Gość Visuz Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Super że wątek powraca.Znacie jakiś prosty sposób żeby wydłużyć odrobinę biegi w CX-sie bez grzebania w skrzyni biegów? Jedynka jest śmiesznie krótka, a w trasie często odruchowo próbuję wrzucać szóstkę której niestety nie ma. :icon_biggrin: Może jaką zębatkę wystarczy wymienić w okolicach kardan/dyfer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Super że wątek powraca.Znacie jakiś prosty sposób żeby wydłużyć odrobinę biegi w CX-sie bez grzebania w skrzyni biegów? Jedynka jest śmiesznie krótka, a w trasie często odruchowo próbuję wrzucać szóstkę której niestety nie ma. :) Może jaką zębatkę wystarczy wymienić w okolicach kardan/dyfer... O kolego , w tym momencie to jestem bezradny.... sam bym chetnie pozmieniał troche przełozenia,ale pojecia nie mam jak sie do tego zabrac. Jedynka to fakt, krótka straszliwie. Moze ktoś ma jakiś pomysł?? Sam jestem ciekawy czy można coś zrobic w prosty sposób..... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 O kolego , w tym momencie to jestem bezradny.... sam bym chetnie pozmieniał troche przełozenia,ale pojecia nie mam jak sie do tego zabrac. Jedynka to fakt, krótka straszliwie. Moze ktoś ma jakiś pomysł?? Sam jestem ciekawy czy można coś zrobic w prosty sposób..... Pozdrawiam!NA KRÓTKĄ JEDYNKĘ NIE CIERPIĘ ALE RZECZYWIŚCIE SZÓSTKI TEŻ SZUKAMLeśnik forever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Kosiasty poczytałem ten temat ale nie dowiedziałem się z niego który model posiadasz "C" czy "E".Jeżeli to jest model "E" to wystarczy wymienić dyfer z modelu "C" i nie będziesz potrzebował 6 biegu a i 1szy będzie dużo lepszy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Kosiasty poczytałem ten temat ale nie dowiedziałem się z niego który model posiadasz "C" czy "E".Jeżeli to jest model "E" to wystarczy wymienić dyfer z modelu "C" i nie będziesz potrzebował 6 biegu a i 1szy będzie dużo lepszy. Czyli że jeśli mam model C to nie ma już możliwości wydłużenia biegów poprzez dobranie dyfra z innych modeli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Niestety chociaż wersja C jest wystarczająco szybka a duże obroty nie szkodzą temu silnikowi, wystarczy tylko powrócić do oryginalnych wydechów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opowiem Wam ciekawostkę. Tydzień temu byłem ze znajomymi w Borach Tucholskich w miejscowości Borsk.W lesie jest pas startowy (pozostałośc po armii sojuszniczej),wybrałem się tam i tak jakoś mnie zawinęło na tor i trzeba było poganiać jak inni. Nie wierzyłem ile moja staruszka poleci Posiadam model E z 1980 rokui poszła 160 km i miałem wrażenie że jeszcze pójdzie. Jedyna przeróbka którą zrobiłem to wymieniłem kolanka wydechowe (miałem 20 kw tak było na nich wybite) i założyłem puste rury. ryczy jak bawół ale gna ja się patrzy. Nie należę do śmigantów ale miłobyło skoczyć te 160 km/h.Leśnik forever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Hehe. No widzisz, ja nawet nie wiem ile jadę maksymalnie, bo budzik mam wyskalowany tylko do 140, ale jak wyjeżdzam na zakopianke to zdarza mi się, że wskazówka opiera się już o bolec na 140 a ja dalej odkręcam manete i daje w palnik do oporu :crossy: P.S. Piotr czy twoja sygnatura oznacza , że już nie serwisujesz motocykli w honda kawaler? Masz własny warsztat? Pytam, bo jakby coś poważniejszego z CXem się działo to chcę wiedzieć gdzie mam uderzać. :) Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Visuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Kosiasty poczytałem ten temat ale nie dowiedziałem się z niego który model posiadasz "C" czy "E".Jeżeli to jest model "E" to wystarczy wymienić dyfer z modelu "C" i nie będziesz potrzebował 6 biegu a i 1szy będzie dużo lepszy. Witam, ja posiadam model "C" i jak juz jestem to napisze co zaczeło mi sie dziać. NIe pokoji mnie pewne zjawisko, mianowicie ucieka mi bezyna z gazników :notworthy: Oczywiscie myslałem ze pływak sie zawiesił albo co, oczywiscie zdjołem gazniki,oczysciłem przyokazji i nadal ucieka.Jak stoje na swiatłach to podemną robi sie plama bezyny. Dodam iz zaówazyłem ze lewy sie poci,od spodu jak jest denko tam gdzie jest umieszczony pływak? Prosił bym o dobrą rade co zrobić. Zaraz zabieram sie za uszczelnienie obu pokrywek od pływaków bo wydaje mi sie ze ta uszczelka co tam jest,juz nie spełnia swojej roli nalezycie.Z góry bede wdzieczny za wyczerpujące informacje jak postąpić z owym problemem. P.s. tak czytam jak szybko smigacie na cx 500, dodam iz moja ma przejechane 24 tys. !! i jak czuje wyzsze obroty to leci jak wsciekła!! Jestem jej drugim włascicielem :flesje: i mysle ze trzeciego jeszcze dłuuuugo nie bedzie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Witam, ja