bodman Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Przecież nikt nie napisał, że jest lepszy bo jego moto pójdzie 190. NIkt też nie napisał ze jeździ z takim prędkościami na co dzien,bo po prostu sie nie da.Myslę że każdy co jeździ na chopperach wie o co chodzi i nikomu nie trzeba tłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi. Pozdr Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 To ja jeszcze cos dodam.To poprosze, Innegotrudera, o wrazenia z jazdy 190 km/h :biggrin: :buttrock: Ja swoim jechalem 155 i juz mialem dosyc jak pizdzilo i chcialo mnie zwiac !!! :biggrin: Popieram JarkaG, ze nie jest wazne ile Twoj sprzet pojdzie. To nie jest idea cruiserow i chopprów.Tu sie liczy przyjemnosc z jazdy i posiadania WLASNIE takiego sprzeta :) ;) :clap: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 To ja jeszcze cos dodam.To poprosze, Innegotrudera, o wrazenia z jazdy 190 km/h :D :clap: Ja swoim jechalem 155 i juz mialem dosyc jak pizdzilo i chcialo mnie zwiac !!! :crossy: Popieram JarkaG, ze nie jest wazne ile Twoj sprzet pojdzie. To nie jest idea cruiserow i chopprów.Tu sie liczy przyjemnosc z jazdy i posiadania WLASNIE takiego sprzeta :clap: :biggrin: :crossy: Kolego ale jakiez jest zdziwienie jak malym vs objezdzam na swiatlach motocykle z wieksza pojemnoscia.Na nastepnych swiatlach taki delikwent podjezdza i mowi " ku...wa co Ty tam masz pod dupa, moj przy Twoim to "motorynka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Gorace dyskusje widze, kto ile po co i dlaczego. fajnie wszystko ale czasem jak czytam to sie zastanawiam po cholere komu cos takiego jak motocykl?!.slowa typu ..mam czym ale nie przekraczam 130 albo nie mam czym a jezdze 190,przerobilem juz troche zelastwa w swoim zyciu kazdy nowy zakup az kusi mnie aby go stestowac..to tak jak z porzadnym sprzetem stereo w bloku. powinien byc porzadny aby byla jakosc odtwarzania na poziomie ...ale nie wykorzystujesz jego mocy codziennie bo sasiedzi i wogole...tak i z motocyklem ...wiekszosc tutaj obraca sie w pojemnosciach powyzej 1000cm..to juz jest wyzsza szkola jazdy wiec dobrze wiedziec co sie ma pod dupa, a nie zastanawiac sie będąc na lewym pasie.... :buttrock: Znam tych chlopakow z goracymi glowami co z wypiekami na twarzy opowiadaja o swoich maszynach ,szanuje ich poglady i pasje ale panowie nie dorabiajmy dzikich ideologii...wiadomo ze cos co ma 800cm bez tuningu nie pojedzie 190na godz..(vs)...Mialem vsy...wiec mowie z praktyki..a co do maxow to osobiscie czyt.samotnie po zakupie nowego sprzeta szukam prostej (polecam slowacje) bu w bieszczadach nie bardzo mam gdzie i gne manete do konca ....i nie mowcie ze to zle i takie pierdoly....teraz japonia jest tak robiona ze zadny chwilowy max nie zaszkodzi,,wiecej szkodzi hamownia jak naturaly pęd..robie to raz a konkretnie..wiem wtedy ile wyciagnie ...na jakim odcinku sie zbierze..jak sie zachowuje itd...a na codzien jezdze ...bezpiecznie :) Ostatni vs 1400 jaki mialem wyciagal cos ok 175 km na godz....ale najlepiej sie go prowadzilo w skali 100 do 120 .Km/godz Skrzynia piatka..i chyba wiekszosc tak jezdzi, w koncu chopperowatymi sie jezdzi..a nie ujezdza..ale sie spisalem.. :) wiek...wybaczcie..Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) Mylisz się Ty i inni którzy tak mówią :) . Jest bardzo ważne ile który pojedzie. Fajnie jest mieć lepszy/ładniejszy/szybszy motocykl niż inni :) Jak ktoś rozpowiada, że chopper służy do jazdy 80km/h to nie rozumie idei choppera :) :buttrock: . Ważne jest też żeby wiedzieć ile zaworów ma silnik w Twoim motocyklu i czego się można po nim spodziewać.Ale dlamnie mój jest najładniejszy,najlepszy a najszybszy nie musi być bo i tak tego nie wykorzystam, no przyśpieszenie jest ważne ale nie V-max bo to żadna przyjemność jechać takim motorem powyżej 130 tymbardziej że intrudery mają słabe chamulce, rozpędzić maszyne to nie problem, a potem braknie drogi chamowania Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Krzychu.2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A co do tego silnika to daj Sobie spokoj...raz ze nie pasuja wcale otwory ..dwa to ze w oryginalnej ramie 1400 silnik juz jest wyeksponowany szczegolnie ze wzgledu na rozmiary a co dopiero w mniejszej ramce, o prowadzeniu tego potem juz nie wspomne .Hybryda...Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dersu> Donkiszotem nie jestem i z "wiatrakami" nie walcze. Widocznie miales kiepskie vs. 60KM w ramie malego intruza potrafi wiele i jeszcze bys sie zdziwil. Podobno czlowiek sie uczy cale zycie? Pozdrawiam link potwierdza 60 KM malego vshttp://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4093 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 link potwierdza 60 KM malego vshttp://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4093 Nie jest to żadne potwierdzenie :biggrin: . Nigdy nie słyszałem o seryjnych 60 KM VS 800/750/700/600. 61 KM to ma VS 1400 (wersje po 1996 roku). Na tej stronie jest kupa takich "wiarygodnych informacji" . Jednyne w czym się nie mylą to liczba zaworów na cylinder (chociaż tez nie dam za to głowy) :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 itp. itd. temat rzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 jezdząc nim nie myslalem ile ma koni....to dobre dla pytaczy.....ale odejscia mial jak na zelazo super..a jesli mowisz i cyfrach(innytruder) to zauwaz ze na twoim swistku papieru osiaga 60HP przy 7.500 obrotow...znajac ten model pokusil bym sie o stwierdzenie ze tych obrotow nie osiagniesz w warunkach drogowych....Pozdrawiam...i masz racje (innytruder) czlowiek sie uczy cale zycie... :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Chłopaki, a ja tylko zapytałem czy silnik z 1400 pasuje do ramy 700, a tu takie dylematy. Dzięki za odpowiedzi, już wiem o co chodzi, a to fotki mojego intrudera http://80.55.134.34/p1.JPGhttp://80.55.134.34/p2.JPGhttp://80.55.134.34/p3.JPGhttp://80.55.134.34/p4.JPG Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Fajny, tylko te gumy na goleniach nie pasuja za bardzo...Podnozki dorabiałes, czy kupowales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 wszystko w nim jest dorabiane i potem chromowane co do tych gum to he he he juz wielu mnie za nie opieprzalo ale mnie sie podobaja chociaz ..... moze zdejme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Witam motorek wypas mi sie podoba ale jak na mój gust to te gumy faktycznie tam nie pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.