deszczowy Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 czy ktoś się może orientuje - co steruje serwomotorem od zaworu wydechowego (ten silniczek od którego idą linki do zaworu), czy jest jakis sterownik elektroniczny czy jakieś inne ustrojstwo ...serwomotor jest sprawny a "nie działa" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 steruje nim modol zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deszczowy Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 steruje nim modol zaworu.Dziękuję za odpowiedź... To teraz może mi ktoś odpowie co to jest moduł zaworu...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 czy ktoś się może orientuje - co steruje serwomotorem od zaworu wydechowego (ten silniczek od którego idą linki do zaworu), czy jest jakis sterownik elektroniczny czy jakieś inne ustrojstwo ...serwomotor jest sprawny a "nie działa" ... Zainstaluj eMule'a, wpisz w szukaj dt 125 repair, jest caly manual przed chwila sprawdzalem.Tam jest wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 posprawdzaj wszystkie kable (to tak asekuracyjnie, ich łączenia itd wiadomo :) ) z tego co kojarze to silniczek obracający zaworem powinien wykonywać "obrót kontrolny" w momencie przekręcenia stacyjki z "on" na "off" (słychac "bzykanie" i widać obrót silniczka) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak powinien zrobic :bigrazz: Sam mialem DT z takim zaworkiem, lecz go odlaczylem gdyz chyba sie zle otwieral :/ Co do laczenia to wiem tylko ze z obracajacego sie koleczka szly te linki do calego mechanizmu nad zaworem w takiej gumowej oslonce. Aby to dzialalo trzeba bylo podlaczyc dwa inne kable do tego silniczka. Aby sie dowiedziec gdzie to idzie nie pozostaje ci wiec nic innego jak sprawdzanie gdzie owe dwa kable ida. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deszczowy Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 dzięki, zawór, linki i silniczek mam "ogarnięty" - zawór, linki i cała mechanika nówka ... prosto z Yamahy ... straszna kasa :-( tylko że po przekręceniu zapłonu serwomotor (a jest sprawny) się nie rusza ... nie ma "ruchu testowego" i stąd pytanie moje było co nim steruje ..., serwisówkę mam ... jeszcze sobie to "z emula' sciągnę ... a jak nie pomoże ... to chyba nie obędzie się bez wizyty u dobrego "elektryka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 WitamDo tego serwomotoru wchodza ci 2 oddzielne konektory, pierwszy jest zasilajacy i sklada sie on z 2 kabli na ktorych podane jest 12V (czarny to jest - a brazowy +) i jest to ten duzy konektor, drugim konektorem z pojedynczym kablem (czarny z zoltym paskiem) podawane sa sygnaly w jakiej pozycji i jak ma sie przestawic silnik krokowy (serwomotor), kabel ten wychodzi z tej czarnej zalanej puszki przewaznie znajdujacej sie pod zbiornikiem po prawej stronie (CDI). Rozumiem ze po podlaczeniu tego wszystkiego nie dziala ci servomotor, wiec tak najpierw sprawdz przyzadem czy masz podane 12V na ten duzy konektor przy wlaczonej stacyjce i sprawnym aku, jezeli nie to czarny kabel powinien miec bezposrednie polaczenie pomiedzy - z aku a konektorem przy kablu do ktorego podlaczony jest serwomotor. Jezeli tam jest przejscie to sprawdz kabel + na odcinku stacyjka serwomotor, jezeli dziala ci swiatlo stop to polaczenie przed stacyjka jest sprawne (aku---->wszystkie inne kable---->stacyjka). Jesli na tym konektorze jest 12V to pozostaje ci tylko sprawdzic sprawnosc kabla tylko na odcinku serwo - cdi (ten pojedynczy) poniewaz cdi do prawidlowej pracy silnika musi wiedziec jakie sa obroty (a to odpowiada za ustawienie serwomotoru) to wykluczam polaczenie od CDI do silnika. W razie pytan o ustawienie zaworu to zobacz temat o odblokowywaniu DT kilka temetow nizej tam opisalem jak ustwaic zeby byla rakieta. Warto pokombinowac i podlaczyc Linki odwrotnie tzn 1 do 2 i 2 do 1 zeby zawor obracal sie do gory.