Skocz do zawartości

Tłoki z kemot-u


santi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak odpowiednio użytkujesz to pojeżdzisz na nich długo... Ja w hondzie mtx miałem silnik od ns-1 i cylinder rozwiercony pod tłok od mtx-a, z tym ze ja miałem większą chłodnice od malaguti i silnik mi sie tak niegrzał jak kumplowi, a miał też honde mtx. Zauważyłem ze najczęsciej pierscienie od zbyt dużej temperatury tracą sprężystośc i potrafi tłok zacząc się topić od strony gniazda wydechua. A wiec wszystko zalezy od tego jak eksplatujesz motocykl, u mnie wyustarczyło tylko że miałem mniejszą temperature silnika niz standardowo i długo jeżdziłem na 1 tłoku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy motor jest tak prrojektowany ze nie ma prawa stopic sie tlok, jesli tlok z kemot-u topi sie na orginalnej chlodnicy to jest z slabej jakosci materialow i nie radze kupowac takich bdziadostwa kazda rzecz jesli bedzie odpowiednio delikatnie stosowana to nie rozsypie sie odrazu tak samo jest z komputerem jesli masz dobre chlodzenie to z najwiekszego zloma mozna zrobic dobry sprzet ale nigdy nie bedzie to mialo takiej wytrzymalosci jak orginal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlok z kemotu to piston kit mial byc niby MAhle ale nawet nie jest.Ogolnie zakladam sie ze jakosc wykonania tloku do WSKI jest lepsza niz tego.Naepwno jest miekszy bo sprawdzalem to :buttrock: Nie wiem czy idzie za tym wytrzymalosc ale ok.Sam tlok nie jest tragiczny ale pierscienie zuzywaja sie blyskawicznie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tloki firmy zapewne position- znaczy sie nade in vietnam. zamawialem to samo, tyle ze w klasie.

za 109 zlotych dostalem tlok do MBXa ktory po rozszlifowaniu podpasowal mi do NSki. moto przejechalo generalnie okolo 3,5-4 tysiecy na tym tloku, przy czym tysiac blisko docieralem, a reszta to naprawde ostre katowanie. zdarzylo sie naprzyklad dwa czy trzy razy ze jechalem rowne 100km caly czas niemalze na maxa, znaczy sie przy okolo 10-11 tysiacach. zdaje sobie doskonale sprawe ze to katorga dla takiego silniczka, ale inaczej nie moglem. tak czy siak zawsze moto rozgrzewam, a ten tloczek po tych 3,5 czy 4kkm nie poddaje sie jeszcze.

 

tak wiec mysle, ze nie bedize zle:)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja z kemotu bralem do dt125r (czyli pewnie takie same jak do LC2) to byly wloskiej firmy meteor, wsadzilem tlok do cylindra bez szlifu bo w poprzednim skonczyl mi sie pierscien (prox 3000km po szlifie), nie bylo garbika ani rys a honowanie jeszcze sie trzymalo, meteorek wytrzymal 1500km po czym pekl pierscionek. Oczywiscie motor byl dla mnie za slaby i dlatego byl katowany i tak szybko zjadal pierscionki i tloczki, zrobilem szlif i wsadzilem tez meteora i przejechalem 300km i pozniej sprzedalem wiec nie znam dalszych losow. W porownaniu do tloczkow do dt80 na ktorych pisze "for yamaha" to jak by porownac tlok od wsk do tloka od yz. W koncu meteor to nie jakas tam nie znana wietnamska firma tylko troche popularna wloska. Jezeli chcesz smigac dlugo tym sprzetem to kup tlok kuty Vertexa albo Woessnera, wiadomo drozszy ale nie porownywalnie lepszy. Odradzam proxa do silniczka z detki czy kata lc2, cena nie idzie w parze z jakoscia.

Pozdro

Edytowane przez Asmodan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to jak sie udam do garazu to wezme opakowanie wezme tlok i zrobie zdjecie ze jest to meteor i ze nie jest to zaden for yamaha w bialym opakowaniu imitujacym OEMa oryginalnego yamahowskiego.

Pozdro

 

 

 

Tak jak mowilem tak zrobilem,

Oto fotki : www.s31.pl/~asmodan/meteor.rar

I jak byk pisze ze jest to wloch a nie chinczyk. z reszta polecam www.meteorpiston.com

A i dibo ja nic nie pisalem ze do 80 sa meteory, ja pisalem caly czas o 125.

Edytowane przez Asmodan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asmodan Wiem wiem i dlatego napisalem ze do srednicy 51,50 kemot ma piston kity:)Bo to najwieksza srednica jezeli chodzi o 80cmm(to jest MTX 8 szlif).Z wiekszymi tlokami maja inne,jakie nie wiem bo nie kupywalem.Mozliwe ze meteor:)Mimo to niepolecam meteorow:Ppzdr

 

Asmodan Wiem wiem i dlatego napisalem ze do srednicy 51,50 kemot ma piston kity:)Bo to najwieksza srednica jezeli chodzi o 80cmm(to jest MTX 8 szlif).Z wiekszymi tlokami maja inne,jakie nie wiem bo nie kupywalem.Mozliwe ze meteor:)Mimo to niepolecam meteorow:Ppzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem w nsr załozony tłok za 100 zł ( nie wiem jakiej marki bo poprzedni własciciel go wymieniał) i mi sie zatarła niedawno z przebiegiem 12 tys po remoncie

Silnik w tym KTM-ie jest firmy minarelli ,więc jest duże prawdopodobieństwo ,że orginalne tłoki mogą pochodzić z tego samego źródła .Nie sądze ,że Włosi do swoich silników wkładają tłoki japońskie jeśli produkują swoje.Żywotność tych silników jest duża.Reasumując chyba kupię ten tłok.Dzięki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...