Jaskier Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 super autko, marzy mi sie właśnie taka w silniku 3l w dieselku, ekonomicznie a potrafi zapier... :D Miałem okazję bujnąć się 530d i zrobił na mnie wrażenie. Jeszcze większe było moje zdziwienie, gdy moim 528i dwa razy złoiłem 530d dupska na siekierkowskim :D Obecnie mam dylemat, lakierować swoją, czy też sprzedać jaką jest a kasę przeznaczoną na lakierowanie + troszeczkę dołożyć i kupić coś mniejszego i szybszego, np 328i lub Z3 w hard topie oczywiście z silnikiem M52B28. Najlepiej żeby miało ze 4,5sek do 100km/h i paliło 7 litrów wachy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 i seksowna blondynka na prawym fotelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auri Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 (edytowane) Za same czujniki ABS na przód dałem 2 lata temu 600 (sic!) złotych. Kur@#$, nie masz pojęcia jak to bolało. Sprawdz cenę rozrządu, bo to wymieniasz zaraz po zakupie auta i porównaj z innymi. musisz chyba zmienić mechanika. czunik ABS przód E36 55 zł... http://www.allegro.pl/item619503319_abs_cz...kv_germany.html nie pamiętam też, żeby w E36 były paski rozrządu, a łańcuchy w BMW zwykle wytrzymują tyle co silnik. Edytowane 2 Maja 2009 przez auri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Zdiagnozowanie usterki= 150zł Wymiana czujnika(wymienia sie 2bo jak jeden padł to jesty duza szansa ze za 2dni padnie na drugim kole)=150zł Robocizna= 300zl (przy czym zmiana klocków hamulcowych z wymiana płynu kosztuje 350zł-400zł) Jeszcze jakies watpliwosci? Gość oddał auto do warsztatu a warsztat wystawia gwarancje ale robocizna jest droższa niż w przypadku fuchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auri Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 te pęknięcia skóry będą DUŻO bardziej widoczne w realu niż na fotkach. tak, to nawet ładna jak na e30 :icon_razz: a nie lepiej coś takiego? http://www.allegro.pl/item615193912_skora_...oll_cabrio.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 i seksowna blondynka na prawym fotelu. Wkładkę do BMW już kiedyś miałem i jak mówi staropolskie porzekadło "Baba z wozu, koniom lżej" :D A tak poza tym, to po co wam kabriolety? Przecież motocyklami jeździcie, ja się teraz przeziębiłem przez jazdę z otwartym szyberdachem - zmora, muszę napełnić klimę by znów jeździć jak biały człowiek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 musisz chyba zmienić mechanika. czunik ABS przód E36 55 zł... http://www.allegro.pl/item619503319_abs_cz...kv_germany.html nie pamiętam też, żeby w E36 były paski rozrządu, a łańcuchy w BMW zwykle wytrzymują tyle co silnik. Co do tych czujników to robiłem w autoryzowanym ASO i patrzyłem chłopakom na ręce. Części były oryginalne, nie zamienniki. Wiem że przepłaciłem, ale człowiek uczy się na własnych błędach. A co do rozrządu to musisz się mistrzu dokształcić. W silniku M40 nie ma żadnego łańcucha. Wymienia się średnio co 40kkm pasek, 2 rolki i napinacz. Częstotliwość wymainy zależna ad stylu jazdy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auri Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Co do tych czujników to robiłem w autoryzowanym ASO i patrzyłem chłopakom na ręce. Części były oryginalne, nie zamienniki. Wiem że przepłaciłem, ale człowiek uczy się na własnych błędach. A co do rozrządu to musisz się mistrzu dokształcić. W silniku M40 nie ma żadnego łańcucha. Wymienia się średnio co 40kkm pasek, 2 rolki i napinacz. Częstotliwość wymainy zależna ad stylu jazdy ;) Jak na oryginał w ASO to nie przepłaciłeś. Tymbardziej , że ATE czyli prawie oryginał kosztuje ok. 200-250zł/szt jeśli dobrze pamiętam. Czyli ogólnie naprawa tańsza niż oryginały w warsztacie X :bigrazz: Pewnie pomineli zdiagnozowanie usterki i poprostu odczytali komunikat na desce rozdzielczej " czujnik ABS nicht funkcionieren" :wink: Co do rozrządu, to mój błąd :rolleyes: kolejny :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 http://moto.allegro.pl/item769802372_piekn...non_zobacz.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9908128 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9854767 http://moto.allegro.pl/item789681459_bmw_3...ieg_zobacz.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Same szroty, nie da się kupić BMW w tym kraju. poniewaz sam wiesz jakie jest myślenie o samochodach BMW i ich właścicielach, kupisz BMW ale nowe Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Same szroty, nie da się kupić BMW w tym kraju. Da. Najlepsze egzemplarze są w autokomisach w Gnieźnie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Bo ja wiem ;) Ostatnio widziałem na allegro fajne 635CSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 ma ktoś na forum 535d ? na wiosnę szykuje się wymiana i szukam słabych punktów tego auta o 2 turbach wiem, tylko co dalej ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Po latach trzeba sprawdzić wtryski. Pozatym to co w kazdym starym aucie wszystkiego rodzaju gumki i przewody i elektryka. Od tak dla jaj wymień przewód masy łaczacy silnik i karoserie. Lubi być juz podjechany i sie dzieja potem różne dziwne rzeczy o jakich nawet dawni magowie nie słyszeli:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.