rzemyk90 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 kolo jestes przeje***** smieszny rekawica 400 stopni<lol2> wez jak nie znasz sie to lepiej nie pisz takich pie**ol;] Ja Ci powiem moj drogi panie kolego ze tulej ktora wyciagalem z cz cross miala okolo 350 stopni i wyciagalem ja za pomoca jednej scierki kuchennej ;) Po prostu zlozylem w kostke zlapalem tulej, wyciagalem z 2 sekundy i po sprawie.To wystarczylo. Co prawda sciereczka zmienila troszku kolor na brazowy ale uniknelem oparzenia. Tak samo wkladalem druga. Wiec nie wiem jakie masz do mnie pretensje :crossy: Cytat(wueska @ 03 Styczeń 2007 - 10:46) Rękawice spawalinicze sa odporne na taka temperature. z tego co mi wiadomo to rekawice spawalnicze sa zrobione ze skory;] aa jedynie jakie to zrobione z azbestu lu specjalnego wlukna ;] i kupienie takuich rekawic to nie male pieniadze;] wiec nie iwem czy mu to tak latwo bedzie kupic zeby wybic jedna tuleje;] to lepiej jak rozetnie go pilka do metalu ;] i sama wyjdzie;] kolo jestes przeje***** smieszny <lol2> wez jak nie znasz sie to lepiej nie pisz takich pie**ol;] Teraz panie kolego, ta Twoja poprzednia wypowiedz skierowana do mnie pasuje idealnie jako odpowiedz na Twoj ostatni post :) Sluchaj, jak rozetniesz cylinder pilka do metalu to po prostu go zniszczysz, a nie na tym rzecz polega. Tu chodzi zeby tulej wyjac, podrasowac okienka i wlozyc spowrotem do tego samego cylindra i dalej jezdzic ;) Wiec panie kolego mily, nastepnym razem prosze sie o kulturalnie wyrazanie sie, tu nie chodzi tylko o to ze ja wymagam jakiejs kultury ale o dobro forum. I jezeli jeszcze nie probowales wyciagnac tuleji i nie wiesz jak to sie robi , to po prostu nie pisz . Bo widze ze nie bardzo ogarniasz o co chodzi :biggrin: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 jeśli udowodnie ci ze mozna załozyć tłok od trampka do MZ ts 250 to dostane flache? Tuleja ma 82mm średnicy;) Wiec tłok 75mm nie powinien być problemem. Co wiecej tłok od TS i tłok od Trampka sa identyczne maja tylko inna średnice;D Nastepnym razem niemów mi ze mam poj**ane pomysły;] Ze jesteś odemnieduzo starszy nieznaczy ze mozesz mi ublizac i mówic ze mówie głupio. Puźniej MZ wprowadziłą motocykl ETZ 301 róznił sie tylko tłokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creazyiwan Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 jeśli udowodnie ci ze mozna załozyć tłok od trampka do MZ ts 250 to dostane flache? Tuleja ma 82mm średnicy;) Puźniej MZ wprowadziłą motocykl ETZ 301 róznił sie tylko tłokiem. a wiec tak skoro uwazasz ze sa takie same to spoko:] tylko czemu z MZ ts 250 jest calkiem Inny niz z MZ 250 a juz nie mowie nawet o 251???;> i teraz sam sie zastanow skoro jestes taki zdolny jak chcesz to zrobic zmieniajac tylko sam tlok??;> na wiekszy bo co zrobisz z walem i sprzeglem czy to twoim zdaniem wytrzyma bo glupi psimpson gdy mu sie zaklada juz wiekszy cylinder 70 to musisz szlifowac kartery to raz ale w mz nie bedziesz musial bo cylidner rozwiercicsz to ci oddpada. a co zrobisz z walem i skrzeglem;> bo w takim simsonku trzeb a to wymienic niestety?? a jak mialem 15 lat to z mz robilem rozne rzeczy wiec nie pisz tak glupio a do dzis mi nawet zostala jedna w piwnicy i nie mam co z niam zrobic. :] pozdro Sluchaj, jak rozetniesz cylinder pilka do metalu to po prostu go zniszczysz, a nie na tym rzecz polega. Tu chodzi zeby tulej wyjac, podrasowac okienka i wlozyc spowrotem do tego samego cylindra i dalej jezdzic :) Wiec panie kolego mily, nastepnym razem prosze sie o kulturalnie wyrazanie sie, tu nie chodzi tylko o to ze ja wymagam jakiejs kultury ale o dobro forum. I jezeli jeszcze nie probowales wyciagnac tuleji i nie wiesz jak to sie robi , to po prostu nie pisz . Bo widze ze nie bardzo ogarniasz o co chodzi :banghead: pozdr. a z ta pilka to mi sie pomylily tematy bo ktos tez pisal jak ja wyciagnac bo chce oddac alum na zlom pzodro a o spawaniu mi nie mow bo robie to i wiem jak wygladaja takie rekawice kolego :] :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 jeśli udowodnie ci ze mozna załozyć tłok