Wiśl@k Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Ja bede robił prawko zarówno jedno jak i drugie w przyszłym roku, ale już teraz pogłowie chodzi mi taki pomysł: stary W115 w 2,2D w automacie jakby była taka możliwość choć to rzadkość. Kosztują teraz w sumie grosze - za 2,5k zł pewnie już by znalazł, czarny metalic na całym, ladne felgi po polerce, chromowane listwy i taaaka furka że mhmhm, i całość ok. 10tys. I co ciekawe wartość takiego odrestaurowanego "Profesora" z miejsca wzrasta do 14000zł i rośnie. Bardzo jestem na coś takiego chętny, brat również, takżę kto wie kto wie :icon_mrgreen: na pierwszy samochód - marzenie. Pozdrawiam Edytowane 7 Maja 2007 przez Wiśl@k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Neo Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jestem fanem Mercedesów :D Nie ma to jak samochód z niewysilonym silnikiem co sprawia że jest nie do zajechania.Wszystkie cupe MB są piękne niestety cena jest dość wysoka wiadomo dobry wóź "dobrze kosztuje" Mi najbardziej odpowiada stara E-klasa.Z współczesnych może się kiedyś dorobię :) na C-klasę. Bardzo mi przypadła do gustu.Nie lubię małych samochodów. Nie wiem dlaczego ale jakoś tak mam że dla mnie im większy tym lepszy. W październiku prawko coś się zobaczy...Jaki samochód byście polecaliFord Scorpio 2.0 lub 2.9 czy starego E-klasę??? Cena do ok 10tyś. Może coś innego? Ale nie chcę małego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 sorry za offtopik Czy to ta sama Moc z forum rajdów? :icon_exclaim: jawohl, ale juz jedynie figuruje... :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Fanom mercedesow polecam wycieczke do albanii. Tam prawie wszystkie samochody to mercedesy. Prawie, bo spoleczenstwo stratyfikuje sie i zaczynaja spraowadzac inne marki. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 No to nadejszła chwila ze i ja sie wypowiem:W życiu podobało mi sie całe mnóstwo samochodów jednak zawsze pierwsze miejsce zajmowały Mercedes i BMW. Marki te sa dla mnie synonimem luksusu, wygody, prestiżu i statusu społecznego. Miałem jeszcze niedawno BMW 535i z 1988 roku (buda E34) z kompletnym wyposazeniem (skóra, podgzewane fotele, klima, szpera full elektryka, xenon hella itp) ale troche sie rozbiło (wypadłem z zakretu) i musiałem je sprzedac. Obecnie popylam Swiftem z '96 ale jest to tylko samochód tymczasowy (nie miałem czym jezdzic). Obecnie cały czas mirze sie do zakupu jakiejs duuuuuzej limuzynki i w gre wchodza Mercedes W140, BMW E39 lub BMW E38 (te 2 ostatnie sa jednak drozsze od mesia i pewnie wybiore własnei jego). Co możecie powiedziec o tym modelu? Sam z siebie wiem ze były S350 TurboDiesel, S280, S320, S420, S500 i S600 (no i niektóre wystepowały w wersji SEL). Wiem również ze była to jak narazie najwieksza S-klasa w historii firmy (W220 i W221 sa o dziwo mniejsze). Moze macie jakies rady odnosnie tegoz modelu? Jaki silnik najlepiej łaczy ekonomie z osiągami (wiem ze nie było W140 w manualu)?Ile pali S600?Gdzies czytałem ze sa bardzo dobrze wyciszone (w ogóle nie słychac silnika). Prawda to? I jak wyglada poziom głosnosci w przypadku S350 TD?Czy ten silnik (350 TD) nadaje sie do tej limuzyny czy jest za głosny/za wolny? Ile pali?Jak wyglada dostepnosc czesci?Ile trzeba miec zeby kupic dobrą W140-stke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Sam z siebie wiem ze były S350 TurboDiesel, S280, S320, S420, S500 i S600 (no i niektóre wystepowały w Jest jeszcze S300 Turbodiesel, silnik ma wiecej koni i lepszy moment, vmax tez jest lepszy, a spalanie ma MNIEJSZE (i to srednio o 1l), bo ma ASB z 