Skocz do zawartości

Honda cx 500 temat powraca - jak to jest z jej awaryjnoscia?


koks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Super że wątek powraca.

Znacie jakiś prosty sposób żeby wydłużyć odrobinę biegi w CX-sie bez grzebania w skrzyni biegów?

Jedynka jest śmiesznie krótka, a w trasie często odruchowo próbuję wrzucać szóstkę której niestety nie ma. :icon_biggrin:

 

Może jaką zębatkę wystarczy wymienić w okolicach kardan/dyfer...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super że wątek powraca.

Znacie jakiś prosty sposób żeby wydłużyć odrobinę biegi w CX-sie bez grzebania w skrzyni biegów?

Jedynka jest śmiesznie krótka, a w trasie często odruchowo próbuję wrzucać szóstkę której niestety nie ma. :)

 

Może jaką zębatkę wystarczy wymienić w okolicach kardan/dyfer...

 

 

O kolego , w tym momencie to jestem bezradny.... sam bym chetnie pozmieniał troche przełozenia,ale pojecia nie mam jak sie do tego zabrac. Jedynka to fakt, krótka straszliwie. Moze ktoś ma jakiś pomysł?? Sam jestem ciekawy czy można coś zrobic w prosty sposób.....

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kolego , w tym momencie to jestem bezradny.... sam bym chetnie pozmieniał troche przełozenia,ale pojecia nie mam jak sie do tego zabrac. Jedynka to fakt, krótka straszliwie. Moze ktoś ma jakiś pomysł?? Sam jestem ciekawy czy można coś zrobic w prosty sposób.....

Pozdrawiam!

NA KRÓTKĄ JEDYNKĘ NIE CIERPIĘ ALE RZECZYWIŚCIE SZÓSTKI TEŻ SZUKAM

Leśnik forever

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kosiasty poczytałem ten temat ale nie dowiedziałem się z niego który model posiadasz "C" czy "E".

Jeżeli to jest model "E" to wystarczy wymienić dyfer z modelu "C" i nie będziesz potrzebował 6 biegu a i 1szy będzie dużo lepszy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosiasty poczytałem ten temat ale nie dowiedziałem się z niego który model posiadasz "C" czy "E".

Jeżeli to jest model "E" to wystarczy wymienić dyfer z modelu "C" i nie będziesz potrzebował 6 biegu a i 1szy będzie dużo lepszy.

 

Czyli że jeśli mam model C to nie ma już możliwości wydłużenia biegów poprzez dobranie dyfra z innych modeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opowiem Wam ciekawostkę. Tydzień temu byłem ze znajomymi w Borach Tucholskich w miejscowości Borsk.

W lesie jest pas startowy (pozostałośc po armii sojuszniczej),wybrałem się tam i tak jakoś mnie zawinęło na tor i trzeba było poganiać jak inni. Nie wierzyłem ile moja staruszka poleci Posiadam model E z 1980 rokui poszła 160 km i miałem wrażenie że jeszcze pójdzie. Jedyna przeróbka którą zrobiłem to wymieniłem kolanka wydechowe (miałem 20 kw tak było na nich wybite) i założyłem puste rury. ryczy jak bawół ale gna ja się patrzy. Nie należę do śmigantów ale miłobyło skoczyć te 160 km/h.

Leśnik forever

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. No widzisz, ja nawet nie wiem ile jadę maksymalnie, bo budzik mam wyskalowany tylko do 140, ale jak wyjeżdzam na zakopianke to zdarza mi się, że wskazówka opiera się już o bolec na 140 a ja dalej odkręcam manete i daje w palnik do oporu :crossy:

 

 

P.S. Piotr czy twoja sygnatura oznacza , że już nie serwisujesz motocykli w honda kawaler? Masz własny warsztat? Pytam, bo jakby coś poważniejszego z CXem się działo to chcę wiedzieć gdzie mam uderzać. :)

Edytowane przez Visuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosiasty poczytałem ten temat ale nie dowiedziałem się z niego który model posiadasz "C" czy "E".

Jeżeli to jest model "E" to wystarczy wymienić dyfer z modelu "C" i nie będziesz potrzebował 6 biegu a i 1szy będzie dużo lepszy.

 

Witam, ja posiadam model "C" i jak juz jestem to napisze co zaczeło mi sie dziać. NIe pokoji mnie pewne zjawisko, mianowicie ucieka mi bezyna z gazników :notworthy: Oczywiscie myslałem ze pływak sie zawiesił albo co, oczywiscie zdjołem gazniki,oczysciłem przyokazji i nadal ucieka.Jak stoje na swiatłach to podemną robi sie plama bezyny. Dodam iz zaówazyłem ze lewy sie poci,od spodu jak jest denko tam gdzie jest umieszczony pływak? Prosił bym o dobrą rade co zrobić. Zaraz zabieram sie za uszczelnienie obu pokrywek od pływaków bo wydaje mi sie ze ta uszczelka co tam jest,juz nie spełnia swojej roli nalezycie.Z góry bede wdzieczny za wyczerpujące informacje jak postąpić z owym problemem.

