JareG Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 A propos ladnych, zadbanych Mercedesow, czasami wcale nie takich znow starych.. zapraszam do ogladania:Zlot Zabytkowych MB, Zamosc AD2005 Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 :buttrock: :D :banghead: :lalag: :) :lalag: przepiękne!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 A propos ladnych, zadbanych Mercedesow, czasami wcale nie takich znow starych.. zapraszam do ogladania:Zlot Zabytkowych MB, Zamosc AD2005Dech zapierają co niektóre fotki !!! :buttrock: śliczne autka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Tak ogolnie to w PL jest troche fajnych aut do ogladania :bigrazz: Ja akurat skupiam sie nad tymi z celownikiem na masce, ale na nich swiat sie nie konczy - przykladem link ponizej.Link ten jest tez przykladem, ze w roznych miejscach mozna takie w/w ogladanie 'zaliczyc', a wiekszosc tych imprez ma charakter cykliczny, wiec wystarczy byc na jednej, zeby potem moc byc na kolejnych :bigrazz:XXX Slaski Rajd Pojazdow Zabytkowych - mialem po drodze, wiec zajechalem zobaczyc kolegow (i wieczorem pijac piwko pogadac o starych karabinach :bigrazz::bigrazz: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Aktualnie jeżdże 124 z 3 litrowym silnikiem benzynowym .Prawie 4 lata bezawaryjnej jazdy ,raz tylko spalil sie moduł i cewka(nie wiedzieć czemu).Poprzedni mesiu to beczka z 2,4 silnikiem diesla.Bezawaryjna.W planach 126 z 3,5 dieslem i może do "lansu" kupie tą 126 z 5,6 benzyną :bigrazz: Na oko zadbana,czas pokaże.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Aktualnie jeżdże 124 z 3 litrowym silnikiem benzynowym .Prawie 4 lata bezawaryjnej jazdy ,raz tylko spalil sie moduł i cewka(nie wiedzieć czemu)Modul poszedl, bo pewnie wczesniej poszla cewka. A cewka sie zuzywa*.. modul moze tez pojsc gdy np. robi sie pomiar sprezania w cylindrach, a nie odepnie kabli/wtyczek od modulu (koledze tak uwalili 8-pinowy modul od M116, dosc droga czesc i nielatwa do zdobycia) W planach 126 z 3,5 dieslem i może do "lansu" kupie tą 126 z 5,6 benzyną :wink: Na oko zadbana,czas pokaże.Diesle w w126 byly slabiutkie, za slabe jak na takie auto.Zas V8 w wiekszosci maja juz swoje lata, i rzadko sie trafia zadbany. A serwisowac je ciezko, malo kto chce sie tego podejmowac.To tak a propos w126 :) * traci swoje parametry, ale przede wszystkim sie rozsypuje - ale na oko wyglada to OK Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 jezdzilem okularami 320 i 200komp po lifcie , zupelnie swiat widziany zza maski z celownikiem, zupelnie inna jazda....mjodzio, nieliczac spalania:) ten starszy 320 byl fajniejszy taki wysiedziany:) ale rdza pojawiala sie w coraz nowszych miejscach i glupiala elektryka(wlacasz kierunkowskaz i wlaczaly sie dlugie) ale za to w tym nowszym termometr pokazywal kosmiczne temperatury zewnetrzne to mnie denerwowalo i kompresor na zimno chodzil jak traktor...ponoc tak mialo byc(?) duzy plus za mozliwosc wylaczenia aserow i innych bajerow od trakcji :biggrin: polecam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Siema ! Moja przygoda z Mercedesem zaczela sie w 1990 r. Zaczalem od W 201 ( 190 D ) 2l diesel. Przejezdzilem nim 4 lata lejac olej i paliwo. Poza wymiana zuzywajacych sie czesci 0 problemow. Przeszedlem przez wszystkie modele do 2000 r i gdy w 2002 przesiadlem sie na 2 OO auta przestaly mnie bawic. Dzis wlasnie jezdze stara 190 D do ktorego mam niesamowity sentyment. Bardzo wdzieczne i dobre auto. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 JareG dzięki za uwagi ,sprawdze ten 3,5 silnik jak sie okaże za słaby to może 5,0 w benzynie i sie go "zagazuje" :biggrin: .Czyta ktoś może ten temat z Gorzowa Wlk i okolic? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 JareG dzięki za uwagi ,sprawdze ten 3,5 silnik jak sie okaże za słaby to może 5,0 w benzynie i sie go "zagazuje" :biggrin: .Poza tym, ze slaby to moze byc nieco slaby mechanicznie - zalezy, kto (i JAK) nim jezdzil ;)Do V8 mozna bardzo ladnie wsadzic LPG II generacji, ja w jednym mialem nawet III generacje i dzialala pieknie (kolega zalozyl, a ja se pojezdzilem, ponad 50kkm) Czyta ktoś może ten temat z Gorzowa Wlk i okolic? Pozdrawiam.Mam kolega z Gorzowa, posiadacz w126 420SE '90, w201 200e i czegos tam jeszcze. I zna sie na MB, ma tez dobrych gazownikow pod reka (bo swoje SE zagazowal).Jakby co, to mozna go wykorzystac (np. do wizji lokalnej) :biggrin: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 w126 500 bodajrze mjal mech.wtrysk :( znaczy sie nielubi gazu, wiec tylko gasoline.... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 w126 500 bodajrze mjal mech.wtrysk :buttrock: znaczy sie nielubi gazu, wiec tylko gasoline.... :buttrock:Mial K-jet (1981 - 1985) i KE-jet (1986-1991), i faktycznie byl to wtrysk mechaniczny. W niczym to nie przeszkadza :wink:Lubi nie lubi - zalozyc mozna, i bedzie dzialac poprawnie. Ino trzeba zalozyc LPG z glowa, a nie na pale..Oczywiscie mowa o w126 uzywanym jako auto na co dzien. Jesli auto ma byc uzywane sporadycznie, to nie ma co sie pchac w LPG. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2134115ciekawe jak wygląda z bliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2134115ciekawe jak wygląda z bliskaRownie ciekawie co na fotkach :bigrazz:1. Oryginalnie nie bylo listew, zderzakow, klamek i lusterek w kolorze nadwozia; nie ma zaslepki do haka.2. Listwa na drzwiach kierowcy jest pogieta (albo zdeformowana, odstaje), widac to ladnie na ujeciu z boku; w ogole cala linia boczna jest jakas taka dziwna, mimo auta przygotowanego do fotek..3. Osobiscie nie lubie jak ktos z luksusowego auta turystycznego (ktore co prawda ma niezle osiagi*, ale nie jest to popierdolka) robi jakiegos zapierdalacza.. czy raczej cos co ma go przypominac (kierownica, tylny zderzak, jakies smieszne znaczki).. dla mnie jest to buraczenie auta, swiadczy o kierowcy, i o tym w jaki sposob bylo to auto traktowane :icon_mrgreen:4. Felgi 18" na polskie drogi to przegiecie bagiety, ale to ma zwiazek z tym co napisalem wyzej.. optymalnym rozmiarem jest 16" a dzieki wiekszym felgom mamy powyrywane ranty blotnikow, wytluczone zawieszenia etc.5. Cos jest nie tak z tylnym zawieszeniem, nie powinno byc tak nisko - zapewne ktos bawil sie w ciecie sprezyn, czyli znow rzezba w gownie.6. Nie ma wazniejszych fotek, np. tylnej szyby i wnetrza komory silnika.. ale juz po tych zamieszczonych widac, ze mozna szukac czegos lepszego, auto jest po przejsciach. Amen. * 420SEC ma osiagi takie sobie, ma najslabszy reaktor w II serii c126 Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 No fakt, jak szukałem swojego ( a nie wiedziałem, ze kupie 124) to rozglądałem sie za 126 i niestety mimo bardzo ciekawych fotek mocno sie rozczarowałem, chociaz w tym wypadku cena jest taka, jakby autko miało być w dobrym stanie, a ja mam za ciemny monitor, żeby dokładnie oberzeć, u mnie wyglada rewelacyjnie :icon_biggrin: http://moto.allegro.pl/item156620789_merce...sec_1983r_.html wydaje mi się, że jest nieco pstrokatypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.