5-biegami.. Jaki silnik najlepiej łaczy ekonomie z osiągami (wiem ze nie było W140 w manualu)?To zalezy do czego ma byc to auto.. jesli do jezdzenia (toczenia sie) w trase, to ekonomicznie bedzie wybrac ktoregos turbodiesla (ino ze wiekszosc diesli jest nieco zajezdzona :crossy:); jesli w trase ale nieco zwawiej (te w/w diesle tez sa calkiem zwawe) to ktorys z V8, ja wzialbym 500SE/S500 bo spalanie jest takie samo jak 400SE/S420, a osiagi lepsze.. Ile pali S600? To jest pytanie do posiadacza W140 z M120 :clap: Sadze, ze niewiele wiecej niz S500. Wg MB S600 pali 11,8/13,7/20,7 l (ASB IV-biegi) albo 10,0/12,1/20,6 l (ASB V-biegow; 90 km/h / 120 km/h / city cycle) Gdzies czytałem ze sa bardzo dobrze wyciszone (w ogóle nie słychac silnika). Prawda to? I jak wyglada poziom głosnosci w przypadku S350 TD?Czy ten silnik (350 TD) nadaje sie do tej limuzyny czy jest za głosny/za wolny? Ile pali?Wyciszenie jest idealne. I m. in. dlatego W140 wagowo zaczyna sie od 2 ton.. diesel jak juz pisalem sluzy do nabijania kilometrow niewielkim kosztem, w srodku go praktycznie nie slychac, pali od ponizej 8 w trasie do 11-12 po miescie. Jak wyglada dostepnosc czesci?Nowe bez problemu w ASO lub sklepie, uzywane juz nieco gorzej - do tej pory na czesci sprowadzalo sie glownie W126, powoli to sie zaczyna zmieniac.. ale powoli. W140 jest juz nafaszerowane elektronika, i bardziej skomplikowane od W126 - wiec jak cos sie rypnie, to sprawa moze byc bolesna ;) Ile trzeba miec zeby kupic dobrą W140-stke?Wydaje mi sie, ze zabawe mozna zaczac od 30k zl i bedzie to dolna granica.. moj kolega kupil 400SE za 32k zl, ladna i zadbana, ale i tak musial w nia sporo wladowac. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jest jeszcze S300 Turbodiesel, silnik ma wiecej koni i lepszy moment, vmax tez jest lepszy, a spalanie ma MNIEJSZE (i to srednio o 1l), bo ma ASB z 5-biegami..To pierwsze słysze i zaraz szukam info o tym silniku.Wyciszenie jest idealne. I m. in. dlatego W140 wagowo zaczyna sie od 2 ton.. diesel jak juz pisalem sluzy do nabijania kilometrow niewielkim kosztem, w srodku go praktycznie nie slychac, pali od ponizej 8 w trasie do 11-12 po miescie.Czyli rozumiem ze jesli chodzi o poziom hałasu we wnetrzu nie musze obawiac sie diesla? PS. Odnosnie silnika to strasznie korci mnie S600 (a własciwie to 600SEL) ale swoje pali w miescie, a koszt załozenia sekwencji lub wtrysku ciekłego gazu do 12-sto cylindrowca to nie jest 3 tysiące :) OK. Wiec odnosnie silnika w S300TD to znalazłem takie cos:http://macmerc.eltrakon.pl/dane/235030DT.HTM177 koni, 330 Nm i teraz pytanie:Jakie osiągi ma auto z tym motorem?Czy da rade je chipowac? PS. Wg. mnie idealna jednostka jesli bierzemy pod uwage ekonomie i osiągi w jednym. I w takiego najprawdopodobniej bede celował. ..::EDIT::..Da rade chipowac :wink: Wg. VTG auto bedzie po modyfikacji wyglądało tak:http://images21.fotosik.pl/282/ee9dc3903fb26617.jpgCzyli jednym słowem CUDO :lalag: Coraz bardziej jestem nakrecony na ta jednostke napedową :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeDeViLL Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jak wszystko w swoim życiu lubie zaczynać 'z grubej rury'. :) To właśnie w Beczuni był mój pierwszy raz... ....za kółkiem czterokołowca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 To pierwsze słysze i zaraz szukam info o tym silniku. Czyli rozumiem ze jesli chodzi o poziom hałasu we wnetrzu nie musze obawiac sie diesla? PS. Odnosnie silnika to strasznie korci mnie S600 (a własciwie to 600SEL) ale swoje pali w miescie, a koszt załozenia sekwencji lub