bylby dluzszy to zapewne jeszcze wiecej daloby sie rozwinac.

Troche bez sensu jest sie zakladac czy licznik tyle wykaze - bo teoretycznie moze wskazywac ile ma na skali. Mozna jedynie sie zalozycz ze wycisnie sie dana predkosc na tym liczniku jesli oczywiscie mozna to udokumentowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko weźcie pod uwagę drobny fakt, że prędkość licznikowa ma się nijak do rzeczywistej, oraz że błąd pomiaru rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Przy licznikowych 280 jest wielce prawdopodobne, że będziesz dopiero "dobijał" do 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko weźcie pod uwagę drobny fakt, że prędkość licznikowa ma się nijak do rzeczywistej, oraz że błąd pomiaru rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Przy licznikowych 280 jest wielce prawdopodobne, że będziesz dopiero "dobijał" do 250.

 

+ zuzycie opony - mniejsza stednica = mniejszy obwod kola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ zuzycie opony - mniejsza stednica = mniejszy obwod kola.

 

no napewno ma to niesamowite znaczenie :icon_razz:

 

niesamowitego nie ma ale nie zmienia to faktu, ze takowy jest + "schlupf" ( ten z ASR )

 

pozdrawiam

 

:clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, jak juz bylo powiedziane bledy wskazan licznika "im wiecej tym wiecej" :icon_razz: i tak powyzej 200 to moze byc grobo ponad te wspomniane 10km/h

Ja np. jadac autem (focus diesel 140ps) licznik pokazywal 240 a nawigacja 217, na moto nie przetestowalem gps ale na pewno nie jest lepiej wiec jesli maszyna idzie realne 260 to zegary moga pokazywac 280 spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

 

taka mala rada, najpierw obczaj teren na ktorym chcesz sprawdzac taka predkosc. Mala nierownosc/garb moze byc Twoim ostatnim doswiadczeniem w zyciu. Przejedz odcinek powoli i zbadaj dobrze nawierzchnie. Na A4 Krakow-Zgorzelec tez trafiaja sie wieksze nierownosci w najmniej spodziewanych miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...