Mr.Maciek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Hehe, mam gaźnik o średnicy 36mm więc styka :icon_mrgreen:, układ wydechowy Arrow, i jest to wersja odblokowana na module. Co dalej z tym zwiększaniem mocy??:> Tylko nie pisz, że większy cylinder bo to już łatwy, szybki i tani sposób jak wcześniej pisałeś nie jest ;). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) z tymi danymi roznie bywa - ja widzialem test porownawczy w jakims czasopismie i moc KDX250 to bylo ok 50km. uzytkownicy twierdza podobnie ;) . mysle ze zalezy to od tego na jaki rynek motocykl byl dopuszczony! przeciez kilka kryz tu i tam, zmniejszenie dolotu powietrza i juz mamy 10km w pupe hehe. to samo sie tyczy KDX125 - zapewniam ze odblokowany od KMX'a i DT'tki napewno nie jest slabszy :Ppozdrawiammrmacik jak masz wydech arrowa i wersje odblkowana na module to znaczy ze ktos juz zwiekszal moc - jakie to logiczne prawda? :icon_mrgreen: jak chcesz cos trudnego to pobaw sie kanalami w cylindrze, moze do tego mniejsze kolo magnesowe? stracisz troche na charakterystyce ale zyskasz na mocy. do tego przydaloby sie zwiekszyc wlot powietrza przy filtrze ( nie wiem jak to wyglada w kx'ie ale w wiekszosci motocykli sie da! ) Edytowane 28 Grudnia 2006 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Napisalem ze w miare latwy- ale ze tani nie przypominam sobie- to tak apropo.Dyskusja jak zwykle zaczela sie przeradzac w licytacje, wiec pora ja zakonczyc.Dodam ze dawno temu, tuningujac WSK 175 korygowalismy kanaly, zmniejszalismy pojemnosc szkodliwa skrzyni korbowej, i dawalismy specjaliscie(Pawelkowi i jego Sp. ojcu- Pawelek jezdzil gokartami i mial wyniki w MP Juniorow) wydech do spawania.Efekt wieksza moc przy wiekszych obrotach+ brak dolu przy niskich obrotach+ maly przebieg do pekniecia tloka- pekal plaszcz na wysokosci kanalow przelotowych- dodalem to jak by ktos mial watpliwosci n\t ze kiedys tego nie robilem. Na szczescie 2-suwy to dla mnie przeszlosc i przyzwyczajajcie sie do tego ze niedlugo ich nie bedzie. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Na szczescie 2-suwy to dla mnie przeszlosc i przyzwyczajajcie sie do tego ze niedlugo ich nie bedzie.to bylo okropne i naszczescie nieprawdziwe :)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Na szczescie 2-suwy to dla mnie przeszlosc i przyzwyczajajcie sie do tego ze niedlugo ich nie bedzie. Pozdr. Janek.ZAPOMNIJ!! :) ;) ja nigdy 2T nie zamienie 2T na 4T :bigrazz: silnik prosty jak budowa cepa i bez problemu jestem sam zrobic podstawowy remont w bardzo krutkim czasie :buttrock: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Jasne że jest to logiczne, enduroguy, ale byłem ciekaw co Janek jeszcze zaproponuje ;) Pzdr, MaciekP.S.2T górą!! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 z tymi danymi roznie bywa - ja widzialem test porownawczy w jakims czasopismie i moc KDX250 to bylo ok 50km. uzytkownicy twierdza podobnie :) . mysle ze zalezy to od tego na jaki rynek motocykl byl dopuszczony! przeciez kilka kryz tu i tam, zmniejszenie dolotu powietrza i juz mamy 10km w pupe hehe. to samo sie tyczy KDX125 - zapewniam ze odblokowany od KMX'a i DT'tki napewno nie jest slabszy ;)pozdrawiammrmacik jak masz wydech arrowa i wersje odblkowana na module to znaczy ze ktos juz zwiekszal moc - jakie to logiczne prawda? ;) jak chcesz cos trudnego to pobaw sie kanalami w cylindrze, moze do tego mniejsze kolo magnesowe? stracisz troche na charakterystyce ale zyskasz na mocy. do tego przydaloby sie zwiekszyc wlot powietrza przy filtrze ( nie wiem jak to wyglada w kx'ie ale w wiekszosci motocykli sie da! )Ten kdx byl wypuszczony na rynek USA czyli raczej niepowinno byc zadnych blokad bo amerykanie uwielbiaja moc ;) Wiec bardzo prawdopodobne jest to ze ma ok 50 km :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Proponuje zmienic na DRZ 250, lub DRZ 