ziuT Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 wracajac do tematu "duzy pali mniej" aby uzyskac takie samo przyspieszenie samochodem z mniejszym silnikiem potrzeba wiecej paliwa (jest praca magisterska gdzie przedmiotem badan bylo audi a6, dane bezposrednio od producenta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 to chyba zależy także od zaawansowania technologicznego jeśli porównywałeś silniki na podobnym poziomie konstrukcyjnym to wcale nie przeczę, że będzie jak piszesz ja porównywałem silniki występujące fabrycznie w e30 czyli 2l m20 pamiętający jeszcze lata siedemdziesiąte z m40 z końcówki lat 80tych zresztą - niektórzy piszą, że 2l pali niewiele więcej niż 1.6, ale tym rozumowanie dojedziemy do tego, że najlepiej kupić 2.8 bo różnica w spalaniu w stosunku do 2l będzie jeszcze mniejsza niż 2l do 1.6 ale są przecież inne koszty, cena zakupu, cena części eksploatacyjnych, ubezpieczenie itd Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 wiekszy silink-wieksze ubzpiecznienie ... A ze silniki były 1.6 1.8 i 2.3 to różnica w ubezpieczeniu 2.3 a 1.6 to przy 0 zniżce i wieku niskim wynosi koło 500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 to chyba zależy także od zaawansowania technologicznego jeśli porównywałeś silniki na podobnym poziomie konstrukcyjnym to wcale nie przeczę, że będzie jak piszesz ja porównywałem silniki występujące fabrycznie w e30 czyli 2l m20 pamiętający jeszcze lata siedemdziesiąte z m40 z końcówki lat 80tych zresztą - niektórzy piszą, że 2l pali niewiele więcej niż 1.6, ale tym rozumowanie dojedziemy do tego, że najlepiej kupić 2.8 bo różnica w spalaniu w stosunku do 2l będzie jeszcze mniejsza niż 2l do 1.6 ale są przecież inne koszty, cena zakupu, cena części eksploatacyjnych, ubezpieczenie itd Słuszne obie uwagi, nie należy porównywać do siebie silników różniących się między sobą o dwie epoki. Drugi fakt - najlepiej kupić 2.8, kupiłem i jestem zadowolony, 2.0 paliło 14 - 16l benzyny w mieście (jeżdżę głównie po zakorkowanej Warszawie) a 2.8 od 12,5 (w lato przy umiarkowanych korkach) do 14,8 obecnie w zimę przy mega skurwiałych korkach. Dodać jeszcze muszę, że przy każdej okazji do rozpędzenia się nadrabiam czas i odreagowuje stres znęcając się nad gazem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Ty to jesteś szpec. :bigrazz: Zazdrościsz? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 pół-zartem pół- seri mozna do takiego BMW kupić zestaw złego człowieka: Czarna koszulka Srebrny łańcuch najlepiej granit jak dla krowy Ciemne okulary. Dopełniacze efektu to głowa wygolona do zera i koniecznie wypolerowana tak zeby raziła blaskiem innych, do tego przydała by sie budowa ABS(absolutny brak karku). Do samego samochodu trzeba dorzucić kilka bajerów endżel-aj na przodzie z tyłu leksusy. Beta koniecznie musi być czarna. Co do samego E-30 to jako tako mnie sie to podoba ale cieżko kupić coś w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 pół-zartem pół- seri mozna do takiego BMW kupić zestaw złego człowieka: Czarna koszulka Srebrny łańcuch najlepiej granit jak dla krowy Ciemne okulary. Dopełniacze efektu to głowa wygolona do zera i koniecznie wypolerowana tak zeby raziła blaskiem innych, do tego przydała by sie budowa ABS(absolutny brak karku). Do samego samochodu trzeba dorzucić kilka bajerów endżel-aj na przodzie z tyłu leksusy. Beta koniecznie musi być czarna. Co do samego E-30 to jako tako mnie sie to podoba ale cieżko kupić coś w dobrym stanie. Co do jednego się zgodzę - musi być czarna :D a ABS to absolutny brak szyi:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 pardą ... przepraszam za pomyłeczke. BMW to dobre samochody chociaż osobiście w warsztacie straszne kur.. leciały jak miałem coś tam zrobic, musiał człowiek wysłuchiwać własciciela: a jak to auto nie idzie a jakie ono jest zajebiste, a czego to robie tak a nie inaczej. 2 upierdliwa grupa sa własciciele VW pasata. Czasem zaskakuja mnie swoja beszczelnoscia i traktowaniem. Normalnie myśla ze jak mam 20 lat mozna mna pomiatać jak szmatą. Co ciekawe najgorsze sa kobiety, wszystko chca wiedzieć tak po 1,5h od oddania samochodu przyjeżdza troskliwy mąż albo przydupas z milionem pytań oczywiscie wszystko wie lepiej i dyktuje jak powinienem zrobić(wiekszosc nie umie zmienić poprawnie nawet koła w samochodzie). Wracajac do BMW ja od zawsze chorowałem na serie 7;) E32 750iL Jak juz bede duzy i bogaty sobie taka sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaz Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7690686 Siedziało takie coś wogole w e39? Takie zegary pierwszy raz widze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Bmw lubię za dwie rzeczy: doskonałe właściwości jezdne i to, że nie produkuje minivanów, dostawczaków, tirów ani autobusów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marki Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7690686 Siedziało takie coś wogole w e39? Takie zegary pierwszy raz widze... Zegary jak od piątki tylko,że to wyskalowanie prędkościomierza to jakieś przegięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 witam fanow BMW, chcialbym zaprezentowac moj nowy nabytek :bigrazz: E39 530dA 3,0L turbodiesel common rail, 2002r, automat, bardzo bogate wyposazenie :cool: mam je dopiero tydzien ale musze powiedziec ze jezdzi sie cudnie, auto ma duzo miejsca, fajnie przyspiesza, no i na zywo wyglada zajebiscie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 masz moze polska mape w navi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 masz moze polska mape w navi? niestety tez potrzebuje taka zanabyc :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 super autko, marzy mi sie właśnie taka w silniku 3l w dieselku, ekonomicznie a potrafi zapier... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.