JareG Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Dodam, że tam jest również silnik typowo wolnoobrotowy więc można się snuć po mieście i bulgotać mając 1500 obrotów na zegarzeMozna jechac 50/h majac 1000 rpm.. :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Trochę chyba się główny wątek zagubił. Zaczęły się prezentacje, a nikt do końca niw wyjaśnił, co jest takiego szczególnego w amerykańskich silnikach.Jak już było, są to silniki o stosunkowo niskiej kompresji (na stacjach benzynowych w stanach standardowe paliwo, to 91 oktan. Jest dostępne nawet "słabsze", a to o największej liczbie oktan, ma ich 93. Poza tym są to silniki długoskokowe, czyli osiągają stosunkowo niskie obroty. I posiadają ogromne masy wirujące. Przy rozrządzie typu OHV, pojemności rzędu pół litra na cylinder, zasilaniu gaźnikiem, rozdzielonym układzie wydechowym, one po prostu MUSZĄ tak brzmieć. A tak na marginesie. Fajnie też brzmi silnik z zaporożca. V4, chłodzony powietrzem. Jeździłem kiedyś tym cudem i silnik op nagrzaniu (po całkowitym remoncie) miał piękne niskie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 (edytowane) A mi sie marzy ford capri kmIII 2,8i v6 z dodatkami od mkII cos jak tu http://www.capri.pl/image/car/8/23322Tutaj straszy rocznik:http://www.capri.pl/image/car/476/49386Brzmi tez fajnie:http://video.google.com/videoplay?docid=34...17&q=ford+capri Edytowane 19 Stycznia 2007 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakin Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Kurcze tyle tekstu a nikt poprawnie nie odpowiedział. Nowy mustang lepiej się wkręca na obroty z płaskim wałem ale zanika tzw."bulgot" nierównomiernej pracy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Mialem Taunusa V6 i nie powiem, fajnie chodzil, gdy chodzil :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 nie z plaskim walem, tylko z mniejszym skokiem tloka :) chciales powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakin Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) W prosty sposób wyjaśniają różnicę dźwięku silnika w nowym mustangu :) Edytowane 27 Stycznia 2016 przez anakin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Po prostu inna kolejnosc pracy silnika, spowodowana innymi wykorbieniami walu, zabieg podobny do tego robionego np w TDM ze dzwiek twina przypomina silnik V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakin Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Dokładnie Adamie więc postęp spowodował uboższy dźwięk .Choć przyznam że wolę podrasowane V8 które kręci się do 8200 rpm.Taki dźwięk to już przeszłość Edytowane 27 Stycznia 2016 przez anakin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.