MACIAS1989 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Cieżka sprawa z serwisówkami. Dzieki;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Mocy prądnicy to raczej niepodnisie, a więc jest bez sensu, a pozatym trzeba by było dodatkowy regulator (zresztą taka prądnica jest nieregulowalna). Jedynym rozwiązaniem jest zmiana żarówek na oryginalne (o zalecanej mocy) i lepsze wykożystanie światła (zmiana odblasku na nowy). Lub wymiana prądnicy na alternator taki jak w MZ 250 lub Jawie ale ten pomysł odpada bo z pradnicą masz pewno zintegrowany zapłon. Z całym szacunkiem ale nie da rady wymienić na alternator, mechaniki nie przeskoczysz. Apropo H4, ja mam taką w RD wymienioną ze starej maluchowskiej R2 i działa cacy lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Stan odblasku można tylko optycznie stwierdzić, tzn, czy nie jest "pożółkły" czy nie pęka, wybrzusza się. Im większej mocy żarówka, czyli taka która również wydziela więcej ciepła, tym szybciej zniszczymy sobie odbłyśnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Jak bede przy motorze to sprawdze odbłyśnik. Wczoraj go rozbieralem, ale zapomniałem o lampie :biggrin: Apropo H4, ja mam taką w RD wymienioną ze starej maluchowskiej R2 i działa cacy lala. Właśnie wydaje mi sie, że te moje też są jakies z poprzedniej epoki :icon_mrgreen: Gdybym jeździł tylko po mieście to byłyby wystarczające, ale jak wyjażdżam tam gdzie droge oświetlają tylko moje żarówki to jest tragicznie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 ja swoja yamaszke kupiłem już z H4, ostatnio czyściłem odblask i jest dalej w super stanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 ja swoja yamaszke kupiłem już z H4, ostatnio czyściłem odblask i jest dalej w super stanie.. a jaki masz przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 32600 km.... ale nie był katowany i w dodatku przez ostatnie 2 lata stał nieużywany.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 (edytowane) To mój ma 27tyś. i przez 3 lata stał nieużywany (w ogrzewanym garażu). Znajomy dostał go za dług i raz, drwa razy do lasu pojechał, to chyba nie będzie źle z odbłyśnikiem(mam taką nadzieję) :P Szkoda, że motor garażuje daleko od domu :) Edytowane 21 Stycznia 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) nie posiadam serwisówki do tdr-ki... sam potrzwbuje do swojej yamahy i nigdzie nie moge znaleść odpowiedniej.... :wink: Cieżka sprawa z serwisówkami. Dzieki;) Posiadam kilka serwisówek do DT i TZR. Jak coś to wpisywać mejle i porozsyłam. Edytowane 23 Stycznia 2007 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.