guziq Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Dobrze ze napisałes swoje wyposazenie - dzieki temu przypomniało mi sie wiele z mojego:podgrzewany zbiornik na plyn do spryskiwaczyw beemce jest w komplecie z podgrzewanymi dyszamiklime mam automatycznaw BMW jak sie miało klime w roku '88 to nie mogła byc inna jak automatyczna (dwustrefowa oczywiscie)elektryczne prawe lusterkou mnie były obatermometru mnie było pełne OBC (pokazywał nawet która zarówka jest spalona, spalanie srednie, chwilowe, na godzine, ilosc paliwa w baku, srednia predkosc, temperature, zasieg kilometrów i wiele innych (w sumie 20 rzeczy)był jeszcze centralny z pilotem i alarmem i z funkcja zamykania szyb i szyberdachu oraz telefon PS. W Mercedesach W140 (ew. W124) jest cos takiego jak OBC (czyli pełny komputer pokładowy)? PS2. Jak wygląda splawa blacharki w W140? Ma sposobnosc rdzewiec czy raczej jest "nierdzewna"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Dobrze ze napisałes swoje wyposazenie - dzieki temu przypomniało mi sie wiele z mojego:(..)u mnie były oba [lusterka]W W124 tez byly, ale w mlodszych rocznikach.. u mnie było pełne OBC (pokazywał nawet która zarówka jest spalona,To tez mam. spalanie srednie, chwilowe, na godzine, ilosc paliwa w baku, srednia predkosc, temperature, zasieg kilometrów i wiele innych (w sumie 20 rzeczy)A to bylo w W124, i mam taki komputer w SECu był jeszcze centralny z pilotem i alarmem i z funkcja zamykania szyb i szyberdachu oraz telefonCentralny jest, z alarmem. Funkcje zamykania/domykania zapewnia modul comfort, ja akurat tego nie mam (mozna bylo w 1988 zamowic, potem juz chyba byl to standard). BTW: tak czy siak, mam w swoim kombiaku wiecej bajerow niz Ty miales w swojej BMW. Czyli spokojnie mozesz znalezc W124 z odpowiednim wyposazeniem, wcale nie musisz ladowac sie w W140... poszukaj sobie np. ladnego C124 :biggrin: Bedzie tansze w zakupie, i tansze w eksploatacji - i bedziesz mogl sie poscigac, np. kupujac coupe z silnikiem 300 24v, albo 320.. albo E36 AMG (ps. diesli w C124 nie bylo). Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 JareGCo rozumiec przez C124? Jesli coupe to odpada w przedbiegach - musze miec 4 drzwi :biggrin:A W140 urz(ż)eka mnie swoim rozmachem i przerostem formy. PS. Sprawdziłem w katalogu i zarówno E300 24v jak i E320 w porównaniu do S500 nie idą (8s vs. 6,7s do 100km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 JareGCo rozumiec przez C124? Jesli coupe to odpada w przedbiegach - musze miec 4 drzwi :clap:Jo - C124 = coupe.Jesli potrzebujesz 4 drzwi, to celuj albo w kombi (megafunkcjonalne auto), albo - skoro juz napaliles sie na W140, czyli przerost formy nad trescia ;) - w 500E/E500 - jesli kupisz cos takiego, to bedziesz mial sedana, ktoremu niewiele aut bedzie w stanie podskoczyc. Mimo ze takie W124 tez moze miec pod 20 lat :)PS. Ewentualnie poszukaj E420, czyli z zewnatrz zwykle W124, a pod maska 4200 V8BTW: Wlasciwie kazde W124 z duzym (R6) silnikiem benzynowym bedzie bdb jezdzic :wink: A W140 urz(ż)eka mnie swoim rozmachem i przerostem formy.To jest fakt, jest duze :clap: I ma najladniej oswietlone wnetrze (kokpit) jakie do tej pory widzialem w MB :clap:Jednak mimo wszystko chyba lepiej dla Ciebie bedzie poszukac sobie W124 PS. Sprawdziłem w katalogu i zarówno E300 24v jak i E320 w porównaniu do S500 nie idą (8s vs. 6,7s do 100km/h)Po pierwsze primo to nie podniecaj sie tak tymi sekundami do setki, bo to nie ma zadnego znaczenia - przeciez nie bedziesz sie scigal tym autem na 1/4 mili.. :biggrin:Po drugie primo, to MB nie jest autem do scigania sie - jesli chcesz kupic cos z celownikiem na masce, to zacznij myslec jak porzadny niemiecki prezes :DPo trzecie primo, to porownujesz dwa zupelnie inne silniki - V8 ciagnie od samego dolu, R6 dopiero od 3k rpm.. stad ta roznica w sekundzie z kawalkiem. Ale za to eksploatacja V8 jest znacznie drozsza od R6 :wink: (wez sobie sprawdz jakie osiagi maja W124 z V8) Cos za cos.. poza tym, siedzac w aucie typu W140 nie bedziesz czul tego przyspieszenia/predkosci - masa i wielkosci robi swoje. