thefex Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) hiniedlugo bede musial zmienic przednic oponki.. jako ze jestem wierny firmie mitas (z powodow finansowych), to nawet nie patrze na dunlopy i micheliny.. uzywki nie wchodza w gre jako ze tyl nie pozostawia mi zadnego wyboru - tylko mitas c02 130/80/17, to zastanawiam sie nad przodem.. Motocykl to KLR 250 (moc 24 KM, 140 kg wagi)rodzaj terenu po ktorym jezdze: bloto, bagagna, sypki i ubity piasek, rzadko kamienie i asfalt mam do wyboru: C-05 80/100-21 cena 130 złC-05 90/90-21 cena 140 zł C-11 90/90-21 cena 130 złC-11 80/100-21 cena 130 zł C-13 90/90-21 cena 130 złC-13 80/100-21 cena 130 zł C-15 90/90-21 cena 130 zł C-17 80/100-21 cena 135 złC-17 90/90-21 cena 135 złEF-06 90/90-21 cena 145 zł - opona FIMowska teraz pytania:-ktory z tych kapci najlepiej nada sie do motocykla i terenu, w jakim jezdze?-czy lepiej brac 90/90 czy 80/100 i dlaczego?-moze jakies inne propozycje w podobnym przedziale cenowym (zaznaczam, ze opona ma byc nowa) ?- jezeli macie fotki bieznikow tych opon, to wrzuccie je gdzies na http://www.imageshack.us lub http://www.bikepics.com i podajcie linka :D p.s.przekopalem tematy o oponach, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie Edytowane 12 Stycznia 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1dc18a3b94a02d0 bierz EF-06 , świetna guma, na szybkich(czyt. powyżej 100) przelotówkach w piachu/szutrze dobrze się prowadzi :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 imho ja na Twoim miejscu zmienił bym tył na max 110 bo 130 tu musi w ch*j mulic sprzęta ale to OT :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Nie wiem jak wy ale mysle ze na przodzie nie ma co oszedzac.http://www.allegro.pl/item157126925_nowy_m...80_100_21_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 imho ja na Twoim miejscu zmienił bym tył na max 110 bo 130 tu musi w ch*j mulic sprzęta ale to OT :bigrazz: jak jestes taki madry, to znajdz mi sensownego laczka, ktory wejdzie na felge 17"zreszta... efekt zamulenia sprzeta mialem tylko raz.. gdy wjechalem na wilgotne, gliniaste, zaorane pole rolnicze..szerszy kapec jest lepszy w blocie, po ktorym czesto jezdze Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 szerszy kapec jest lepszy w blocie, po ktorym czesto jezdzei tu sie mylisz, na waskich oponach zmiejsza sie czas jaki potrzebuje opona zeby zlapac przyczepnosc na grzaskim gruncie, tzn szybciej dokopac sie do twardego podloza, na wezszych oponach motocykl jest zwinniejszy, lepeij przyspiesza itd. Co do opon na przod jest tak jak mowi TwisterZG nie warto oszczedzac i lepiej kupic dobra jakosciowa opone lub chociazby uzywke w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 a to przepraszam myślałem za masz 18 cali :icon_twisted: co i tak nie zmienia faktu że cieńsza lepsiejsza :evil: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Co do opon na przod jest tak jak mowi TwisterZG nie warto oszczedzac i lepiej kupic dobra jakosciowa opone lub chociazby uzywke w dobrym stanie.qpa :icon_twisted: mitasy nie sa złymi oponami a na przod to bym wybrał taka opone zeby była majbardziej uniwersalna czyli błoto piach kamienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ty masz 40 kilka koni on 20 kilka i załoze sie jak jakby pośmigał na 110 to odczuł by sporą różnice na +. Zresztą sam powiedz jakiej szerokości masz kostkę? Ja mam 120 i jak trafie cieńszą w dobrym stanie to kupie :icon_twisted: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 dla ulatwienia dam linka do fotek kazdej z opon:http://www.bikepics.com/members/thefex/part/ Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Podepne sie: http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1dc18a3b94a02d0MIal ktos stycznosc z takim mitasem z homologacja FIM? Wyglada kozacko : baloniasty profil jak nalezy, kostki w rozsadnych odstepach no i cena ok! Jakoze micheliny i pirelli z tylu schodza bardzo szybko to wlasnie mysle czy by takiej gumy nie zalozyc. thefex- a ty bierz tego AC10 bo cena niewiele wyzsza, a przod schodzi powoli (jezeli nie robisz na kazdym kroku stoppie na asfalcie ;) )pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Podepne sie: http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1dc18a3b94a02d0MIal ktos stycznosc z takim mitasem z homologacja FIM? Wyglada kozacko : baloniasty profil jak nalezy, kostki w rozsadnych odstepach no i cena ok! Jakoze micheliny i pirelli z tylu schodza bardzo szybko to wlasnie mysle czy by takiej gumy nie zalozyc. thefex- a ty bierz tego AC10 bo cena niewiele wyzsza, a przod schodzi powoli (jezeli nie robisz na kazdym kroku stoppie na asfalcie :) )pzdr dość dobra guma, ma taki charakterystyczny uślizg tyłu do pewnego momentu (model EF-05), dobrze się ją czuje, wolno się ściera. Na skałkach wapiennych są problemy, na reszcie terenu (piasek,trawa,szuter) jest ok Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Podepne sie: http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1dc18a3b94a02d0MIal ktos stycznosc z takim mitasem z homologacja FIM? Wyglada kozacko : baloniasty profil jak nalezy, kostki w rozsadnych odstepach no i cena ok! Jakoze micheliny i pirelli z tylu schodza bardzo szybko to wlasnie mysle czy by takiej gumy nie zalozyc. pzdr Hej,Miałem na tyle w GasGasie(konkretnie EF-05), kostki się nie łupały(czyli nie odłamywały i nie szczerbiły) i wycierały bez zaokrąglania. Prawdopodobnie guma jest bardziej "gumowa", hehe. Weź pod uwagę że kostki są dużo niższe niż w modelach crossowych Mitasa. Zastanawiam się na ile mi ta opona starczyła, nie był taki jakiś szczególnie krótki czy długi okres, czyli w normie.Z dzisiejszej perspektywy brałbym to co tańsze, i nie bez znaczenia, uważam, jest też wyższy klocek w Mitasach crossowych. Pozdrawiam:_) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 a latał kto na c-15 21" ?? możecie mi coś o niej powiedzieć ?? czy np nie zniknie w tempie ekspresowym jak polatam pare km po asfalcie bo jakoś strasznie mało ma tych kostek na sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 (edytowane) a latał kto na c-15 21" ?? możecie mi coś o niej powiedzieć ?? czy np nie zniknie w tempie ekspresowym jak polatam pare km po asfalcie bo jakoś strasznie mało ma tych kostek na sobie znikniemi starczyła na 4 miechy w exc250, jeździłem głównie po szutrach/lasach Edytowane 13 Stycznia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.