babyy Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 WitamMam do kupienia taki wlasnie motorek z roku 96 za okolo 10000PLN. Moto ma znajomy wiec wmiare pewny tylko teraz nie moge zbyt wiele znalezc o tym motorku. Jakie ma wady jakie zalety ile pali itp.Najlepiej opinie uzytkownikow lub tych co mieli z nim stycznosc. Ja wolabym CBR 600 lub 900 ze wzgledu ze jest to taki motorek wmiare uniwersalny szybki ale nadajacy sie tez do turystyki. i Teraz nie wiem czy szukac dalej czy kupic ten. Troche odstrasza mnie rowniez masa. Takze jesli ktos cos wie to prosze pisac:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Właściwie to trzy razy się zastanawiałem czy odpisac Ci na twój post :) . Trochę dziwnie podchodzisz do tematu zakupu, kupić ot tak sobie coś co jest akurat pod ręką, podajesz że wolałbyś CBR i to 600 lub 900, no bo rozumiem przeskok z posiadanej 600 na większą pojemność a nie zastanawianie się czy dalej 600 czy 900 :) .Fakt, CBR jest lżejsza, Thunderace to potomek znanej FZR1000, masa coś ok 235 kg, ale z racji pochylonych cylindrów środek ciężkości jest obniżony więc masa nie jest aż tak odczuwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Heh no moze masz racje ale jakos tak dziwnie mi sie napisalo.Jestem po jednym sezonie na FZR600 ale sprzedalem ja bo stwierdzilem ze za duzo musialbym w nia wlozyc wiec wolalem sprzedac i znalezc cos lepszego. Wiem ze po jednym sezonie mam blade jeszcze pojecie o jezdzie i 600 by mi napewno wystarczyla. Mysle tez o CBR 900 bo zawsze chorowalem na ten motor i mialem okazje jezdzic i dalbym rade nim smigac oczywiscie nie ma mowy o wykorzystaniu go w pelni ale z czasem tak. Iglownie tych sprzetow szukam ale niestety polska jest pieknym krajem zlomu i ciezko znalezc odpowiedni egzemplaz i jeszcze w atrakcyjnej cenie:/ I teraz trafia mi sie wlasnie ten thunderace. Moto z wygladu mi sie podoba i jest od znajomego czyli wmiare pewne ale nic o nim nie wiem :/ i stad moje pytanie o jego wady zalety jak ze spalaniem czesciami itp. Wszystko co wam przyjdzie do glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 po jednym sezonie na 600 nie porywaj się na 1000 chyba że zrobiłeś 40 000 km w zeszłym sezonie... powoli, powoli i dziadziuś popierdoli więc nie ma się co spieszyć.pozdro po jednym sezonie na 600 nie porywaj się na 1000 chyba że zrobiłeś 40 000 km w zeszłym sezonie... powoli, powoli i dziadziuś popierdoli więc nie ma się co spieszyć.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 . powoli, powoli i dziadziuś popierdoli pozdroDziki, jesteś bezkonkurencyjny :icon_rolleyes: :icon_twisted: ,Pozdrowienia od byłego wrocławianina :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siurniety krolik Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wszystkie Thunderacey maja to do siebie iż trzeba do nich regularnie dolewać olej.Jeżeli jeździsz sporo w trasy o minimalnej długości 200 km to może zdaryć sie tak że będziesz częsciej dolewał olej niż lał wachę :notworthy: Jeżeli jest to sprzęt z roku 1996 to wiedz że jest to najbardziej olejożerny rok produkcji tego sprzetu.Po zakupie w 11 letnim siliku Thundera czeka cię na dzień dobry w najlepszym razie wymiana pierścieni olejowych ( koszt samych materiałów około 1000 zł ) oraz wymiana uszczelniaczy zaworowych. Wiem co mówię ponieważ przejechałem Thunderemm z 1997 roku w poprzednim sezonie około 10000 km i pod koniec nie wytrzymałem, wku**wiłem się czego następstwem był zakup CBR 1100 XX. Teraz nie dolewam oleju. Dbam o regularny serwis i mam wszystko w nosie. Z dnia na dzień moge pojechać sobie w trasę 1000 lub więcej km i nie zabieram ze sobą bańki