szramer Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Czy ktoś się orientuje gdzie mogę "bezpiecznie" sprawdzić prędkość maksymalną motocykla? Jestem z Bielska-Białej,więc im bliżej tym lepiej.trasa na Katowice , odcinek miedzy Kobiórem a Tychami, zapozuj tylko do fotoradaru w Piaskach :banghead: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Nie jestem z Twoich okolic "Tsm" wierze jednak, ze mimo wszystko i tak bedziesz probowal osiagnac "predkosc swiatla". :banghead: Tylko po co i dlaczego w tym kraju gdzie drog niema? Jedz za miedze i tam probuj. :banghead: Maja wiecej szerokich i prostych odcinkow ciagnacych sie dzisiatkami kilometrow. Powodzenia. :biggrin: :banghead: Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Z tym stwierdzniem, że fotoradar nie rejestruje zdjęć powyżej 250km/h bym się zgodził.Panowie z Top Gear testowali mit o nierejestrowaniu prędkości powyżej 250km/h, jest to prawda.To dokładnie napisałem :clap: - parę postów wyżej. (tylko mam problem z miejscem w którym mogę latać bezpiecznie (tzn. poza zasięgiem radarów) z taką prędkością :) - poza tym moja kawa jak zbliża się do 250 km/h - to na liczniku pojawia się napis zrzuć 30 kg a będziesz miał mniejsze opory toczenia :) - złośliwe bydle...zdravim horko. Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Dargo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsm Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 trasa na Katowice , odcinek miedzy Kobiórem a Tychami, zapozuj tylko do fotoradaru w Piaskach :lapad:Witam Sąsiada. No tak...tylko że w Kobiórze stoją...no wiesz panny :clap: i tam wypada się zatrzymać :( A tak serio, to znam dobrze trasę o której mówisz i będę szczery...chyba nie mam jaj żeby tam tyle jechać :) Kiedyś tam pocisłem 230 i jeszcze tydzień blady ze strachu chodziłem jak mi cinkuś na lewy pas wjechał. Dzięki. Ps. Do zobaczyska na otwarciu sezonu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Na bardzo dlugim zjezdzie, przy sprzyjającym wietrze i warunkach atmosferycznych max predkosc licznikowa mozna uzyskac znacznie wieksza niz ksiazkowa. Nie testuje motocykla ze strachu ale jechalem kiedys z gory fiatem panda licznikowe 163 a V max ma podany 150. Gdybym mial wieksza predkosc na poczatku i zjazd bylby dluzszy to zapewne jeszcze wiecej daloby sie rozwinac. Troche bez sensu jest sie zakladac czy licznik tyle wykaze - bo teoretycznie moze wskazywac ile ma na skali. Mozna jedynie sie zalozycz ze wycisnie sie dana predkosc na tym liczniku jesli oczywiscie mozna to udokumentowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 tylko weźcie pod uwagę drobny fakt, że prędkość licznikowa ma się nijak do rzeczywistej, oraz że błąd pomiaru rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Przy licznikowych 280 jest wielce prawdopodobne, że będziesz dopiero "dobijał" do 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 tylko weźcie pod uwagę drobny fakt, że prędkość licznikowa ma się nijak do rzeczywistej, oraz że błąd pomiaru rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Przy licznikowych 280 jest wielce prawdopodobne, że będziesz dopiero "dobijał" do 250. + zuzycie opony - mniejsza stednica = mniejszy obwod kola. Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 + zuzycie opony - mniejsza stednica = mniejszy obwod kola. no napewno ma to niesamowite znaczenie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 + zuzycie opony - mniejsza stednica = mniejszy obwod kola. no napewno ma to niesamowite znaczenie :icon_razz: niesamowitego nie ma ale nie zmienia to faktu, ze takowy jest + "schlupf" ( ten z ASR ) pozdrawiam :clap: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Dokladnie, jak juz bylo powiedziane bledy wskazan licznika "im wiecej tym wiecej" :icon_razz: i tak powyzej 200 to moze byc grobo ponad te wspomniane 10km/hJa np. jadac autem (focus diesel 140ps) licznik pokazywal 240 a nawigacja 217, na moto nie przetestowalem gps ale na pewno nie jest lepiej wiec jesli maszyna idzie realne 260 to zegary moga pokazywac 280 spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unix Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 hej, taka mala rada, najpierw obczaj teren na ktorym chcesz sprawdzac taka predkosc. Mala nierownosc/garb moze byc Twoim ostatnim doswiadczeniem w zyciu. Przejedz odcinek powoli i zbadaj dobrze nawierzchnie. Na A4 Krakow-Zgorzelec tez trafiaja sie wieksze nierownosci w najmniej spodziewanych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.