kriss.g Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 ... jakby patrzec na urodę ... to oczywiście Zephyr ... zaje..fajne moto ... jeśli nie wiesz co Ci się podoba ... usiądź ja jednym i drugim ... kawałek się przejedź ... wtedy powinieneś wiedzieć co jest dla Ciebie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ja, pomijając względy estetyczne (w tym przypadku ZR550 wymiata :buttrock: ), zwrocił bym uwage na jeszcze jedna, dosc istotna kwestie - ile masz wzrostu, bo jezeli powyzej 175-180cm, to bedziesz na GS-ie wyglądał jak na motorowerze... ja ze swoimi 190cm jak na niego wsiadłem, wyglądalem jak hm.... palant?? :icon_twisted:, pozatym Kawa jest po prostu bosska, i taka ekstrawagandzka - niespotykana... sorry ale nie jestem obiektywny w tej ocenie, tak jak i Ty szalaeje za Zephyrami :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ja, pomijając względy estetyczne (w tym przypadku ZR550 wymiata ;) ), zwrocił bym uwage na jeszcze jedna, dosc istotna kwestie - ile masz wzrostu, bo jezeli powyzej 175-180cm, to bedziesz na GS-ie wyglądał jak na motorowerze... ja ze swoimi 190cm jak na niego wsiadłem, wyglądalem jak hm.... palant?? :), pozatym Kawa jest po prostu bosska, i taka ekstrawagandzka - niespotykana... sorry ale nie jestem obiektywny w tej ocenie, tak jak i Ty szalaeje za Zephyrami :) Już nie przesadzajcie. GS przecież nie jest małym motorem. Zephyr z wyglądu jest rzeczywiście ładniejszy, ale słyszałem niezbyt pochlebne opinie o jego silniku. Podejrzewam, że jest drogi w eksploatacji [4 gary]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 A możecie napisać cos o kwesti dostępności części, awaryjności tych motorów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VAT Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Zephyr kasuje wszystkie nejkedy jeżeli chodzi o dizajn. Oczywiście ocena walorów estetycznych zależna jest od gustu, ale chyba nie byłoby nadużyciem stwierdzić, że motocykl ma ponadczasową stylistykę i jest po prostu ładny. Moim zdaniem motocykl ma sprawiać przede wszystkim frajdę właścicielowi, każdy inaczej rozkłada akcenty i jednemu zależy, żeby motocykl dobrze sie prezentował i dobrze jeździł nawet jeżeli wiąże się to z obawą wystąpienia większych kosztów. Innemu nie zależy tak bardzo na wyglądzie, za to uzyskuje motocykl niekłopotliwy w serwisie, z dobrym dostępem do części GS. Po mojemu zephyr no 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Gdybym się zdecydował na łańcuch to bym brał Zephyr'a. Pomysł z GS500 jest oklepany i mi osobiście ten motocykl się nie podoba.Ale to takie "gdybanie" ..... wybrałem kardana i polecam :cool:. Poczytaj na http://www.ntv.fora.pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Siemanko , na twoim miejscu bym jednak sie zdecytował na Zephyrka , piękny klasyk (a GS 500 oklepany jest już tak jak VW Golf , ale nie mam nic osobiście do GSek , poczciwe moto), a że i moce w stosunku do pojemności nie duża to i chyba nie ma aż tak spieprzonej opinii jak sportowe Kawki :) Powiem wiecej , jak stać Cie na Zephyra 750 to bym właśnie tego brał , to ma niecałe 80 koni (chyba? :rolleyes: ) ładny spokojny klasyk dla spokojnych ludzi , pali chyba nieznacznie wiecej niż 550 a widome ... moment i te sprawy :icon_mrgreen: Tylko tu rodzi sie już kolejny problem ,bo jeśli Zephyr 750 to czemu by nie CB 750 Seven Fifty ... I tak można dyskutować w nieskończoność :D Pozdrawiam. A i tak wybierzesz co będziesz uważał za słuszne :buttrock: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) cze. od około 7 miechów jestem swzczęśliwym posiadaczem Zephyra 550 `92. http://www.bikepics.com/pictures/698041/ http://www.bikepics.com/kawasaki/z550/92/pics.asp przed zakupem Zefira miałem na oku GS 