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 A ja bym chciał kiedyś W124 CE :P. Świetne autko i najlepiej 2,3 benzynka. Śni mi się taki po nocach, a cena dość przystępna. Kto wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Po pierwsze primo to nie podniecaj sie tak tymi sekundami do setki, bo to nie ma zadnego znaczenia - przeciez nie bedziesz sie scigal tym autem na 1/4 mili.. Po drugie primo, to MB nie jest autem do scigania sie - jesli chcesz kupic cos z celownikiem na masce, to zacznij myslec jak porzadny niemiecki prezes Po trzecie primo, to porownujesz dwa zupelnie inne silniki - V8 ciagnie od samego dolu, R6 dopiero od 3k rpm.. stad ta roznica w sekundzie z kawalkiem. Ale za to eksploatacja V8 jest znacznie drozsza od R6 (wez sobie sprawdz jakie osiagi maja W124 z V8)Dla mnie osiągi sa cholernie wazne - nei dlatego zeby sie scigac spod swiateł ale dlatego zeby:- poprawic moje uczucie- miec rezerwy przy wyprzedzaniu PS. Nie moge w katalogu znalesc E420 (Samochody Świata 1992). Jakie to ma osiągi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Dla mnie osiągi sa cholernie wazne - nei dlatego zeby sie scigac spod swiateł ale dlatego zeby:- poprawic moje uczucie- miec rezerwy przy wyprzedzaniuW/w rezerwe to ma kazdy silnik benzynowy o pojemnosci zblizonej do 3 litrow. Te mniejsze tez sobie calkiem niezle radza.Co do dobrego samopoczucia.. to jest milion sposobow zeby je sobie zapewnic, wcale nie trzeba miec 3s/100 :bigrazz: PS. Nie moge w katalogu znalesc E420 (Samochody Świata 1992). Jakie to ma osiągi?Takie ma Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 JareG: masz w w124 pełne OBC? pokazuje ze masz np postój prawy przepalony?? bo ja mam tylko kontrolke ze coś nie tak z żarówką ale trzeba samemu sprawdzic która, moze wiesz dlaczego po wymianie kotrolka nadal świeci? co moze byc przyczyną szarpania na dwójce przy gwaltownym dodawaniu gazu?? pomijając fakt wymiany gumy na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 JareG: masz w w124 pełne OBC? pokazuje ze masz np postój prawy przepalony?? bo ja mam tylko kontrolke ze coś nie tak z żarówką ale trzeba samemu sprawdzic która,Dokladnie tak, pelnego czegos tam nie mam, bo to nie ta epoka w MB :notworthy: moze wiesz dlaczego po wymianie kotrolka nadal świeci? Ten bajer dziala na zasadzie sumowania obciazenia czy jakos tak. I dlatego jak Ci sie zarowka przepali, to masz o tym info przed oczami.. ale bedzie to info mial rowniez w przypadku, gdy zarowka bedzie o zlym 'nominale', a takze wtedy gdy bedziesz mial zasniedziale gniazdo ktorej z zarowek. Przypadek szczegolnie zlosliwy to uwalona zarowka ale nie do konca - czyli jest sobie przerwany drucik, i jak wjedziesz w dziure to masz dyskoteke.. :biggrin:Najlepszym patentem na zarowki jest kompleksowa wymiana WSZYSTKICH zarowek, i wyczyszczenie wszystkich gniazd - i jest to nawet logiczne, bo te zarowki czasami siedza tam iles lat, wiec po ich wymianie jako bonus mozesz miec lepsze parametry swiecenia, no i brak dyskoteki na zegarach.Podaje mala instrukcje (wyprodukowana przez ktoregos z moich kolegow od MB) diagnozowania, ktora to zarowka robi nam dym :banghead:Kontrolka zapala sie w momencie uruchomienia świateł, w których jest FELERCzyli:- jak naciśniesz pedał hamulca i zaświeci, to winna jest żarówka stop-jak włączysz wsteczny i zaświeci, to spalona jest żarówka ze wstecznego-jak włączysz przeciwmgielne i zaświeci, to spalona jest żarówka z przeciwmgielnego-jak włączysz pozycyjne i zaświeci, to spalona jest żarówka ze światła pozycyjnegoOczywiście w grę wchodzi jeszcze możliwość żarówki o niewłaściwej mocy.Zapalając światła pozycyjne NIE ZAPALAJ OD RAZU ŚWAIATEŁ MIJANIA - TYLKO POZYCYJNE! Kiedyś sporo postów zmarnowałem, bo gość upierał się, że zapala sie po włączeniu świateł "drogowych". Najpierw