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deszczowy Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Asmodan jesteś wielki ...poważnie bardzo dziękuję, tego szukałem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a panowie mam pytanko. Stalo by sie cos gdybym to odlaczyl i zostawil ustawione jakos nie wiem jak, moze tak zeby bylo okno calokowicie otwarte,? da sie bez tego jezdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ja tak jezdzilem :) Na dole mial mula porzadnego ale dalo sie przyzwyczaic :wink: Zostaw okno calkowicie otwarte. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) albo ustaw tak zeby przymykal okno od 7 tys obrotow ale w sposob jaki opisalem w temacie oddlawiania dt i zobaczysz wtedy jaka bedzie mial torpede :banghead: poza tym nie polecam tego odlanczac bo to wlasnie ten zawor ma poprawic osiagi motoru wiec poco je pogarszac :banghead:Pozdro Edytowane 9 Stycznia 2007 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 naprawde wielkie dziski. no odlaczac nie ale jak sie nie ma tego silniczka czy czegos to wiesz:D woelkie dzisiaki za rady. poprubuje. ej a moglibyscie zapaltwic jakis schemat elektryki do dt 87 chociazby taki sze moze ktoz z was ma taka dt i recznie w paincie narysuje schematycznie byle jak?? moze za duzo chce ale bylo by spuper. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deszczowy Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 a panowie mam pytanko. Stalo by sie cos gdybym to odlaczyl i zostawil ustawione jakos nie wiem jak, moze tak zeby bylo okno calokowicie otwarte,? da sie bez tego jezdzic? Nie odłączaj, sterowanie mocą będziesz miał "0-1" albo muł albo torpeda ...właśnie dlatego naprawiam zawór ... coby działał jak należy ...był na zablokowany "na całkowitym otwarciu" .... i dla kogoś kto potrafi jeździć jest to OKale tak dla "normalnej" jazdy, moc z dółu też z jest potrzebna ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas88 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 WitamDo tego serwomotoru wchodza ci 2 oddzielne konektory, pierwszy jest zasilajacy i sklada sie on z 2 kabli na ktorych podane jest 12V (czarny to jest - a brazowy +) i jest to ten duzy konektor, drugim konektorem z pojedynczym kablem (czarny z zoltym paskiem) podawane sa sygnaly w jakiej pozycji i jak ma sie przestawic silnik krokowy (serwomotor), kabel ten wychodzi z tej czarnej zalanej puszki przewaznie znajdujacej sie pod zbiornikiem po prawej stronie (CDI). Rozumiem ze po podlaczeniu tego wszystkiego nie dziala ci servomotor, wiec tak najpierw sprawdz przyzadem czy masz podane 12V na ten duzy konektor przy wlaczonej stacyjce i sprawnym aku, jezeli nie to czarny kabel powinien miec bezposrednie polaczenie pomiedzy - z aku a konektorem przy kablu do ktorego podlaczony jest serwomotor. Jezeli tam jest przejscie to sprawdz kabel + na odcinku stacyjka serwomotor, jezeli dziala ci swiatlo stop to polaczenie przed stacyjka jest sprawne (aku---->wszystkie inne kable---->stacyjka). Jesli na tym konektorze jest 12V to pozostaje ci tylko sprawdzic sprawnosc kabla tylko na odcinku serwo - cdi (ten pojedynczy) poniewaz cdi do prawidlowej pracy silnika musi wiedziec jakie sa obroty (a to odpowiada za ustawienie serwomotoru) to wykluczam polaczenie od CDI do silnika. W razie pytan o ustawienie zaworu to zobacz temat o odblokowywaniu DT kilka temetow nizej tam opisalem jak ustwaic zeby byla rakieta. Warto pokombinowac i podlaczyc Linki odwrotnie tzn 1 do 2 i 2 do 1 zeby zawor obracal sie do gory.PozdroWitam mam bardzo podobny problem z moją yamahą sprawdziłem wszystko i gdy serwo chce zrobić obrót kontrolny to jakby za mało siły miał sprawdziłem zasilanie i gdy przekrecam stacjke jest 7 volt i idzie w duł do zera moto jest z 2007 roku i tam mam cdi razem ze sterowaniem ypvs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.