paolo Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 WitamWłaśnie zabrałem sie za serwis mojego sprzęta. Mam zamiar wymienić olej i filtry. Po przeglądzie zaworów stwierdziłem, że luz zaworowy na zaworach ssących jest mniejszy niż podany w serwisówce czyli 0,15-0,21mm. Po wstępnych pomiarach wygląda na to, że prawie we wszystkich zaworach luz jest mniejszy czyli ok 0,1mm, a w jednym nawet mniejszy niż 0,05mm. Widać poprzedni właścisiel c :icon_question: ałkowicie zaniedbał tę częśc obsługi moto. Zawory wydechowe są ok oprócz jednego, w którym luz jest zbyt mały. Nie wiem czy dobrze pomierzyłem bo miałem problem z wsunięciem płytek szczelinomierza pod wałki. Czy możliwa jest taka odchyłka od wartości fabrycznych czy błąd tkwić może w mojej niewłaściwej obsłudze? Proszę o wszelkie sugestie dotyczące tej czynności obsługowej moto w ZZR 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Mozliwe - mi tez siadaja gniazda w kawie to normalne - plytki mozna zamienic miejscami a reszte szlifowac. W celu wudluzenia zywotnosci glowicy ,zanim ruszysz pozwol sie nagrzac silnikowi. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Chyba większosć kawasaki ma tendencje do zaciśniania luzów, dlatego najlepiej ustawić je na górną granice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Dzisiaj jeszcze pomierzę dokladnie i zpisze wszystkie wartości. Jeśli się potwierdzi to w takim przypadku trzeba zastosować cieńsze płytki lub zeszlifować stare. Czy do tego celu potrzeba ściągać wałki rozrządu aby wyciągnąć płytki?? Dzięki za wszystkie podpowiedzi :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 jesli masz specialne urzadzonko do sciagania plytek ,to nie musisz walkow sciagac. Ale jesli go nie masz i sciagasz sam recznie , to musisz zdjac walki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 jesli masz specialne urzadzonko do sciagania plytek ,to nie musisz walkow sciagac. Ale jesli go nie masz i sciagasz sam recznie , to musisz zdjac walki. A jak owo urządzonko wygląda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a ja tak się podepne pod temat. powiedzcie mi dlaczego zawory należy regulować na załorzonej głowicy??? mówię cały czas, rzecz jasna o zaworach z płytkami. nie można tego zrobić na zdjętej głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 mozna , ja tak regulowalem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Jasne że można na zdjętej głowicy, nie ma z tym problemu poza opornym kręceniem wałkami. U mnie na szczęście poprzedni właściciel zrobił regulacje w tamtm roku. Co do zamykania szczelin to nie tylko kawa ale każdy silnik ma to do siebie na skutek normalnej eksploatacji. Co do klucza to też się podepne pod temat i będe szukał, puki co w między czasie, tego ustrojstwa bo niedawno też był poruszany owy wątek na forum. Zawory to jedna z mniej lubianych moich rzeczy dlatego tę kwestie zostawiam dla innych ( 150 zeta) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 klucz jest w ofercie larssona. również na allegroale i tak w każdym sklepie z narzędziami do warsztatów dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 O kurcze to po co ja sciągałem wałki przy regulacji, może dlatego że płytki są pod popychaczami szklankowymi?? I nie da się nic zrobić bez demontażu wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 W ZZR 600 płytki są pod szklankami i nie ma możliwości wyjęcia ich bez zdemontowania wałków rozrządu. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Też wydawało mi sie niemożliwe wyjęcie płytek bez demontażu wałków ale czekałem na wypowiedź eskpertów. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 He, he, he.... :clap: :evil: :bigrazz: :bigrazz: Teraz jeszcze bardziej mnie ciekawi wygląd i funkcjonowanie przyrządu do ściągania płytek bez demontażu wałków :lalag: ;) :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 He, he, he.... :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz: Teraz jeszcze bardziej mnie ciekawi wygląd i funkcjonowanie przyrządu do ściągania płytek bez demontażu wałków :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: prosz:http://www.sklep.larsson.com.pl/showpic.php?p=7200696 tak to wygląda w sklepie larssona. Generalnie są motocykle, jak np GS500, czy cała seria Yamah - w których dużej średnicy płytki są NA szklankach. Za pomocą tego ustrojstwa uginasz zawór tak, że wyjęcie płytki jest możliwe bez demontażu wałka. -- pzdryahoo & 636RT'02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.