wyjaśniliśmy sobie, że dla niego "drogowe" to dla reszty świata swiatła mijania (ew. krótkie), a potem wyjasniliśmy sobie, że od razu włączał światła mijania, i dlatego upierał się, że kontrolka zapala się właśnie po załączeniu tych świateł.Jeszcze jedno: sprawdz (a najlepiej wymien, i wyczysc te plastywe oslonki - one nie sa drogie, mozna je kupic nowe) zarowki od oswietlenia tablicy rejestracyjnej, one tez sa pod kontrola. co moze byc przyczyną szarpania na dwójce przy gwaltownym dodawaniu gazu?? pomijając fakt wymiany gumy na wale?Co rozumiesz przez szarpanie..? Manual czy automat? Tylko na dwojce? Szarpac moze wszystko w ukladzie przeniesienia napedu, czyli mozesz miec problemy z silnikiem (cos nie tak z paliwem, z ukladem wtryskowym etc. - ale wtedy najczesciej szarpie nie tylko na jednym jedynym biegu), mozesz miec problem ze skrzynia (i jesli szarpie tylko na jednym biegu, to chyba wlasnie moze byc skrzynia tak na logike), sprzeglo moze byc jakies zmeczone/konajace, moga byc problemy z walem (guma miedzy skrzynia a walem, i druga miedzy walem a mostem), no i z samym mostem tez moze byc cos nie tak (ale to raczej nie na jednym konkretnie biegu, tylko na wszystkich w jakims tam stopniu). Jak widac sporo tego.. ja w przypadku problemow jade na serwis :icon_rolleyes: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Mi najbardziej podoba się Mercedes 560 SEC, mój kuzyn ma takiego z 1988r piękna maszynka sport coupe w automacie. Jak sie da po garach to wciska w siedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) Co rozumiesz przez szarpanie..? Manual czy automat? Tylko na dwojce? Szarpac moze wszystko w ukladzie przeniesienia napedu, czyli mozesz miec problemy z silnikiem (cos nie tak z paliwem, z ukladem wtryskowym etc. - ale wtedy najczesciej szarpie nie tylko na jednym jedynym biegu), mozesz miec problem ze skrzynia (i jesli szarpie tylko na jednym biegu, to chyba wlasnie moze byc skrzynia tak na logike), sprzeglo moze byc jakies zmeczone/konajace, moga byc problemy z walem (guma miedzy skrzynia a walem, i druga miedzy walem a mostem), no i z samym mostem tez moze byc cos nie tak (ale to raczej nie na jednym konkretnie biegu, tylko na wszystkich w jakims tam stopniu). Jak widac sporo tego.. ja w przypadku problemow jade na serwis :flesje: to jest 5 biegowy manual 2,5 diesel, wszystko bardzo ładnie chodzi nie ma dużego przebiegu ale jak puszcze szybko sprzęgło dodając gaz to zaczyna nim szarpac - ale tylko na 2 biegu, silnik to launia ale podejrzewam, ze to ta druga guma na wale bo 1 była juz wymieniona... Edytowane 21 Maja 2007 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (..) ale jak puszcze szybko sprzęgło dodając gaz to zaczyna nim szarpac - ale tylko na 2 biegu, silnik to launia ale podejrzewam, ze to ta druga guma na wale bo 1 była juz wymieniona...No to wymien te druga, to nie jest majatek. Na logike ta guma powinna - o ile jest walnieta - robic dym na kazdym biegu, a nie tylko na jednym.. no ale sprawdzic poprzez wymiane nie zaszkodzi :icon_mrgreen:Zajac sie skrzynia zawsze zdazysz :D Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Posiadam C280 - wygodny z charakterem sportowym. ogolnie nie narzeka sie jak narazie. Swego czasu mialem tez Maxime 3.0 i zonke dogonic doganialem ale wyprzedzic nie moglem takze ogolnie jesli chodzi o moc to na nasze piekne polskie drogi wystarczajacy jak narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Porządne fury szybciej bym Mnietka kupił niż bmw ogulnie to mam chrapke na CLK230 kompresor,brat restauruje 114tke,kuzyn ma okulara kombi 430 i starego SEC 500 ale nim nie jezdzi odkąd obejrzał film "SWIADEK KORONNY" :icon_evil: Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2790055 - ten SEC jakis podejrzany przebieg ma a cena jest interesująca... przynajmniej jakby to było tak zadbane jak gosciu pisze to można takim jeszcze 20 lat jeździc bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.