Skocz do zawartości

Kdx 250 (uzylem szukaj)


Rekomendowane odpowiedzi

Hehe, mam gaźnik o średnicy 36mm więc styka :icon_mrgreen:, układ wydechowy Arrow, i jest to wersja odblokowana na module. Co dalej z tym zwiększaniem mocy??:> Tylko nie pisz, że większy cylinder bo to już łatwy, szybki i tani sposób jak wcześniej pisałeś nie jest ;). Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi danymi roznie bywa - ja widzialem test porownawczy w jakims czasopismie i moc KDX250 to bylo ok 50km. uzytkownicy twierdza podobnie ;) . mysle ze zalezy to od tego na jaki rynek motocykl byl dopuszczony! przeciez kilka kryz tu i tam, zmniejszenie dolotu powietrza i juz mamy 10km w pupe hehe. to samo sie tyczy KDX125 - zapewniam ze odblokowany od KMX'a i DT'tki napewno nie jest slabszy :P

pozdrawiam

mrmacik jak masz wydech arrowa i wersje odblkowana na module to znaczy ze ktos juz zwiekszal moc - jakie to logiczne prawda? :icon_mrgreen: jak chcesz cos trudnego to pobaw sie kanalami w cylindrze, moze do tego mniejsze kolo magnesowe? stracisz troche na charakterystyce ale zyskasz na mocy. do tego przydaloby sie zwiekszyc wlot powietrza przy filtrze ( nie wiem jak to wyglada w kx'ie ale w wiekszosci motocykli sie da! )

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem ze w miare latwy- ale ze tani nie przypominam sobie- to tak apropo.

Dyskusja jak zwykle zaczela sie przeradzac w licytacje, wiec pora ja zakonczyc.

Dodam ze dawno temu, tuningujac WSK 175 korygowalismy kanaly, zmniejszalismy pojemnosc szkodliwa skrzyni korbowej, i dawalismy specjaliscie(Pawelkowi i jego Sp. ojcu- Pawelek jezdzil gokartami i mial wyniki w MP Juniorow) wydech do spawania.Efekt wieksza moc przy wiekszych obrotach+ brak dolu przy niskich obrotach+ maly przebieg do pekniecia tloka- pekal plaszcz na wysokosci kanalow przelotowych- dodalem to jak by ktos mial watpliwosci n\t ze kiedys tego nie robilem. Na szczescie 2-suwy to dla mnie przeszlosc i przyzwyczajajcie sie do tego ze niedlugo ich nie bedzie. Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie 2-suwy to dla mnie przeszlosc i przyzwyczajajcie sie do tego ze niedlugo ich nie bedzie. Pozdr. Janek.

ZAPOMNIJ!! :) ;) ja nigdy 2T nie zamienie 2T na 4T :bigrazz: silnik prosty jak budowa cepa i bez problemu jestem sam zrobic podstawowy remont w bardzo krutkim czasie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi danymi roznie bywa - ja widzialem test porownawczy w jakims czasopismie i moc KDX250 to bylo ok 50km. uzytkownicy twierdza podobnie :) . mysle ze zalezy to od tego na jaki rynek motocykl byl dopuszczony! przeciez kilka kryz tu i tam, zmniejszenie dolotu powietrza i juz mamy 10km w pupe hehe. to samo sie tyczy KDX125 - zapewniam ze odblokowany od KMX'a i DT'tki napewno nie jest slabszy ;)

pozdrawiam

mrmacik jak masz wydech arrowa i wersje odblkowana na module to znaczy ze ktos juz zwiekszal moc - jakie to logiczne prawda? ;) jak chcesz cos trudnego to pobaw sie kanalami w cylindrze, moze do tego mniejsze kolo magnesowe? stracisz troche na charakterystyce ale zyskasz na mocy. do tego przydaloby sie zwiekszyc wlot powietrza przy filtrze ( nie wiem jak to wyglada w kx'ie ale w wiekszosci motocykli sie da! )

Ten kdx byl wypuszczony na rynek USA czyli raczej niepowinno byc zadnych blokad bo amerykanie uwielbiaja moc ;) Wiec bardzo prawdopodobne jest to ze ma ok 50 km :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zmienic na DRZ 250, lub DRZ 450, lub CRF 450.