z olejem. Gdybyś jednak upierał sie przy Thunderace to mam takowy z roku 1997 i zamierzam w niedługim czasie wystawić go na sprzedaż. pozdr,siurniety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 siurniety króliku, najprawdopodobniej miałeś egzemplarz z wadliwej serii,bo takie niestety zdarzały się do roku 1998 i faktycznie w tych wadliwych egzemplarzach (wadliwie wykonane cylindry) występowało zjawisko nadmiernego zużycia oleju, pozatym zużycie oleju w normalnych egzemplarzach jest niewielkie to po pierwsze, a po drugie zalecane jest stosowanie oleju mineralnego który redukuje jego zużycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ok dzieki. Chyba sobie go jednak odpuszcze i bede dalej szukal jakies cbry. Niestety pewnie bedzie to zmudne i dlugie szukanie ale wkoncu zima przed nami:P to moze wkoncu trafi sie cos godnego uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Mysle ze to dobra decyzja,nie ma sie co porywac z motyka na slońce :) Kup sobie RR a to jest idealny sprzet,na miasto jak znalazl i na jakis zlocik tez Cie ladnie zawiezie :) Teraz jest duzo firebladów na ryku takze napewno cos znajdziesz.A co do zimy to ja bym powiedzial ze sie juz powoli konczy no ale ok,lepiej jak bys napisal ze do wiosny jeszcze troche :buttrock: Zycze owocnych poszukiwac i pochwal siem co nabyles.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zgadzam się, poczekaj i kup Płonące Ostrze :icon_mrgreen: Świetny sprzęcik, mocny i długowieczny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 bread ma rację. Miałem niegdyś ace, a obecnie mam skundlonego bladego. Jamą przelatałem 50 tys km, a był to model `96, dużego zużycia oleju nie stwierdziłem, dolewka 0,5 litra między wymianami! Muszę dodać, iż sprzęt czasami zaglądał na tor. Blady wydaje się być dynamiczniejszy, ale thunder niszczy go pow 200 km/h. Thunder jest silny jak tur, CBR jest za chuda w uszach.Szczerze, do normalnej cywilnej jazdy wybrał bym ponownie YZF, silnik ma naprawdę potencjał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 thunder niszczy go pow 200 km/h Na predkosci powyzej 200 to sie nie nastawiam bo nie ma gdzie tyle jezdzic a w lublinie toru nie ma:/ Bardziej zalezy mi na dynamice i predkosciach raczej do 200km/h. Bladym jezdzilem i swietne moto mimo ze mocniejszy to sprawia wrazenie bezpieczniejszego od FZR. FZR byla bardziej nerwowa.A co do zimy to tak napisalem ale wcale mi do niej nie spieszno. Chodzilo o to ze mam jeszcze czas. Taka zima jak jest dla mnie moglaby byc co rok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siurniety krolik Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Na predkosci powyzej 200 to sie nie nastawiam bo nie ma gdzie tyle jezdzic a w lublinie toru nie ma:/ :evil: Jasne że jest tor tyle że tzw. kartingowy :icon_question: Jak tylko kupisz sprzeta to wal na ten tor podpatrz co robią szybsi zawodnicy a potem ćwicz, ćwicz i jescze raz ćwicz. Zanim pojedziesz do Poznania na tzw. prawdziwy tor polecam najpierw poćwiczyć troszke w Lublinie. siurniety P.S. Faktycznie przy duzych prędkoiściach Thunder zapirenicza jak ta lala :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a po drugie zalecane jest stosowanie oleju mineralnego który redukuje jego zużycie. Kto zalecał stosowanie minerala? Pytałem Cię już o to w niedawnym wątku nt FZR1000 Vs ZX-9R, ale nie odpisałeś. No to jak w końcu? -- pzdry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Fakt jest tor kartingowy ale na nim nie polatasz powyzej 200:P Do cwiczenia napewno dobry i jak cos kupie to na wiosne napewno pojade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.