Litrus Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 WitamMam taki o to problem:Mam obrotomierz mechaniczny.Gniazda w nim i w silniku nie sa wyrobione.Linka jest nowa.Kiedy krece go np na luzie, to czuje ze juz jest max a dopiero wskazowka sie podnosi i musialbym z 1,5 sek czekac zeby pokazalo wlasciwe obroty.Niewiem czy "ten typ tak ma" .Da sie to jakos zniwelowac ?Z gory dzieki za odpPozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 być może masz zbyt mocno dokręconą linke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 napewno nie ... no pomalu sie podnosi ... niewiem czy tak musi byc ... czy da sie zrobic tak, zeby odrazu reagowala wskazowka, lub chociaz szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 to moze linka jest troszke dluzsza i wywiera nacisk na obrotonierz i dlatego tak moze wolno chodzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 a czy przy schodzeniu z obrotów tez reaguje z opóźnieniem??moze z mechanizem cos nie tak.u mnie w Rg jak miałem mało oleju w skrzyni,to jak go odpaliłem to dopiero po ok.1,5-2 sekund obrotomierz zaczynał działac,ale jak już działał to bez opóźnień :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ja miałem podobnie tylko jeszcze bardziej i okazało się że mechanizm obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 tzn jak go pokrece do 7 tys i zmienie bieg i dam gaz to pomalu opada i jak pomalu sie z "czolga" do tych obrotow ktore sa w danym momencie to lapie i idzie spowrotem do gory ale liczylem na to ze jak na luzie pokrece go to bedzie jak na filmiku z obrotomierzem w DT 200 czyli wskazowka lata jak glupia ... juz sie zimno robi ale nakrecilbym telefonem jak ten obrotomierz pokazuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Prawdopodobnie będzie wszystko co trzeba do przesmarowania w liczniku i problem zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 zastanawiam sie czy to nie jest tak zwane tłumienie ktore wystepuje podobnie u mnie w liczniku... jak ostro wyhamuje z 60 to jak stane to jeszcze skazowka spada ... mozliwe ? Kogos moze smieszyc ze wybrzydzam ale jak juz jest ten obrotek to niech dobrze pokazuje :notworthy: bajer jak bajer ale zawsze lepiej jak dobrze dziala ..Pozdrawiam :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 moim zdaniem to wyrobił Ci sie już ten mechanizm. prędkościomierz i obrotomierz działa na takiej samej zasadzie. czyli są takie blaszki bardzo blisko siebie wytwarza sie pole(chyba magnetyczne) i wskazówka sie podnosi. najprawdopodobniej to jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 nasmaruj dobrze linke i po problemie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 u mnie jest podobnie z predkosciomierzem linka jest nasmarowana slimak jest nowy i nic nie pomaga ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=AUTSAJDER=- Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Wydaje mi się, że może być to jak już ktoś wyżej wspomniał "tłumik" wahań, który ma za zadanie ustabilizować wskazówkę obrotomierza przed drganiem i odchyłach (żeby po prostu nie skakała) ale mogę się mylić to zależy od konstrukcji obrotomierza, fakt że jak naoliwisz linkę i tulejkę/łożysko w obrotomierzu to nie zaszkodzi a nawet wydłuży żywotność obrotomierza i linki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 u mnie obrotomierz tak skacze ale tylko jak jade stala predkoscia jak przyspieszam to nie jak to naprawic bo troche denerwujace to jest przy dluzeszej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Nagralem jak pokazuje ten obrotomierz... niestety glupi jestem i to bylo jakies 20 minut po jezdzie wiec silnik ostygl i zawsze przez jakas minute ma problemy z wejsciem na obroty, ale mniej wiecej widac problem ... wydaje mi sie ze ten obrotomierz tak ma.Spodziewalem sie takiej reakcji jak na obrotomierzu od DT 200 ktory na youtube jest takze, i tam ta wskazowka lata jak glupia.PozdrawiamCzy moglby jakis posiadacz dt 80 lc2 nakrecic chociaz komorka, tak jak w moim przypadku, dzialanie swojego obrotomierza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.