Skocz do zawartości

Przerabianie Hondy MAgna VF750c


Rekomendowane odpowiedzi

Sam malowałem bo mi blacharz za drogo powiedział za tą usługę, (za 2 blotniki zapłaciłbym 200 zł) łącznie mnie wyniosło 54 zł malowanie i 70 przygotowanie błotnika.

 

To i tak tanio krzyknal... Ja gdybym mial zaoszczedzic 76zl wolalbym oddac to fachowcowi.

Ode mnie za pomalowanie calej VT 600 chca 900zl.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu miał o ile pamiętam rowerowy prędkościomierz dziwacznie zainstalowany pod półką a nad półką miał lusterko w którym było widać cyferblat :cool: Na prawdę ta stara fałefa była zjawiskiem na miarę światową ;)

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak tanio krzyknal... Ja gdybym mial zaoszczedzic 76zl wolalbym oddac to fachowcowi.

Ode mnie za pomalowanie calej VT 600 chca 900zl.

 

 

 

nie nie, fachowiec chciał 200 ja pomalowałem za 54, czyli zaoszczędziłem 146 zł. to raczej warto było, tym bardziej że wyszło bardzo ładnie. a cenę podałem bez gruntowania i podkładu bo już miałem spodkładowane.

 

za rok na wiosnę będę malował bak. chciałem namalować płomienie ale jeszcze kwestia przemyślenia.

 

a co do zmiany obrotów to jakoś dziwnie mi się reguluje bo albo mam ok 1000-1100 albo mi wskakuje na 1500-2000 przy delikatnym ruszeniu śruba przy manetce. wiem że powinny być jeszcze śruby od wolnych w gaźnikach, ale nie bardzo znam się na ich budowie więc odpuszczę bo rozreguluję.

 

 

 

W zeszłym roku pod 2OO spotkaliśmy z forumowym towarzystwem stara Magnę przerobioną na Stritfajtera!! Wyglądało to dosyć osobliwie ale mimo wszystko gratulowaliśmy właścicielowi pomysłu i determinacji. Pierwszy fajter z kardanem jakiego wdziałem i to ciekawe rozwiązanie prędkosciomierza, z którego odczyt był możliwy dzieki lusterku umieszczonemu nad półką :)

 

 

 

chciałbym to zobaczyć. masz może jakąś fotę tej magny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw ja na tym poziomie 1000 - 1100, jezeli takie obroty trzyma.

Powinno wystarczyc.

Srub indywidualnej regulacji nie ruszaj.

Zaraz, o jakiej srubie przy manetce piszesz ???

To jest regulacja luzu linki gazu, a nie wolnych obrotow.

Do tego masz centralne pokretlo z duzym plastikowym lbem umieszczone na dole miedzy oboma parami gaznikow.

Odpusc calkowicie srube przy manetce i wyreguluj obroty na 1000 - 1100 ta sruba. Potem sruba przy manetce regulujesz luz pokretla gazu tak zeby byl w granicach paru stopni - musi byc wyczuwalny, ale nie za duzy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...