ninja85 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 MAm 250 ETZ wymieniony wal, platynki nowe, gaznik wyregulowany (nowe iglice itp) i mimo to nie chce jezdzic. Nawet przy zamknietym doplywie paliwa swieca sie zalewa. Na ssaniu odpali na 10s i gasnie. Zaplon wyregulowany , iskra jest dobra. Poradzi mi ktos czemu tak sie dzieje bede wdzieczny...? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 (edytowane) Może zły poziom w paliwa w komorze pływakowej...a jest iskra na świecy? Edytowane 30 Grudnia 2006 przez gajoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 simering od strony skrzyni. moze sprubowac spiscic olej i odpalic zobaczec czy idalej bedzie sie syfic swieca! tylko nie jezdzij bez oleju jak odpalisz i bedzie sie max wkrecac na obroty samemu to znaczy ze lapie lewe powietrze przez ten simering:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja85 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 iskra na świecy jest. może rzeczywiście jest cos z tymi simeringami choc sa nówki... bo jak lekko przychyle mz w prawo przy otwartyej puszce to leje sie olej. ale co zrobic zeby niedostawal sie tam olej, lub paliwo ...sam niewiem co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creazyiwan Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 przeciez mozesz zobaczyc czy wciaga olej to nic ciezkiego odkrec swiece i zobacz czy jest zapluta i jak bedzie zapluta to znaczy ze bierze olej ;] i skoro mowisz ze sa nowe usczelniacze na wale to moze zle zalozyles i ci sie gdzies zadarl przy wkladaniu. a tez zobacz czy ssanie ci sie zamyka w gazniku bo moze ci sie eni domyka do konca i jak ci odpali to jest ok a potem juz zalewa, lub wez rozkrec gaznik i na jednej sciance tego dekielka jest taki odlew aluminiowy to jest maksymalny poziom benzyny jaka ma sie znajdowac w gazniku ( mozesz to sprawdzi w bardzo latwy sposob odrecasz kranik nalewasz do gaznika benzyny pamietajac o tym ze gaznik musi byc pod katem takim mniej wiecej jakim wchodzi do cylindra ii czekasz az plywak zamkniej doplyw paliwa poczym scigasz ten dekielek i przechylasz go znowu do takiego kata i patrzy ile tam jest tej benzynki jak jest na rowno z tym cyckiem co jest na tylnej sciance tego dekielka to znaczy ze jest dobrze jezeli jest powyzej to musisz zmniejszyc poziom paliwa a to sie robi plywakiem) proste jak konstrukcja cepa;] to sa najczestrzeprzyczyny zalewania swiecy wiec nie zacyznaj od wymiany uszczelniaczy na wale tylko od gaznika;] a jeszcze mozesz zmienic zaawartosc mieszanki wiecej powietrza miniej benzyny;] pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonita Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Według mnie poszedł ci simering na wale. Miałem to samo w tropiku. Były założone nowe i też nie jeżdził. Musisz je wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻbiKu Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Też stawiam na simmering, sprawdź świece jak będzie czarna-okopcona znaczy że ci olej bierze, czasami też pluje przez wydech. Wymień simera, musiałeś go uszkodzić przy wkładaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 ale to swiece zalewa olejem? jesli tak to poszedł ci simmering od strony sprzegła weż skróc sprężynke albo wymien simerng albo moze łapać miedzy połówkami karterów w przypadku nieprzylegania lub źle włożonej uszczelki i zasysa olej do skrzyni korbowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻbiKu Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 w przypadku nieprzylegania lub źle włożonej uszczelki i zasysa olej do skrzyni korbowej I w przypadku złego rozkładaniu silnika co sprowadziło nieszczelność między karterami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.