KUD?Y Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 witam.jak dokonuje sie wymiany uszczelniaczy w motocyklach z przednim zawieszeniem typu ubside-down????jak tego dokonać?co jest potrzebne? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 witam.jak dokonuje sie wymiany uszczelniaczy w motocyklach z przednim zawieszeniem typu ubside-down????jak tego dokonać?co jest potrzebne? prosze o pomoc Troche pracy cię czeka,jeśli zgadłem jaki masz rodzaj tych ups-ów to są tam śruby na dole trzymające tłoczek musisz złapać u góry za śrubę i dolną odkręcić powinno puścić i lagi powinny się już rozdzielić. potem to już z górki. Tam zimering jest na górnel ladze więc zejść łatwo zejdzie ale jak już będziesz składał to uważaj żebyś nie przycioł, oczywiście miej gotowy olej do wymiany, ilość to już musisz sprawdzić w specyfikacji- jeśli nie masz to możesz zlać z lagi ( jeśli jest druga dobra ) i zmierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 w niektórych zawiasach wystarczy odkręcić tylko górny korek i wyciągnąć zabezpieczenie uszczelniacza aby rozdzielić goleń od lagi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Przylaczam sie do tego postu. Wlasnie jestem w trakcie wymiany uszczelniaczy typu UPSide-Down w mojej CBR 954 i mam troche klopot.Rozkrecilem dolna srube, lagi sie rozlaczyly, wyjalem uszczelniacz ale mam problem ze zdjeciem gory tzn nie moge odkrecic gornej niebieskiej sruby. Albo jest tak mocno to zakrecone albo ja robie cos nie tak.Czy moze ktos powiedziec jaka jest kolejnosc odkrecania gory? Czym trzymacie lage zeby sie nie porysowala? Bede wdzieczny za instrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 u mnie było tak że odkręciłem górną śrube zamykającą i lagi wysuneły sie około 20 cm w dół, ale nie rozdzieliły.w środku jest długa szpilka która w połowie ma tłoczek muniemożliwiający przejście szpilki przez otwór w dolnej cześci lagi........jest to oczywiście mowa o lewej rurze nośnej w której nie ma sprężyny a z prawą jest jeszcze gorzej..... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 u mnie było tak że odkręciłem górną śrube zamykającą i lagi wysuneły sie około 20 cm w dół, ale nie rozdzieliły.w środku jest długa szpilka która w połowie ma tłoczek muniemożliwiający przejście szpilki przez otwór w dolnej cześci lagi........jest to oczywiście mowa o lewej rurze nośnej w której nie ma sprężyny a z prawą jest jeszcze gorzej..... :icon_twisted:Wiec u mnie jest odwrotnie, musisz odkrecic dolna srube imbusowa i wtedy energicznie pociagnac wtedy sie rozejda lagi.Powiedz jak odkreciles gorna srube krok po kroku oraz gdzie byly zamocowane lagi? W polce czy w imadle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 właśnie u mnie ma dolnych śrub imbusowych, jest tylko śruba spustowa na dole z boku powyżej mocowania ośki... a górne śruby zamykające wiadomo że odkręcałem w półkach które obejmują rure nosna do okoła równomiernie więc nie dojdzie do uszkodzenia tak jak by to wystąpiło mocując je w imadle....u góry pod śruba jest duży oring to wszystko jest pewnie jeszcze fabrycvznie mocno skręcone...wiec użyj troszke więcej sily a powinno pójść...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Wiec u mnie jest odwrotnie, musisz odkrecic dolna srube imbusowa i wtedy energicznie pociagnac wtedy sie rozejda lagi.Powiedz jak odkreciles gorna srube krok po kroku oraz gdzie byly zamocowane lagi? W polce czy w imadle?Tą śrubę odkręca się "normalnie", podłóż tylko szmatkę pod klucz żeby nie porysować śruby. Ja odkręcałem tą śrubę, gdy laga była jeszcze w półkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Wiec tak udalo mi sie odkrecic sruby i rozlozyc amorek na czesci.Mam dwa pytania czym wyczyscic wnetrze rury amorka oraz jaka jest kolejnosc przy skladaniu ? Kiedy sie odpowietrza i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 wyczyścić trzeba jakąś czystą szmatką bez żadnych zanieczyszczeń,ale precież w środku powinny pozostać tylko resztki oleju....można to też zmyc jakimś odtłuszczaczem lub benzyną ekstrakcyjną.ale przy montażu pamiętać trzeba o nawilżeniu całej powieżchni lag olejem żeby nie doszło do zarysowań... A co do odpowietrzania to nie mam pojęcia,ja nie mam swoich zawiasów aż tak zawansowanych technicznie...:banghead: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 wyczyścić trzeba jakąś czystą szmatką bez żadnych zanieczyszczeń,ale precież w środku powinny pozostać tylko resztki oleju....można to też zmyc jakimś odtłuszczaczem lub benzyną ekstrakcyjną.ale przy montażu pamiętać trzeba o nawilżeniu całej powieżchni lag olejem żeby nie doszło do zarysowań... A co do odpowietrzania to nie mam pojęcia,ja nie mam swoich zawiasów aż tak zawansowanych technicznie...:banghead: pozdroChodzi mi o to co wpierw skecamy, co potem, kiedy odpowietrzamy i kiedy skrecamy gorna srube?Znalazlem instrukcje ale ona nie jest do amorkow upside-down: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.htmlnie ma takiej instrukcji do zawieszenia upside-down? A moze opisze to ktos kto wymienial uszczelniacze w 954? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 trzeba postępować tak jak w tym linku ze świata motocykli ...poczytaj dobrze tą lekture bo mądre rzeczy tam piszą.postępuj ze swoimi amorkami tak jak ze zwykłymi..to jest praktycznie to samo.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Pytanie czy jak bede chcial skrecic ta dolna srube to musze gore zalozyc a jak wtedy wleje olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 nie no,poskręcaj cały dół do kupy a przez odkręcona górną śrube zamykającą wlewasz ojej..chyba nie ma innej możliwości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Jutro sprawdze i dam znac :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.