wtrysku ciekłego gazu do 12-sto cylindrowca to nie jest 3 tysiące :) OK. Wiec odnosnie silnika w S300TD to znalazłem takie cos:http://macmerc.eltrakon.pl/dane/235030DT.HTM177 koni, 330 Nm i teraz pytanie:Jakie osiągi ma auto z tym motorem?Czy da rade je chipowac? PS. Wg. mnie idealna jednostka jesli bierzemy pod uwage ekonomie i osiągi w jednym. I w takiego najprawdopodobniej bede celował. ..::EDIT::..Da rade chipowac :) Wg. VTG auto bedzie po modyfikacji wyglądało tak:http://images21.fotosik.pl/282/ee9dc3903fb26617.jpgCzyli jednym słowem CUDO :) Coraz bardziej jestem nakrecony na ta jednostke napedową :evil: kupujac mesia z pwiedzmy polowy lat 90 to bedzie on mial zylion kilometrow, juz bardziej sklanialbym sie ku S600, V12 silniczek poezja.... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 kupujac mesia z pwiedzmy polowy lat 90 to bedzie on mial zylion kilometrow, juz bardziej sklanialbym sie ku S600, V12 silniczek poezja....powinno raczej byc: "kupujac mesia W DIESLU z powiedzmy... ":)No i jak popatrzyłem na allegro to ceny s300td są naprawde bardzo wysokie. Duzo tanszym zakupem bedzie S500/S600 + gaz. I w takie cos chyba bedzie trzeba celowac. I juz zaczynam wyobrazac sobie jak te 400 kucy wyrywa do przodu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 PS. Odnosnie silnika to strasznie korci mnie S600 (a własciwie to 600SEL) ale swoje pali w miescie, a koszt załozenia sekwencji lub wtrysku ciekłego gazu do 12-sto cylindrowca to nie jest 3 tysiące :)Malo kto Ci poprawnie LPG przy takim reaktorze zalozy.. a poza tym, szkoda tego silnika do gazu. PS. Wg. mnie idealna jednostka jesli bierzemy pod uwage ekonomie i osiągi w jednym. I w takiego najprawdopodobniej bede celował. ..::EDIT::..Da rade chipowac :D Wg. VTG auto bedzie po modyfikacji wyglądało tak:http://images21.fotosik.pl/282/ee9dc3903fb26617.jpgCzyli jednym słowem CUDO :) Coraz bardziej jestem nakrecony na ta jednostke napedową :)Szczerze mowiac, to chyba wybrales zle auto. W140 to nie jest auto to sciagania sie, tylko do komfortowego przemieszczania sie z punktu A do punktu B, czasami nawet dosc szybkiego (V8, V12).Chipowanie silnika to robienie czegos na sile, Mercedes tego nie robil fabrycznie to i Tobie nie polecam.. tym bardziej, ze W140 z dieslem bedzie mialo SPORO kilometrow na liczniku (nie wierz ze bedzie mialo np. 300kkm.. bedzie 2x wiecej, letko ponad 500kkm). Zalozysz do takiego chipa, to Ci silnik pierdnie i bedziesz plakal :D Poza tym, IMO diesel czy to 300, czy 350 jest za maly dla auta o tej masie - nadaje sie tylko do dystyngowanego poruszania sie. Jak juz kupowac W140, to tylko z M119 albo M120 na pokladzie. Z tym, ze ten drugi to silnik rzadko spotykany, jeszcze trudniej bedzie Ci go serwisowac, nie mowiac o kosztach. A jak cos powazniejszego sie w nim wysypie, to dostaniesz zawalu. Podsumowujac, szukaj 500SE/S500, maksymalnie zadbanego.. a i tak kazdy z nich bedzie mial w okolicach 300kkm, czasami mniej, czasami wiecej. Te auta kupowalo sie nie po to zeby staly, one mialy zastapic burzujom samolot :D Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Malo kto Ci poprawnie LPG przy takim reaktorze zalozy.. a poza tym, szkoda tego silnika do gazu.Na allegro jest niby troche S600 w gazie, ale Ty tu jestes spec od meroli wiec sie nie kłuce. Szczerze mowiac, to chyba wybrales zle auto. W140 to nie jest auto to sciagania sie, tylko do komfortowego przemieszczania sie z punktu A do punktu B, czasami nawet dosc szybkiego (V8, V12).To nie chodzi o sciganie sie, ja poprostu kocham wielkie kolubryny z pazurem któe potrafia zaftydzic