Skocz do zawartości

creazyiwan

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O creazyiwan

  • Urodziny 02/26/1980

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5399807
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bobrowniki

Osiągnięcia creazyiwan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ja ci sprzedam mz ts 250 zajebysty stan z papierami po kapitalnym nie musisz nic wkladac w nia za 1200 zeta pozdro :D
  2. nie wiem czy ci to pomoze ale ale wiem ze idze zmienic z analogowego na eleektronik wiec w 2 strone tez sie da bo elektronik jest na jakis elektromagnez pewnie i bedziesz musial wywalic too i zastapic jakims slimakiem lub czyms takim pozdro
  3. raczej z zywicy to ciezko coz zrobic. najlepiej zrobic to mniej wiecej tak : zywica polaczona z utwardzaczem i wylana na wlukno szklane w bardzo cienkiej warstwie daje efek bezbarwnego twardego lakieru np kajaki sie tak robi. a natomias za duzo nalanej zywicy po zaschnieciu robi sie biala;:biggrin::D:D smieszne ale prawdzile a w stanie cieklym jest taka niebieskawa. i po nalaniu za duzo utwardzacza nie robia sie grodi tylko jest po zaschnieciu bardzo twrada i latwiejsza na odpryski a koledzy tez dobrze mowia forma gipsowa wyszlifowac papierem wylozyc wluknem szklanym a sa jeszcze takie zajebyste karbonowe i wysmarowac cienko ta zywica po zascnieciu wyciagnac z formy i wysmarowac od gory a jezeli nie wyjdzie i bedzie za duzo nalozone to mozna to wszystko zmatowac papierem 500 lub 600 lub wyzje do 800 max ii omalowac zycze powodzenia pozdro
  4. a wiec tak skoro uwazasz ze sa takie same to spoko:] tylko czemu z MZ ts 250 jest calkiem Inny niz z MZ 250 a juz nie mowie nawet o 251???;> i teraz sam sie zastanow skoro jestes taki zdolny jak chcesz to zrobic zmieniajac tylko sam tlok??;> na wiekszy bo co zrobisz z walem i sprzeglem czy to twoim zdaniem wytrzyma bo glupi psimpson gdy mu sie zaklada juz wiekszy cylinder 70 to musisz szlifowac kartery to raz ale w mz nie bedziesz musial bo cylidner rozwiercicsz to ci oddpada. a co zrobisz z walem i skrzeglem;> bo w takim simsonku trzeb a to wymienic niestety?? a jak mialem 15 lat to z mz robilem rozne rzeczy wiec nie pisz tak glupio a do dzis mi nawet zostala jedna w piwnicy i nie mam co z niam zrobic. :] pozdro a z ta pilka to mi sie pomylily tematy bo ktos tez pisal jak ja wyciagnac bo chce oddac alum na zlom pzodro a o spawaniu mi nie mow bo robie to i wiem jak wygladaja takie rekawice kolego :] :buttrock:
  5. widzisz noz ma wiele zastosowan ale zapomnialem ze skad mogles to wiedziec bo skoro tylko skrobiesz kredki to tez fajnie<lol2><hahahaha> i fajna zabawa ale ja mam temperówke do tego<lol2> pozdro dla wszystkich co nozem skrobia kredki<lol> :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
  6. WUESKA ma kolejny poejba** pomysł :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :wink: :clap: jezeli chcesz zrobic z 250 300 to rob nie iwem w jak to zrobisz ael rob powodzenia. aaaa rozwiercic cylidner to chyba ci zostanie sam alum:<lol2><hhahahahahahaha> jak tak da rade to mi z motorynki zrob 100 albo 150 a takim jak pan W. powinni zabronic wypowiadania sie na forum bo osmiesz wszystkich tych co maja o tym jakies pojecie
  7. http://www.mz-b.de/ts250/ets250.htm strona ze schematami do MZ na 12V i 6V
  8. :notworthy: :) sam sobie odpowiedziales. ale ze zbytnio nie myslisz to zrobilem to mechanicznie;] czyli nozyk i farba proszkowa sama odchodzi:] i nie zostawia nawet zadnych sladow :D :clap: :clap: a tego co sie nie dalo mechanicznie dalo sie rozpuszczalnikiem. nitro