4-suwy gora.

Aha i nauczcie sie o prawie ewolucji.

Ja pewnie nie doczekam tych czasow- ale musze Was zmartwic 2- suwy najwczesniej wygina, potem wyginie reszta silnikow spalinowych- chyba ze wymysla sposob na w pelni kontrolowane spalanie takich paliw zeby z "rur wydechowych" lecala para wodna, albo ozon.

Teraz dla mlodszych. Poszukajcie ksiazek p. Sałka- sa juz dostepne w ksiegarniach- dot. rasowania silnikow 2 i 4 suwowych i troche sie podszkolcie , bo ja nie mam czasu by Was uczyc, polecam tez silniki 2-suwowe w pojazdach-T. Rychter , i Jak usprawnic silnik 2-suwowy- autor nieznany, albo znajdzcie w Swiecie Motocykli- byl cykl artykulow n/t rasowania 2-suwow- tez p. Sałka. Pozdr. Janek.

 

Proponuje zmienic na DRZ 250, lub DRZ 450, lub CRF 450.

4-suwy gora.

Aha i nauczcie sie o prawie ewolucji.

Ja pewnie nie doczekam tych czasow- ale musze Was zmartwic 2- suwy najwczesniej wygina, potem wyginie reszta silnikow spalinowych- chyba ze wymysla sposob na w pelni kontrolowane spalanie takich paliw zeby z "rur wydechowych" lecala para wodna, albo ozon.

Teraz dla mlodszych. Poszukajcie ksiazek p. Sałka- sa juz dostepne w ksiegarniach- dot. rasowania silnikow 2 i 4 suwowych i troche sie podszkolcie , bo ja nie mam czasu by Was uczyc, polecam tez silniki 2-suwowe w pojazdach-T. Rychter , i Jak usprawnic silnik 2-suwowy- autor nieznany, albo znajdzcie w Swiecie Motocykli- byl cykl artykulow n/t rasowania 2-suwow- tez p. Sałka. Pozdr. Janek.

 

Sorki ze 2-razy mi powtorzylo. Cos mi komp nawala.Hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do mocy to jakieś 45km charekterystyka spokojnieisza od kx posiada . niemożnago porównywać do kdx 125 bo 125 ma tylko stylizacje kdx a nadaje sie tylko na miasto

kdx 220 czy 250 to motocykle wyczynow z początku lat 90' zawieszenie takie samo jak w kx z pelna regulacją kayaba przód 43 mm. części raczej tylko orginalne czas oczekiwania to jakieś 3 tygodnie eksploatacyjne to nie problem pasują z kx raczej nie usterkowe dosyć duze przebiegi między remontami slaby kosz sprzęglowy . części używane vnie do osiągnięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba tylko dlatego, iż sprzedający napisał że ma 50km :D

 

Apropos Pana Sałka:

http://www.royalenfield.pl/index.php?inside=News/events

http://shlka.prv.pl/tuning.html

http://www.syrena.nekla.pl/technika18.php

 

Moje takie małe spostrzeżenie, wydaje mi sie iż w silnikach motocykli polskich tuning polega głównie na poprawieniu tego co spierniczyła fabryka, co w motocyklach japońskich niema miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RMX ma naprawde duzo z RM-y, cos mi sie zdaje, ze wiecej niz KDX z KX. Pozatym to SUZUKI :flesje:

Jak mialbym wybierac to RMX.

no tak ale ja jetem przekonany ze do starego suzuki i to jeszcze japońskiej wersji bo tylko w takiej występował RMX 250 ( z reszta podobnie jak CRM 250) bedzie spory problem z czesciami. Do tych KDX tez nie jest za wesoło ale tylko dlatego ze trzeba czekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...