450, lub CRF 450.4-suwy gora.Aha i nauczcie sie o prawie ewolucji.Ja pewnie nie doczekam tych czasow- ale musze Was zmartwic 2- suwy najwczesniej wygina, potem wyginie reszta silnikow spalinowych- chyba ze wymysla sposob na w pelni kontrolowane spalanie takich paliw zeby z "rur wydechowych" lecala para wodna, albo ozon.Teraz dla mlodszych. Poszukajcie ksiazek p. Sałka- sa juz dostepne w ksiegarniach- dot. rasowania silnikow 2 i 4 suwowych i troche sie podszkolcie , bo ja nie mam czasu by Was uczyc, polecam tez silniki 2-suwowe w pojazdach-T. Rychter , i Jak usprawnic silnik 2-suwowy- autor nieznany, albo znajdzcie w Swiecie Motocykli- byl cykl artykulow n/t rasowania 2-suwow- tez p. Sałka. Pozdr. Janek. Proponuje zmienic na DRZ 250, lub DRZ 450, lub CRF 450.4-suwy gora.Aha i nauczcie sie o prawie ewolucji.Ja pewnie nie doczekam tych czasow- ale musze Was zmartwic 2- suwy najwczesniej wygina, potem wyginie reszta silnikow spalinowych- chyba ze wymysla sposob na w pelni kontrolowane spalanie takich paliw zeby z "rur wydechowych" lecala para wodna, albo ozon.Teraz dla mlodszych. Poszukajcie ksiazek p. Sałka- sa juz dostepne w ksiegarniach- dot. rasowania silnikow 2 i 4 suwowych i troche sie podszkolcie , bo ja nie mam czasu by Was uczyc, polecam tez silniki 2-suwowe w pojazdach-T. Rychter , i Jak usprawnic silnik 2-suwowy- autor nieznany, albo znajdzcie w Swiecie Motocykli- byl cykl artykulow n/t rasowania 2-suwow- tez p. Sałka. Pozdr. Janek. Sorki ze 2-razy mi powtorzylo. Cos mi komp nawala.Hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmx8 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 co do mocy to jakieś 45km charekterystyka spokojnieisza od kx posiada . niemożnago porównywać do kdx 125 bo 125 ma tylko stylizacje kdx a nadaje sie tylko na miastokdx 220 czy 250 to motocykle wyczynow z początku lat 90' zawieszenie takie samo jak w kx z pelna regulacją kayaba przód 43 mm. części raczej tylko orginalne czas oczekiwania to jakieś 3 tygodnie eksploatacyjne to nie problem pasują z kx raczej nie usterkowe dosyć duze przebiegi między remontami slaby kosz sprzęglowy . części używane vnie do osiągnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M335879I KDX dostaje w dupe :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M335879I KDX dostaje w dupe mrugacz.gif Chyba tylko dlatego, iż sprzedający napisał że ma 50km :D Apropos Pana Sałka:http://www.royalenfield.pl/index.php?inside=News/eventshttp://shlka.prv.pl/tuning.htmlhttp://www.syrena.nekla.pl/technika18.php Moje takie małe spostrzeżenie, wydaje mi sie iż w silnikach motocykli polskich tuning polega głównie na poprawieniu tego co spierniczyła fabryka, co w motocyklach japońskich niema miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Chyba tylko dlatego, iż sprzedający napisał że ma 50km j.gifZa kogo Ty mnie masz :D RMX ma naprawde duzo z RM-y, cos mi sie zdaje, ze wiecej niz KDX z KX. Pozatym to SUZUKI :) Jak mialbym wybierac to RMX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 RMX ma naprawde duzo z RM-y, cos mi sie zdaje, ze wiecej niz KDX z KX. Pozatym to SUZUKI :flesje: Jak mialbym wybierac to RMX.no tak ale ja jetem przekonany ze do starego suzuki i to jeszcze japońskiej wersji bo tylko w takiej występował RMX 250 ( z reszta podobnie jak CRM 250) bedzie spory problem z czesciami. Do tych KDX tez nie jest za wesoło ale tylko dlatego ze trzeba czekac. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 RMX ma naprawde duzo z RM-y, cos mi sie zdaje, ze wiecej niz KDX z KX. Pozatym to SUZUKI flesje.gifJak mialbym wybierac to RMX.napisalem o tym wczoraj ale ktos usunal moj post (i wcale nie jest tak jak piszesz)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 wszystko fajne ale ten rmx nie ma papierów i ten koles kupił go pól roku temu na allegro za 2500zł :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.