Gość krissr114 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 dziś jadąc swoją Dt 80 miałem może jakieś 60km/h i było good.nagle po chwili coś zaczeło mi walić jak skurwe***** w silniku!!motor zgasł.pierwsze co mi przyszło na myśl to to że pękł pierścień lub tłok...wykręciłem świece przeczyśćiłem,zapaliłem i było normalnie.no to jade do domu spr co sie stało.w czasie tej właśnie trasy stało sie to samo!dodam też że dwa razy mi wyskoczyły biegi!okropnie coś jakby tarło i stukało w silniku.ściągłem głowice i tak patrze a tłok cały i cylinder prawie jak nowy.więc to moge wykluczyć!śćiągłem kosz sprzęgłowy i tam od strony kapy jest wszystko oki!ale ta ośka do której jest przykręcony kosz jak nią kręce to coś mi trze!!co to może być?jakieś łożysko czy co?czy moze zębatka pękła jakaś czy jak??spotkał sie z tym ktoś?za pomoc w tej sprawie wielkie dzięki.pozdro p.s bez rozpołowiania silnika chyba sie nie obejdzie co?help :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 chyba jednak trzeba będzie rozpoławiać silnik..chyba że to łożysko co jest na nim kosz sprzgłowy siadło..czy biegi wchodzą ''normalnie'' nie wyskakują??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 biegi wchodzą normalnie!!mi sie wydaje że to coś tam w środku zgrzyta!!!ehh.pomocy...silnik dopiero po świętach bede rozbierał!!ma ktoś schemat silnika do YAMAHA DT 80 LC 2??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Wysypał się pewnie koszyczek z łożyska na którymś wałku, zdawczym lub sprzęgłowym, albo coś z wodzikami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 dziś ściągłem pokrywe od magneta i wziąłem śrubokręt i ruszałem tym magnetem na boki!podczas ruszania lewo-prawo,gora-dół----wał się ruszał też.czy tam ma być jakiś luzz czy też łożysko do kitu?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 a co ma magneto do tego? to musisz wymienic lozyska nawale jesli Ci magneto chodzi na boki. Kosz sprzeglowy jesli tez ma luzy tez do wymiany lozysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 a co ma magneto do tego? to musisz wymienic lozyska nawale jesli Ci magneto chodzi na boki. Kosz sprzeglowy jesli tez ma luzy tez do wymiany lozysko :wink: Najpierw piszesz co ma do tego magneto a w drugim zdaniu masz napisane ze skoro sie rusza to do wymiany lozyska... Troche niescisle sie wypowiadasz, zreszta jak zawsze :wink: Co do problemu to mozesz juz zaczac rozpolawiac silnik by wymienic te lozyska ;) POZDRAWIAM Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 jesli rozpolawiasz silnik to na twoim miejscu odrazu wymienil bym to lozysko igielkowe na korbowodzie (regenerezaja walu) to chyba tak sie fachowo nazywa, bo jesli padly ci lozyska na wale to pewnie i tamto nie jest w za dobrym stanie ale to nie musi byc norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Jeżeli ruszasz magnetem i czujesz wyraźny luz to raz dwa rozpoławiaj silnik i wymieniaj łożyska na wale! A propo twojego problemu to tam tez prawdopodobnie ci jakies łożysko sie rozsypało, ale niczego się nie dowiesz póki nie rozpołowisz silnika. A do rozpołowienia silnika dt 80 nie potrzebny ci jest schemat :icon_razz: bardzo prosta konstrukcja :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 dopiero po świętach sie wezme za robote.ale wielkie dzięki!!:-/pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 jesli sie nie znasz na tym to nei radzil bym ci rozpolawiac silnika ale jak chcesz, w serwisie beda chcieli ze 150 zl za robote plus czesci ale bedziesz pewny ze bedzie dobrze zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 spoko dam rade.....mamy warsztat więc nie bede miał problemów:))narzędzia są no i praktyke też mam :flesje: nie jestem aż takim ulungiem!!pozdro a jakie najlepiej kupić łożyska...ale takie aby mi trzymały jak najdłużej??chodzi mi o wał korbowy!te dwa główne i igiełkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Co do lozyska na wal polecam teflonowe:http://forum.motocyklistow.pl/Lozyska-walu-t63983.html :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 serdeczne dzięki ;) macie jakieś linki do sklepów internetowych gdzie mógłbym kupić łożyska teflonowe na wał do YAMAHY DT 80/100(polinii) LC 2 92 rok?????????????????????????????? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.