santi Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Witam czy może ktoś wie jakiej firmy są te tłoki i jak wygląda ich jakość i tym samym żywotność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zajechalem 3 takie do hondy mtx80 jezlei chodzi o 125 to nie wiem acz kolwiek pakowac sie w to nieradze :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Jak odpowiednio użytkujesz to pojeżdzisz na nich długo... Ja w hondzie mtx miałem silnik od ns-1 i cylinder rozwiercony pod tłok od mtx-a, z tym ze ja miałem większą chłodnice od malaguti i silnik mi sie tak niegrzał jak kumplowi, a miał też honde mtx. Zauważyłem ze najczęsciej pierscienie od zbyt dużej temperatury tracą sprężystośc i potrafi tłok zacząc się topić od strony gniazda wydechua. A wiec wszystko zalezy od tego jak eksplatujesz motocykl, u mnie wyustarczyło tylko że miałem mniejszą temperature silnika niz standardowo i długo jeżdziłem na 1 tłoku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 kazdy motor jest tak prrojektowany ze nie ma prawa stopic sie tlok, jesli tlok z kemot-u topi sie na orginalnej chlodnicy to jest z slabej jakosci materialow i nie radze kupowac takich bdziadostwa kazda rzecz jesli bedzie odpowiednio delikatnie stosowana to nie rozsypie sie odrazu tak samo jest z komputerem jesli masz dobre chlodzenie to z najwiekszego zloma mozna zrobic dobry sprzet ale nigdy nie bedzie to mialo takiej wytrzymalosci jak orginal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Tlok z kemotu to piston kit mial byc niby MAhle ale nawet nie jest.Ogolnie zakladam sie ze jakosc wykonania tloku do WSKI jest lepsza niz tego.Naepwno jest miekszy bo sprawdzalem to :buttrock: Nie wiem czy idzie za tym wytrzymalosc ale ok.Sam tlok nie jest tragiczny ale pierscienie zuzywaja sie blyskawicznie. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 tloki firmy zapewne position- znaczy sie nade in vietnam. zamawialem to samo, tyle ze w klasie. za 109 zlotych dostalem tlok do MBXa ktory po rozszlifowaniu podpasowal mi do NSki. moto przejechalo generalnie okolo 3,5-4 tysiecy na tym tloku, przy czym tysiac blisko docieralem, a reszta to naprawde ostre katowanie. zdarzylo sie naprzyklad dwa czy trzy razy ze jechalem rowne 100km caly czas niemalze na maxa, znaczy sie przy okolo 10-11 tysiacach. zdaje sobie doskonale sprawe ze to katorga dla takiego silniczka, ale inaczej nie moglem. tak czy siak zawsze moto rozgrzewam, a ten tloczek po tych 3,5 czy 4kkm nie poddaje sie jeszcze. tak wiec mysle, ze nie bedize zle:) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) Jak ja z kemotu bralem do dt125r (czyli pewnie takie same jak do LC2) to byly wloskiej firmy meteor, wsadzilem tlok do cylindra bez szlifu bo w poprzednim skonczyl mi sie pierscien (prox 3000km po szlifie), nie bylo garbika ani rys a honowanie jeszcze sie trzymalo, meteorek wytrzymal 1500km po czym pekl pierscionek. Oczywiscie motor byl dla mnie za slaby i dlatego byl katowany i tak szybko zjadal pierscionki i tloczki, zrobilem szlif i wsadzilem tez meteora i przejechalem 300km i pozniej sprzedalem wiec nie znam dalszych losow. W porownaniu do tloczkow do dt80 na ktorych pisze "for yamaha" to jak by porownac tlok od wsk do tloka od yz. W koncu meteor to nie jakas tam nie znana wietnamska firma tylko troche popularna wloska. Jezeli chcesz smigac dlugo tym sprzetem to kup tlok kuty Vertexa albo Woessnera, wiadomo drozszy ale nie porownywalnie lepszy. Odradzam proxa do silniczka z detki czy kata lc2, cena nie idzie w parze z jakoscia.Pozdro Edytowane 3 Stycznia 2007 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Meteor To chinczyk.do 80cmm do srednicy 51,50 sa piston kity a nie meteory CZyli takie cos jak For Ymaha pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 potwierdzam zdanie diba. w klasie mowili mi ze to wlasnie chinczyli...;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) hmm to jak sie udam do garazu to wezme opakowanie wezme tlok i zrobie zdjecie ze jest to meteor i ze nie jest to zaden for yamaha w bialym opakowaniu imitujacym OEMa oryginalnego yamahowskiego. Pozdro Tak jak mowilem tak zrobilem,Oto fotki : www.s31.pl/~asmodan/meteor.rarI jak byk pisze ze jest to wloch a nie chinczyk. z reszta polecam www.meteorpiston.comA i dibo ja nic nie pisalem ze do 80 sa meteory, ja pisalem caly czas o 125. Edytowane 4 Stycznia 2007 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Ostatnio w Klasie mają partie tłoków te za 90zł z lepszymi pierścieniami, tak szybko sie nie zużywają i mają lepsze właściwości. SPrawdzone w praktyce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 ja miałem w nsr załozony tłok za 100 zł ( nie wiem jakiej marki bo poprzedni własciciel go wymieniał) i mi sie zatarła niedawno z przebiegiem 12 tys po remoncie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Asmodan Wiem wiem i dlatego napisalem ze do srednicy 51,50 kemot ma piston kity:)Bo to najwieksza srednica jezeli chodzi o 80cmm(to jest MTX 8 szlif).Z wiekszymi tlokami maja inne,jakie nie wiem bo nie kupywalem.Mozliwe ze meteor:)Mimo to niepolecam meteorow:Ppzdr Asmodan Wiem wiem i dlatego napisalem ze do srednicy 51,50 kemot ma piston kity:)Bo to najwieksza srednica jezeli chodzi o 80cmm(to jest MTX 8 szlif).Z wiekszymi tlokami maja inne,jakie nie wiem bo nie kupywalem.Mozliwe ze meteor:)Mimo to niepolecam meteorow:Ppzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 ja miałem w nsr załozony tłok za 100 zł ( nie wiem jakiej marki bo poprzedni własciciel go wymieniał) i mi sie zatarła niedawno z przebiegiem 12 tys po remoncieSilnik w tym KTM-ie jest firmy minarelli ,więc jest duże prawdopodobieństwo ,że orginalne tłoki mogą pochodzić z tego samego źródła .Nie sądze ,że Włosi do swoich silników wkładają tłoki japońskie jeśli produkują swoje.Żywotność tych silników jest duża.Reasumując chyba kupię ten tłok.Dzięki za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.