Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 To samo ze starymi Kawami chlodzonymi powietrzem z serii Z i KZ, i to wlasnie glownie do nich zrobiony zostal lata temu ten "uginacz", ktory zreszta mam do dzisiaj. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zabiorę się za to w przyszłym tygodniu. Mam nadzieję że wszystko pójdzie ok. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 ale jak to dziala ?? przeciez ugniatajac zawor, naciskamy na plytke zaworowa - to w takim razie jak ja wyjac skoro jest docisnieta do szklanki ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Nie, przygniatasz szklanke zaworu poza plytka za pomoca tego ustrojstwa, ktore jest mala dzwignia i wyciagasz plytke spod dzwigienki.Dlatego ostrze "ugniatacza" jest specjalnie wyprofilowane i bardzo mocne. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 To samo ze starymi Kawami chlodzonymi powietrzem z serii Z i KZ, i to wlasnie glownie do nich zrobiony zostal lata temu ten "uginacz", ktory zreszta mam do dzisiaj. Adam M. Niestety, te kawy (przynajmniej kz550 '83) mają płytki pod szklankami, ostatnio przerabiałem temat regulacji zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Niestety, te kawy (przynajmniej kz550 '83) mają płytki pod szklankami, ostatnio przerabiałem temat regulacji zaworów. Nie wszystkie, przerabiam teraz kz1000, on ma płytki na szklankach, 1100 spectre pod. Ale to szczegół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Gobert, wszystkie te silniki KZ 1000 i 1100 maja plytki na szklankach.Mialem Spectre 1100 i zareczam ci, ze tez miala plytki na szklankach.Jezeli gdzies napisalem inaczej, to byla to pomylka z mojej strony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Wiedza moja pochodzi z książki o KZ1000 i 1100 wydawnictwa Clymer.Nie mogę tego teraz sprawdzić, ale na 100% tak jest to opisane z rysunkiem w książce, tylko teraz zwątpiłem i nie jestem pewien czy chodziło o silnik 1100 czy którąś z odmian modelu 1000. Sprawdzę po Niedzieli.Co do mniejszych, to kolega ma mniejszego kz (chyba 550) i tam płytki są rzeczywiście pod szklankami.W sumie ciekawe co spowodowało, że płytki zawędrowały w miejsce tak utrudniające ich wymianę?Chodziło o koszty produkcji? Zmniejszenie masy bezwładności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Wymiana utrudniona, ale przebiegi miedzy regulacjami dluzsze.Wiecej pieniedzy dla serwisu i mniejsza szansa, ze ciekawy wlasciciel cos tam spaprze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariok Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 zmniejszenie masy bezwladności raczej nie, ponieważ nie jest to element wirujący, a bezwladność wyst ępuje tu tylko w ruchu wzdłuż mechanizmu zaworowego,myślę że Adam M. ma rację, chodzi pewnie o jak najmniejszą ingerencję obcych firm w serwis... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 To samo ze starymi Kawami chlodzonymi powietrzem z serii Z i KZ, i to wlasnie glownie do nich zrobiony zostal lata temu ten "uginacz", ktory zreszta mam do dzisiaj. Adam M. A ja w Spectre miałem płytki w szklankach :bigrazz: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 No ja swoich nie robilem ( nie bylo potrzeby ), a moj Clymer podaje ze jedyny silnik majacy plytke pod szklanka to silnik ZX 1100 A. Z kolei ten silnik wystepuje tylko w wersji Standart i GPZ ( z wtryskiem ) natomiast Spectre mialo silnik ZX 1100 D.Tak ze albo jest to pomylka serwisowki, albo miales inny silnik w tej Spectre.;)Patrze na ten sam rysunek, o ktorym pisze Gobert i roznica jest minimalna, byly jakies roznice w ksztalcie samej szklanki oczywiscie, zeby trzymac plytke na wierzchu, lub pod szklanka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Rzeczywiście chodziło o silnik ZX 1100 A, sądziłem że to Spectra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam odswiezam temat mam pytanie, otoz w mojej kawie zzr600 przed serwisem tylko w niewielkim stopniu bylo slychac zawory. Po serwisie przez jakies 200 kilometrow wszystko bylo ok. , ale kiedy zrobilem traske taka na 260 kilosow ciaglej jazdy, kiedy to sprzet ostro dostawal, na ktoryms z kolei postoju uslyszalem zawory i to nie tak cichutko, tylko niezly raban :eek: ......Ten stan sie teraz tak utrzymuje i teraz pytanie , czy robic cos z tym czy zostawic w spokoju :) Zawory byly ustawiane 1200 kilometrow wczesniej w serwisie mnie zapewniali ze wszystko cacy, chyba ze to ja jestem taki przewrazliwiony :biggrin: Dzieki za odpowiedzi :) i do zobaczenia w trasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Według mnie tak byc nie powinno,jedż do tego serwisu i zareklamuj usługę,co to za regulacja przy zaworach regulowanych płytkami ,że po 1000km je słychać i to mocno.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.