od trampka do MZ ts 250 to dostane flache? Tuleja ma 82mm średnicy;) Wiec tłok 75mm nie powinien być problemem. Co wiecej tłok od TS i tłok od Trampka sa identyczne maja tylko inna średnice;D Nastepnym razem niemów mi ze mam poj**ane pomysły;] Ze jesteś odemnieduzo starszy nieznaczy ze mozesz mi ublizac i mówic ze mówie głupio. Puźniej MZ wprowadziłą motocykl ETZ 301 róznił sie tylko tłokiem. A to mówisz że od trabanta wyda a ciekaw jestem jaki był tłok przy wartburgu? aale chyba tez coś podobnytylko nie wiadomo na ile był sworzeń i wysokość od osi sworznia do denka,zeby sie otwierały okna.skoro od trampka pasuje to przeszlifuj,a okna możesz sfazować pilnikiem ciekim(ostrym). jak bedzie miał ok 75mm to troche dostepu już jest zeby włożyć pilnik.jak :bigrazz: by chciało ci sie dłubać to .(zawsze cos) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Właśnie też niemogłem uwiezyć... ale pomierzyłem tłoki i dokładnie to samo co w mojej MZ :)Od warczyburga nie mierzyłem ale wdaje mi sie ze bedzie duzo wyzszy. Niemcy ubielbiali robić duze i wysokie tłoki z duza iloscia grubych pierscieni;/ Co raczej nie sprzyjało duzym obrotom. Chce delikatnie usprawnić silnik ale jesli udało by sie zwiekszyć ilosc okien płuczacych to poprawił bym nieco napełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) Cytat(rzemyk90 @ 05 Styczeń 2007 - 22:20) Sluchaj, jak rozetniesz cylinder pilka do metalu to po prostu go zniszczysz, a nie na tym rzecz polega. Tu chodzi zeby tulej wyjac, podrasowac okienka i wlozyc spowrotem do tego samego cylindra i dalej jezdzic Wiec panie kolego mily, nastepnym razem prosze sie o kulturalnie wyrazanie sie, tu nie chodzi tylko o to ze ja wymagam jakiejs kultury ale o dobro forum. I jezeli jeszcze nie probowales wyciagnac tuleji i nie wiesz jak to sie robi , to po prostu nie pisz . Bo widze ze nie bardzo ogarniasz o co chodzi pozdr. a z ta pilka to mi sie pomylily tematy bo ktos tez pisal jak ja wyciagnac bo chce oddac alum na zlom pzodroa o spawaniu mi nie mow bo robie to i wiem jak wygladaja takie rekawice kolego :] Tylko mi powiedz panie kolego gdzie ja tu pisze o rekawicach?? :crossy: pozdr. Edytowane 6 Stycznia 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Przypominam ze mowa jest o MZ TS a do tego modelu ni ma Cylindrow 300 :) :) :icon_idea: :icon_idea: A dlaczego ten cylindry na 300cm nie pasują do TS tylko do ETZ? jak ktoś może wie to prosze wyjaśnijcie.Przecież cylindry miały one podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Nie pasuja bankowo, nie wiem napewno ale chyba rozstaw szpilek itp. gdyby pasowaly to 3/4 TS'ek latala by teraz na ETZ'towskich Cylindrach!! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ja bym tam niewymieniał Cylidra od TS nacylider od ETZ... ETZ ma ciezki tłok, ciezki cylider który nienadaje sie do rasowania... TS jest bardziej podatna;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ja kiedys slyszalem ze sa firmy dorabiajace tloki. Spotkal sie ktos kiedys z taka?? Wueska a ile chcesz wycisnac z tego silniczka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 http://www.mz-club.pl/viewtopic.php?t=4671...3dc0284022f4916 Troszke wiedzy powyżej..Re5pecta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 chce wycisnać około 22-moze 24 KM przy 7500obr/min. niechce zwiększać pojemnosci do 300. Cięzszy tłok nielubi duzych obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 chce wycisnać około 22-moze 24 KM przy 7500obr/min. niechce zwiększać pojemnosci do 300. Cięzszy tłok nielubi duzych obrotów... No cieższy tłok to tez masz racje ale zależy na jakie obciazenia działa ale gorzej jest w przypadku silników szybkoobrotowych które mają np.12tys obr/min i gdy są pierscienie szerokie,musze przy takich tłokach być cienkie bo inaczej szlak i sie rozleci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 MZ ma oryginalnie 3 pierscienie 1 wylatuje... Miałem ostro zmnienać tłok ale kasy niestarczyło;] 7500obr/min to niejest moze jakaś porazajaca predkosc ale mnie wystarczy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.