500, ale nie zdążyłem go kupić, i wcale tego nie żałuję!!!!!! GS wygląda tak jakoś zwyczajnie. Zephyr to klasyczny naked bike. Zalety:-klasyczny naked bike, klasyczny disajn-świetne hamulce- przód 2 tarcze-niezbyt popylarny, więc wyróznia sie na drogach-liniowy przebieg mocy, 50KM w zupełności wystarcza jak na pierwsze poważne moto- tak jak to jest w moim przypadku-nie ma "dołków" mocy, silnik ciągnie praktycznie od 2000tys obrotów aż do czerownego pola-przy delikatnej jeździe spala bezproblemu poniżej 5 l/100km-porównywalna cena-ciasno zestopniowane 4 pierwsze biegi, co powoduje, że ZR jest niezłym sprinterem- hehehe żebyście widzieli miny użytkowników 100konnych przecinaków, gdy nie wiele odstawałem im ruszając spod swiateł- no tak liniowy przebieg mocy.-nisko połozony środek ciężkości-chłodzenie silnika wspomagane potężną chłodnicą oleju Wady:-lepiej nie jeździć na silniku nie rozgrzanym w wystarczający sposób (szczególnie przy ostrej jeździe)- odbija się to szczególnie na stanie uszczelniaczy zaworowych.-nerwowo reaguje na cięgno ssania-raz wchodzi na wysokoie obroty, to raz gaśnie- problem tez został wyeliminowany po 1995r, kiedy to wprowadzono podgrzewane gaźniki. jednak odrobina wprawy wystarczy, żeby sprawnie posługiwac się cięgnem ssania w ZR.-w niektórych egzemplarzach silnik klekocze na wolnych obrotach, szcególnie na zimym silniku- przy ciepłym oznaki te ustepuja. spowodowane to jest wyciągnięciem się łańcuszka wstepnego przeniesienia napędu. Pomimo wad, Zephyry słyną z dużej wytrzymałości silników- potrafią bez problemów przejechać 100tyskm bez remontu. Bardzo się cieszę, że nie kupiłem gs (bez obrazy dla jego użytkowników)- a już mało brakowało, ale gdy pierwszy raz zobaczyłem Kawę na żywo, myslałem że padne z podniecenia. :icon_rolleyes: Ale jak wiadomo, co sie komu podoba. Ja bym Ci proponował jednak Zefira, GS jest taki jakiś pospolity. No ale to tylko moje zdanie. No i co 4 gary to nie 2. :biggrin: Mówi się, że motocykle Kawasaki pracują jakby ktoś wsypał im do silnika wiadro śróbek. Widać taki ich urok. Przynajmniej czuje się, że ten silnik pracuje, a nie ma sie wrażenia jakby się siedziało na kosiarce. A co najważniejsze, to Twój góst. Kupujesz pierwsze moto, więc nie musi mieć od razu ponad 100KM. Pomyśl co będzie jeśli kupisz moto pod wpływem emocji, a po pewnym czasie siądziesz z browarem w garażu i powiesz: kur co ja kupiłem, to jest nudne, oklepane, zwykłe. Pamiętaj, motocykl to kupa kasy (sam sprzedałem Mazdę 323F żeby Zefira kupic- sie starzy wk**wili- auto było moje). To nie motocykle są niebezpieczne, tylko ludzie gdy ich używają. KAWASAKI RZUCA W KRZAKI Artur K. pozdro Edytowane 20 Lutego 2007 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 powinienes sobie posiedziec na GS i Zephyr. wez ten na którym czujesz sie lepiej i ten któru bardziej ci sie podoba. w dzisiejszych czasach niema problemu z czesciami do obu tych motocykli serwis bedziesz odwiedzal w zaleznosci na jakiego poprzedniego wlasciciela (wlascicieli) motocykla trafiles. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) kermadec - madre slowa!!! Reverka poza ciekawym wygladem laczy bezawaryjnosc i wygode obslugi. Moc nie za duza, kardan, dzwiek V-ki, cena przystepna (czasami identyczna co GS czy Zephyr) a wersja w kolorze czerwonym z bialymi felusiami poprostu miodzio :icon_exclaim: Opcja warta do zastanowienia. A jezeli juz TYLKO zephyr vs. GS --->Zephyr Edytowane 22 Lutego 2007 przez ruthi7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 a co powiecie na cb 500, szczegolnie S'ka choc wiadomo owiewka rzecz gusturywal od zawsze GS'a, 2 cylindrowka, i te 50 pare KM jesti oleju za duzo tez nie wezmie :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.