posiadam model "C" i jak juz jestem to napisze co zaczeło mi sie dziać. NIe pokoji mnie pewne zjawisko, mianowicie ucieka mi bezyna z gazników :) Oczywiscie myslałem ze pływak sie zawiesił albo co, oczywiscie zdjołem gazniki,oczysciłem przyokazji i nadal ucieka.Jak stoje na swiatłach to podemną robi sie plama bezyny. Dodam iz zaówazyłem ze lewy sie poci,od spodu jak jest denko tam gdzie jest umieszczony pływak? Prosił bym o dobrą rade co zrobić. Zaraz zabieram sie za uszczelnienie obu pokrywek od pływaków bo wydaje mi sie ze ta uszczelka co tam jest,juz nie spełnia swojej roli nalezycie.Z góry bede wdzieczny za wyczerpujące informacje jak postąpić z owym problemem. P.s. tak czytam jak szybko smigacie na cx 500, dodam iz moja ma przejechane 24 tys. !! i jak czuje wyzsze obroty to leci jak wsciekła!! Jestem jej drugim włascicielem :) i mysle ze trzeciego jeszcze dłuuuugo nie bedzie :flesje: Tam od spodu na każdym gaźniku są śrubki do spuszczania paliwa z gażników. Może wystarczy je tylko dokręcić/zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Hehe. No widzisz, ja nawet nie wiem ile jadę maksymalnie, bo budzik mam wyskalowany tylko do 140, ale jak wyjeżdzam na zakopianke to zdarza mi się, że wskazówka opiera się już o bolec na 140 a ja dalej odkręcam manete i daje w palnik do oporu :)P.S. Piotr czy twoja sygnatura oznacza , że już nie serwisujesz motocykli w honda kawaler? Masz własny warsztat? Pytam, bo jakby coś poważniejszego z CXem się działo to chcę wiedzieć gdzie mam uderzać. ;) Tak jak napisałem w sygnaturce bo wróciłem na swoje. Nie będę jakiemuś cieciowi na kapelusz robił.Wcześniej zadzwoń bo często wyjeżdżam no treningi z motocyklem wyścigowym który serwisuję i regularnie co dwa tygodnie buda jest zamknięta.Jak nie odbieram telefonu to jestem poza krajem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) Tam od spodu na każdym gaźniku są śrubki do spuszczania paliwa z gażników. Może wystarczy je tylko dokręcić/zamknąć. Wiem ze sa, i zamkniete. Sprawdzałem juz. Z prawego leci jak scebra:) Uszczelniłem nawet pokrywy na pływaki i nadal leci. W srodku są dwie srubki, od czego one są? Powiem ze w jednym i drugim owe srubki sa dokrecone,Sa tak ze takie kurki gumowe,ale one sa raczej szczelne... Nie wiem co to moze być dlatego krzycze... poooomoooocy ;) p.s. Jak jest pływak to jest tam polączony z nim taki maly dzyndzelek, czy to moze od tego zalezeć? moze pływak za pozno zamyka dopływ paliwa i dlatego sie przelewa...? ( i przepraszam za niefachowe okreslenia, ale to chyba ze zdenerwowania tak mi wychodzi pisanie) Edytowane 12 Czerwca 2007 przez kosiasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 witamten maly dzyndzelek z ktorym polaczony jest plywak to zaworek iglicowy i najprawdopodobniej on nie trzyma paliwa, albo masz tam w srodku gdzie on siedzi jakis paproch albo musisz wymienic zaworek na nowy bo sie zuzyl, przy okazji sprawdz czy plywaki w obu gaznikach sa ustawione na taka samo wysokosc, jaka wys. powinna byc znajdziesz w serwisówcepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 witamten maly dzyndzelek z ktorym polaczony jest plywak to zaworek iglicowy i najprawdopodobniej on nie trzyma paliwa, albo masz tam w srodku gdzie on siedzi jakis paproch albo musisz wymienic zaworek na nowy bo sie zuzyl, przy okazji sprawdz czy plywaki w obu gaznikach sa ustawione na taka samo wysokosc, jaka wys. powinna byc znajdziesz w serwisówcepozdro Maciek251 dzieki za tą istotną dla mnie informacje, tak wiec zdejme po raz kolejny gazniki i zobacze co sie tam dzieje. Czy oprócz tego powinienem sprawdzic coś jeszcze związanego z wyciekiem paliwa z gazników? Aha co wazniejesze, czy ktoś jest w stanie mi załatwić te zaworki iglicowe?? bo jak wiadomo ja we włoszech i ciezko mi tu cokolwiek do CX'a znaleść. Ale bede szukać na własną reke i pytam ogolnie w razie czego jak bym nie znalazł... To zabiore sie dzisiaj z wieczora za te zaworki i jutro dam znać jak wygląda sytuacja. Raz jeszcze dziekuje za waszą wyrozumiałosc i pomoc. POZRAWIAM !! !! !! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Hehe. No widzisz, ja nawet nie wiem ile jadę maksymalnie, bo budzik mam wyskalowany tylko do 140, ale jak wyjeżdzam na zakopianke to zdarza mi się, że wskazówka opiera się już o bolec na 140 a ja dalej odkręcam manete i daje w palnik do oporu :PP.S. Piotr czy twoja sygnatura oznacza , że już nie serwisujesz motocykli w honda kawaler? Masz własny warsztat? Pytam, bo jakby coś poważniejszego z CXem się działo to chcę wiedzieć gdzie mam uderzać. :)Visuz czy ja dobrze kojarzę czy twoja Cx pochodzi od niejakiego MiroN-a z lubuskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.