elblante Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 silnik to stary zundapp. od kiedy zaczalem remont kopcil na szaro. najpierw wyprulem wydech, bo byl prawie kompletnie zapchany nagarem. minimalna poprawa. probowalem wszystkich sztuczek z gaznikiem, montowalem nawet inny. wciaz to samo.ciekawa rzecz - to ze gaznik nie jest bezposrednio podpiety do kolanka, tylko jest jeszcze pomiedzy nimi gumowa rurka przekroju 20mm okolo 3-4 cm dlugosci. czy ma to jakis wplyw?wydaje mi sie ze nie wypala calej mieszanki ... tylko dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Nadal kopci na szaro? Silnik chłodzony cieczą, czy powietrzem?Jeśli chłodzony powietrzem to może jakieś lewe powietrze, możliwe, że to przez tą starą gumę się dostaje. Być może te gumowe kolanko jest w oryginale już, ale jak każdemu wiadomo, odległość gaźnika w 2t nie jest przypadkowa, tylko producent to wylicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elblante Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 silnik jest chlodzony powietrzem. ciagle daje na szaro. co jesli odleglosc byla wyliczona na inna, i ktos poprostu przerobil to w ten sposob, bo inaczej nie umial? jakie sa skutki podwojenia dlugosci laczenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 A moze poprostu simmering puscil i bierze olej ze skrzyni? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elblante Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 ale czy wtedy kolor dymu bylby siwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 silnik to stary zundapp. od kiedy zaczalem remont kopcil na szaro. najpierw wyprulem wydech, bo byl prawie kompletnie zapchany nagarem. minimalna poprawa. probowalem wszystkich sztuczek z gaznikiem, montowalem nawet inny. wciaz to samo.ciekawa rzecz - to ze gaznik nie jest bezposrednio podpiety do kolanka, tylko jest jeszcze pomiedzy nimi gumowa rurka przekroju 20mm okolo 3-4 cm dlugosci. czy ma to jakis wplyw?wydaje mi sie ze nie wypala calej mieszanki ... tylko dlaczego?Piszesz że to Zundapp. A jaki to jest model? Piszesz coś o kolanku, ale kolanko to mi sie kojaży tylko z bokserami i jednym gaźnikiem na dwa cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 ja w simsonie mialem za soba zaslone dymna jak mi simering puszczal a walilo ze monza bylo sie porzygac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Simering może być oczywiście przyczyną kopcenia, i to całkiem niezłego. Co do kolanka, to przedłużenie stanowi zazwyczaj element tuningu. Tj jak przedłużymy dolot wtedy wpływamy na lepszą dynamikę pojazdu, oczywiście w parze idą inne kombinacje. A jaka jest świeca? Jeżeli obkopcona to stawiał bym na uszczelnienie wału a poza tym uzuń te kolanko dla sprawdzenia i będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 powąchaj olej czy bęzyną nie zajeżdza, jeśli tak -siemering, jeśli nie to nie:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Musi brać gdzieś lewe powietrze skoro dym jest siwy, najprawdopodobniej z simmera od strony zapłonu. Przedłużenie odległości gaźnika od cylindra raczej nic nie zmieni, chociaż może poprawić moc od dołu obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.