niejedno coupe. Jak juz kupowac W140, to tylko z M119 albo M120 na pokladzie.M119 to jest V8 5000ccm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) Na allegro jest niby troche S600 w gazie, ale Ty tu jestes spec od meroli wiec sie nie kłuce.Mercedes.. mam Mercedesy na stanie, a nie jakies merole, mietki, mieczyslawy, mesie i inne tego typu okreslenia :) Mam tez MB z LPG :D (to a propos specjalizacji..) Mialem tez LPG w SECu, III generacja - takiego kupilem od kolegi. I nawet dawal rade.. ale rzeznia, jaka na silniku odwalil gazownik, to byla porazka. Kolega, ktory ode mnie wzial tego 560SEC od razu LPG wywalil.Po prostu malo kto zalozy Ci dobrze LPG do silnikow V o liczbie cylindrow wiekszej niz 6 - bo tyle wtryskiwaczy gazowych maja standardowe zestawy. Mowa oczywiscie o silnikach z elektronika - bo Vka na KE-jet i wtrysk gazu to juz dla 99% gazownikow cos niewyobrazalnego.No i koszt LPG do M120 (V12) powala - cos kolo 10k zl :)Ogolnie: rozpierniczyc mozna wszystko, czesto gazownicy nie daja sobie rady z prostymy silnikami 4-cylindrowymi, co tu mowic o 8 czy 12.. To nie chodzi o sciganie sie, ja poprostu kocham wielkie kolubryny z pazurem któe potrafia zaftydzic niejedno coupe.No to nie podniecaj sie dieslem, tylko celuj w V8 M119 to jest V8 5000ccm?I 4200 rowniez - ale tego odradzam, jechalem i przy spalaniu rownym albo i wiekszym od 5000 osiagi ma gorsze. I caly czas jakby nieco na obrotach sie jedzie.. czyli w tym przypadku ponad 2k rpm :) A 500ka jadac 100 ma 2k rpm Edytowane 14 Maja 2007 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 rozumiem ze jazda "na obrotach" nie jest jednak głosna? Czyli ze np. silnik przy jakich 3000rpm nie jest słyszalny zanadto? No i koszt LPG do M120 (V12) powala - cos kolo 10k zl A do V8?(mowa o pożadnych instlacjach, a nie zadnych półsrodkach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 rozumiem ze jazda "na obrotach" nie jest jednak głosna? Czyli ze np. silnik przy jakich 3000rpm nie jest słyszalny zanadto?Tu nie chodzi o glosnosc, bo tego nie slychac.. chodzi o to, ze V8 to jest silnik niskoobrotowy, a im wieksze obroty tym wieksze spalanie. 4200 przy 100ce ma jakies 2,2 - 2,3k rpm czyli nie jest to jakas wielka tragedia - ale ja jestem przyzwyczajony do 2k rpm w 5000 przy tej samej predkosci, i ekonomizer lezy na 0 a nie jak w przypadku 4200 jest nieco uniesiony.. A do V8?(mowa o pożadnych instlacjach, a nie zadnych półsrodkach)Instalacje LPG caly czas tanieja, tak wiec nie podam Ci ceny na dzis - tym bardziej ze nie jestem w temacie.. ale wziawszy pod uwage producenta typu Landi Renzo to IMO bedziesz musial za instalacje IV gen. zabulic 6-7k zlI jeszcze raz podkreslam: najwazniejszy jest wybor dobrego warsztatu LPG. Jesli tu dasz ciala, to nie bedziesz zadowolony.. i za jakis czas na Allegro pojawi sie kolejne W140 z nowa super-hiper instalacja LPG :):icon_mrgreen: Jakis czas temu nabylem kolejnego SECa.. dokladnie to kolega nabyl za moja namowa, i pod warunkiem iz w przypadku niespodobania sie auta jego lepszej polowie SEC bedzie moj.No i jest, odbieram za kilka dni. A wyglada tak:Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5, Foto 6, Foto 7, Foto 8, Foto 9.Auto jest ze Szwajcarii, W126 560SEC z 1987, ma jakies 330kkm przebiegu, stan blacharki idealny, wszystko z wyposazenia dziala. A samo wyposazenie daje rade, poza komputerem i podgrzewaniem wycieraczki w zasadzie ma wszystko.To w/w smieszne radyjo zostalo juz zamienione na Beckera, razem z wymiana oleum w reaktorze, skrzyni, filtrow, itd. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.