  9. bierze olej ze skrzyni czyli wymien simering;] od strony skrzyni hehe
  10. skoro to jest dwusuw to polecam najlepysz chyba olej jaki moze byc do skrzyni dwusuwa z mokrym sprzeglem to LUX 10 stara nazwa ale jeszcze istnieje ten olej najlepsze smarowanie zapewnia dla 2 suwa pozdro
  11. kolo no nie iwem czy to tak cięzko zdrapac albo domyc bo ja malowalem cylinder w ten sposob i bez zadnego klopotu mi zeszlo a farba znalazla sie w srodku cylindra wiec nie iwem czy to takie ciezkie czy nie a skoro ty robilest kiedys w takiej firmie to twoje doswiadczenie w tym temacie powinno byc bardzo duze a jest wrecz przeciwnie i skoro ty sie odnosisz do tego co bylo na discowery to zycze powodzenia;] tak jak tu bylo juz wyzej napisane jedynie co oni maja dobre to warsztaty a niee umiejetnosci. jedynie co mozna ogladac z ich ciekawcyh rzeczy to MONSTER GARAGE co lecialo kiedys na tvnturbo nie iwem jak teraz tam jedynie byla dobra ekipa ale nie zawsze tez. a teraz wracajac do tematu skoro zrezygnowales z malowania proszkowego to wez zrob tak jak mowisz dobrze pozaslepiaj wszystkie otwory ii oddaj do piaskowania bo papierem tego tak dobrze nie wyczyscisz:D a jakbys chcial to zrobic to ci zejdzie ze 2 tydnie zeyb to wyczyscic na igle hehe i omaluj pistoletem bo jest o wiele lepszy efekt niz spray ;] pozdro
  12. :bigrazz: z tego co mi wiadomo to rekawice spawalnicze sa zrobione ze skory;] aa jedynie jakie to zrobione z azbestu lu specjalnego wlukna ;] i kupienie takuich rekawic to nie male pieniadze;] wiec nie iwem czy mu to tak latwo bedzie kupic zeby wybic jedna tuleje;] to lepiej jak rozetnie go pilka do metalu ;] i sama wyjdzie;] :buttrock:
  13. no to jest pewne ze musi rozkrecic do piaskowania bo to napewno wszedzie wleci o to w tym chodzi ze kazda szczeline ma wyczyscic . zalezy jak sie tez pomaluje i czym aa na silniku nie ma wiecej niz 200 stopni wiec polecam proszkowe malowanie a co do tego rozbierania to tez nie wiem tak do konca ale to bys sie musial spytac najlepiej osoby takie co maluje proszkowo no bo skoro maxa na silniku jest 110 stopni i wlacza sie wentylator to nie iwem cyz da sie to zrobic bez rozkladania silnika. i go wypucowac papierem jak nie chcesz oddac do piaskowania a papier do tego malowania moze byc nawet 100 bo te farby sie tak zgrzeja zee naprawde efekt za*eb**** i mozesz zrobic w macie jak i polysk aa jak ci sie juz naprawde nie chec rozkrecac to wez omaluj farba zaroodporna ale najlepiej pistoletem i naloz na to jakis bezbarwny jak chcesz na polysk to w tedy nie bedziesz mial klopotow z czyszczeniem ale kumpel mial w aucie silnik omalowany wlasnie farba i nawet fajnie wygladalo i sie dalo wyczyscic tylko ze to oczywiscie polysk byl a nie mat. pozdro
  14. po pierwsze piaskowanie to nie jest sypanie piasku cyz w ogole zabawa z piaskiem;] tylko pod cisnieniem okolo 12 atmosfer ale nie jestem pewien ile dokladnie natryskiwanie wody z proszkiem roznej grubosci w zaleznosci jaka chcemy miec ta powierzchnie piaskowanie to tez nie malowanie jak nie ktorzy tu pisza. piaskowanie jest to bardoz dobre przygotowanie powierzchni do malowanie a nie pieprzenie sie z papierem sciernym. aa skoro nie chcesz rozkladac silnika to napewno nie polecam malowania proszkowego bo jednak te 200 stopni to dosc duzo bo z metalowymi przedmiotami sie nic nie stanie ale nie wiadomo jak zareaguja wsyzskti uszczelniacze czy plastikowe elementy tak jak tu pisal jeden z kolegow omaluj zaroodporna farba i bedize dobrze;] efekt zajebysty itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...