P.s. tak czytam jak szybko smigacie na cx 500, dodam iz moja ma przejechane 24 tys. !! i jak czuje wyzsze obroty to leci jak wsciekła!! Jestem jej drugim włascicielem :flesje: i mysle ze trzeciego jeszcze dłuuuugo nie bedzie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja posiadam model "C" i jak juz jestem to napisze co zaczeło mi sie dziać. NIe pokoji mnie pewne zjawisko, mianowicie ucieka mi bezyna z gazników :) Oczywiscie myslałem ze pływak sie zawiesił albo co, oczywiscie zdjołem gazniki,oczysciłem przyokazji i nadal ucieka.Jak stoje na swiatłach to podemną robi sie plama bezyny. Dodam iz zaówazyłem ze lewy sie poci,od spodu jak jest denko tam gdzie jest umieszczony pływak? Prosił bym o dobrą rade co zrobić. Zaraz zabieram sie za uszczelnienie obu pokrywek od pływaków bo wydaje mi sie ze ta uszczelka co tam jest,juz nie spełnia swojej roli nalezycie.Z góry bede wdzieczny za wyczerpujące informacje jak postąpić z owym problemem.

P.s. tak czytam jak szybko smigacie na cx 500, dodam iz moja ma przejechane 24 tys. !! i jak czuje wyzsze obroty to leci jak wsciekła!! Jestem jej drugim włascicielem :) i mysle ze trzeciego jeszcze dłuuuugo nie bedzie :flesje:

 

Tam od spodu na każdym gaźniku są śrubki do spuszczania paliwa z gażników. Może wystarczy je tylko dokręcić/zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. No widzisz, ja nawet nie wiem ile jadę maksymalnie, bo budzik mam wyskalowany tylko do 140, ale jak wyjeżdzam na zakopianke to zdarza mi się, że wskazówka opiera się już o bolec na 140 a ja dalej odkręcam manete i daje w palnik do oporu :)

P.S. Piotr czy twoja sygnatura oznacza , że już nie serwisujesz motocykli w honda kawaler? Masz własny warsztat? Pytam, bo jakby coś poważniejszego z CXem się działo to chcę wiedzieć gdzie mam uderzać. ;)

 

Tak jak napisałem w sygnaturce bo wróciłem na swoje. Nie będę jakiemuś cieciowi na kapelusz robił.

Wcześniej zadzwoń bo często wyjeżdżam no treningi z motocyklem wyścigowym który serwisuję i regularnie co dwa tygodnie buda jest zamknięta.

Jak nie odbieram telefonu to jestem poza krajem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam od spodu na każdym gaźniku są śrubki do spuszczania paliwa z gażników. Może wystarczy je tylko dokręcić/zamknąć.

 

 

Wiem ze sa, i zamkniete. Sprawdzałem juz. Z prawego leci jak scebra:) Uszczelniłem nawet pokrywy na pływaki i nadal leci. W srodku są dwie srubki, od czego one są? Powiem ze w jednym i drugim owe srubki sa dokrecone,Sa tak ze takie kurki gumowe,ale one sa raczej szczelne... Nie wiem co to moze być dlatego krzycze... poooomoooocy ;)

 

p.s. Jak jest pływak to jest tam polączony z nim taki maly dzyndzelek, czy to moze od tego zalezeć? moze pływak za pozno zamyka dopływ paliwa i dlatego sie przelewa...? ( i przepraszam za niefachowe okreslenia, ale to chyba ze zdenerwowania tak mi wychodzi pisanie)

Edytowane przez kosiasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ten maly dzyndzelek z ktorym polaczony jest plywak to zaworek iglicowy i najprawdopodobniej on nie trzyma paliwa, albo masz tam w srodku gdzie on siedzi jakis paproch albo musisz wymienic zaworek na nowy bo sie zuzyl, przy okazji sprawdz czy plywaki w obu gaznikach sa ustawione na taka samo wysokosc, jaka wys. powinna byc znajdziesz w serwisówce

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ten maly dzyndzelek z ktorym polaczony jest plywak to zaworek iglicowy i najprawdopodobniej on nie trzyma paliwa, albo masz tam w srodku gdzie on siedzi jakis paproch albo musisz wymienic zaworek na nowy bo sie zuzyl, przy okazji sprawdz czy plywaki w obu gaznikach sa ustawione na taka samo wysokosc, jaka wys. powinna byc znajdziesz w serwisówce

pozdro

 

 

Maciek251 dzieki za tą istotną dla mnie informacje, tak wiec zdejme po raz kolejny gazniki i zobacze co sie tam dzieje. Czy oprócz tego powinienem sprawdzic coś jeszcze związanego z wyciekiem paliwa z gazników? Aha co wazniejesze, czy ktoś jest w stanie mi załatwić te zaworki iglicowe?? bo jak wiadomo ja we włoszech i ciezko mi tu cokolwiek do CX'a znaleść. Ale bede szukać na własną reke i pytam ogolnie w razie czego jak bym nie znalazł... To zabiore sie dzisiaj z wieczora za te zaworki i jutro dam znać jak wygląda sytuacja. Raz jeszcze dziekuje za waszą wyrozumiałosc i pomoc.

 

POZRAWIAM !! !! !! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. No widzisz, ja nawet nie wiem ile jadę maksymalnie, bo budzik mam wyskalowany tylko do 140, ale jak wyjeżdzam na zakopianke to zdarza mi się, że wskazówka opiera się już o bolec na 140 a ja dalej odkręcam manete i daje w palnik do oporu :P

P.S. Piotr czy twoja sygnatura oznacza , że już nie serwisujesz motocykli w honda kawaler? Masz własny warsztat? Pytam, bo jakby coś poważniejszego z CXem się działo to chcę wiedzieć gdzie mam uderzać. :)

Visuz czy ja dobrze kojarzę czy twoja Cx pochodzi od niejakiego MiroN-a z lubuskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...