Pucjan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Witam, Chcę robić szlif w moim moto i chcę się dowiedzieć jaki powinien być luz między tłokiem a cylindrem :clap: Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Ten kto bedzie robił ten szlif , powinien wiedziec... Kup se poza tym serwisówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Kazdy motor ma inny luz.. Chyba nawet kazda firma tłoka podaje inne wymiary.. U mnie w xt 600 to było od 0,045 do 0,065mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Suzuki podaje dla swoich wiekszych silnikow chlodzonych powietrzem 0.05 - 0.06 mm jako standart, wymiar kwalifikujacy pare cylinder tlok do naprawy 0.12 mm. Dokladnych danych do GS400 nie mam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dzięki za odpowiedzi :lalag: Co do servisówki to ją mam tylko akurat tego tam nie ma :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi :icon_twisted: Co do servisówki to ją mam tylko akurat tego tam nie ma :biggrin: Zadzwon do ktoregos ASO Suzuki i zapytaj o to, oraz o cene tłoka i pierścieni. Powinni Ci podać nadwymiar. PS. Ile twoj GS ma przebiegu? Masz moze angielską serwisówkę do niego? Edytowane 19 Grudnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Serwisówkę mam niemiecką :clap: Co do przebiegu to na liczniku jest 52tyś ale bardziej bym wierzył w 152 :icon_evil: Mam nadwymiarowe tłoki, pierścienie i nominalne cylindry dlatego pytam o luz między cylindrami, a tłokiem bo chcę sprawdzić czy te pierścienie się jeszcze do czegoś nadają :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 (edytowane) Własnie jest tak jak już ktoś wyżej wspomniał. Dajesz cały zestaw do szlifierza i on się sprawą zajmuje po dokonaniu pomiarów. Ja dawałem zawsze w Iławie do IZNS, gość normalnie jakby grał na frezarce :notworthy: . Szlif z honowaniem zrobił bezbłędnie. A można to sprawdzić zazwyczaj. Bierzesz tłok i cylinder który był pod niego robiony zatykasz jedną część cylindra i wpuszczasz z góry tłok. Przy dobrej robocie będzie się opuszczał powolutku, przecedzając między ściankami powietrze a jak zrobi za duży luz to wpadnie jak kamień w wode i tyle będziesz widział kompresje.A pierścienie muszą być nowe razem z tłokiem nadwymiarowym, bo inaczej po szlifie będzie za duży luz na zamku i też nie będzie pary trzymał. Edytowane 19 Grudnia 2006 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.