Magik8888 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Witam!! Czy koło magnesowe musi sie nagrzewać ?? ostatnio po jeździe coś mnie tknęło żeby odkręcić dekiel i looknąć do niego i nie mogłem się do niego dotknąć bo aż pażyło.... Czy to musi tak być ??? Coś kiedyś czytałem że u kogoś w ktm lc4 tak było to dorobili jakiś kabelek masujący do tego aparatu z cewkami, bo była za słaba masa i dlatego sie grzało. prawda to ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Może cewki za bardzo trą o koło magnesowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 To jest naturalne zjawisko podczas zamieniania pola elektromagnetycznego na prąd elektryczny. Przynajmniej tak mnie uczyli w szkole. więc nie masz sie czym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 a magnesy nie poodklejają się od tak dużej temperatury ?? że sie nagrzewa to spoko ale żeby aż tak ?:| przecież ono ma z jakieś 60 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Nie mają prawa odpaść bo są często w stelarzach które je utrzymują w magnecie a klej to dodatek. Jesli oceniasz temperature tylko na 60 stopni to naprawde nie masz sie czym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 a magnesy nie poodklejają się od tak dużej temperatury ?? że sie nagrzewa to spoko ale żeby aż tak ?:| przecież ono ma z jakieś 60 stopni60 stopni to jest graniczna temperatura przy której dajesz radę utrzymać koło bez bólu. Jarek_s robił przeróbkę o której pisałeś czyli dodatkowy kabel do połączenia mas, popytaj go na PW. A to niejest tak przypadkiem że to koło nagrzewa się od cewek? Może to cewki są takie gorące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Panowie jezeli magneto w husce sie tak nagrzewa to znak ze jest słabo !! Mowisz o jakims stelatrzu ?? Niedawno odezwał sie do mnie 4umowicz ktory kupił VORa jakis rok ponad 2000 chyba 2002 to ma zapłon od Huski podczas jazdy sie odkleiło !! W husce to koło to bardzo słaby punkt motocykla!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 (edytowane) Zapewne masz zapłon szwedzki, SEM. Rzeczywiście Jarkowi S mocno się nagrzewało koło magnesowe. Rozwalił sobie dwa - popękały magnesy, od temperatury. Człowiek, który mu to naprawiał, pociągnąl dodatkowy, masowy kabel od głowicy, do ramy. I problem się juz nie pojawił. Nie rozumiem tego fenomenu, bo jak może masy nie być!! Ale zadziałało, wiec spróbuj u siebie.Pozdrawiam Edytowane 25 Stycznia 2007 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A nie nagrzewa się przypadkiem od silnika. Tak tylko pytam, bo u mnie wszystko jest gorące, tak jak cały silnik i chodzi bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 (edytowane) Tak-to prawda co BartekJ powiedział. Temperatura na obudowie wzrastała grubo powyżej 100 stopni-jak kropla wody spadła na iskrownik, to robił się wrzątek-podczas gdy reszta silnika miała swoją normalną temperaturę. W środku iskrownika musiało szaleć piekło-załatwiłem dokładnie 2 wirniki z magnesami, i przy okazji temperatura załatwiła mi świezo założony simmering na wale korbowym.Na pewno nie było to tarcie magnesów o cewki, bo sprawdzałem to wnikliwie. Na magnesach nie było śladów od ocierania, jedynie ukruszenia takie "na wskroś".Tak jak wcześniej koledzy pisali-dodatkowy kabel masowy z miejsca obnizył mi temperature iskrownika o dobre kilkadziesiąt stopni, i od dwóch lat problem z grzniem się, i pękaniem od temperatury magnesów przestał istnieć. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało, ale pomogło. Edytowane 28 Stycznia 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Magik888 ma zapłon firmy DUCATI ktory nie jest moim zdaniem zbyt udany !! W czym by go nie załozyli są z nim problemy :icon_biggrin: Ja w sumie zmieniłem na SEMa i swieca starcza mi na jeden dzien jazdy wiec tez 0 pytan :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Magik888 ma zapłon firmy DUCATI ktory nie jest moim zdaniem zbyt udany !! W czym by go nie załozyli są z nim problemy :icon_razz: Ja w sumie zmieniłem na SEMa i swieca starcza mi na jeden dzien jazdy wiec tez 0 pytan :icon_eek: ,,swieca starcza mi na jeden dzien jazdy wiec tez 0 pytan" to na tym układzie zapłonowym SEM swieca tak mało wytrzymuje(a to co sie dzieje dostaje przebicia czy sie przepala?) przeciez ten układ ma wiekszość tych starszych KTMów i tam nic zbytnio sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.