Motard Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 moto ma sluzyc do XC a nie do MXwiec zdaza sie ze podczas nieudanego podjazdumoto przewraca sie ( do gory nogami)i nikt mi nie powie ze po takim upadku odpalasie jak 2t bo sam wielokrotnie to przerabialem a kopka wrazie (w) tez by sie przydala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jesteś pewien, że ma być EXC 450 i 525 z tym nowym silnikiem? Ja słyszałem, że nie będzie, tylko EXC 250. pzdr Tak Dominik byłem w Krakowie w salonie KTM rozmawiałem ze sprzedawcą i powiedział że w połowie 2007 albo końcem 2007 będa wersje EXC 450 tak nieoficjalnie mi to nadbąknoł bo kolega robił spore zakupy to się chłop rozgadał a z tego co wiem niewolno im udzielać takich informacji bo muszą wysprzedać pozostałości EXC starszej wersji z tego co gadał pracją nad silnikiem bo ten z SX niesprawdzał się do enduro,a tak na marginesie logicznie mysląc to musza coś wypuścić bo konkurencja idzie do przodu a oni walą ten silnik już chyba od 2000 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 (edytowane) Tragedia. Niedosc ze niektore elementy stylistyczne sa jakby rodem z WSK'ek cross to nawet o kopce zapomnieli i z tego co pamietam do nowych 2t (chyba exc300) nawet wrzucili rozrusznik :icon_rolleyes:o musza coś wypuścić bo konkurencja idzie do przodu a oni walą ten silnik już chyba od 2000 roku.skoro silnik dobry to po co cokolwiek zmieniac?:banghead:pzdr Edytowane 16 Grudnia 2006 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 no zgodze sie z kuba, te plastiki wygladaja jak z jakiegos crossa z lat 80 albo jeszcze gorzej, powycinane z plastiku i przyczepione do baku za pomocą wkrętów bueheh :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Faktycznie gdyby nie te napisy KTM istna WSK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jak dla mnie cross bez "Kopki" to już nie jest cross! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jaki wy macie problem kopka..... bryka jest przednia i rozrusznik to juz podstawa pomalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Jaki wy macie problem kopka..... bryka jest przednia i rozrusznik to juz podstawa pomalu. może podstawa ale mnie denerwują takie cuda na kiju z elektryką, jakby nie można było wyprodukować prostego modelu jak np 10 lat temu tylko że z nowymi materiałami, tak samo samochody, gdzie nie spojrzeć to jakieś komputery, silniczki elektryczne i inne duperele. Mnie to po prostu drażni Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Grudnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Tak Dominik byłem w Krakowie w salonie KTM rozmawiałem ze sprzedawcą i powiedział że w połowie 2007 albo końcem 2007 będa wersje EXC 450 tak nieoficjalnie mi to nadbąknoł bo kolega robił spore zakupy to się chłop rozgadał a z tego co wiem niewolno im udzielać takich informacji bo muszą wysprzedać pozostałości EXC starszej wersji z tego co gadał pracją nad silnikiem bo ten z SX niesprawdzał się do enduro,a tak na marginesie logicznie mysląc to musza coś wypuścić bo konkurencja idzie do przodu a oni walą ten silnik już chyba od 2000 roku. Hmm, zobaczymy, ja mam informacje z bardzo dobrego źródła, że DOHC w 400, 450 i 525 tak szybko nie będzie, aczkolwiek przyznaję, to może być zmyła handlowa. Zobaczymy. PS - KTM 4T po przewrotce na plecy zawsze zapali. I to zwykle od elektrycznego rozrusznika. Jak jest olej do odmy poprowadzony, to najwyżej przepali i po sprawie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 ostatnio ktos wklejal linki do targow mootocyklowych , tam byl wlasnie model 450 i 525 z silnikiem DOHC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 ostatnio ktos wklejal linki do targow mootocyklowych , tam byl wlasnie model 450 i 525 z silnikiem DOHCale chyba nie w wersji EXC?? Napewno wprowadza DOHC do enduro jak nie w tym roku to w nastepnym, albo firma chce dobrze przetestowac nowa jednostke i wejsc na rynek z kolejnym swietnym motocyklem klasy EXC albo to poprostu chwyt marketingowy majacy na celu pozbycie sie zapasow z magazynow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 zgadza sie SX-F nie exc , ale w sumie to to samo bo po doadaniu lamp innego tlumika i wystawieniu kwitu homologacyjnego mamy EXC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 zgadza sie SX-F nie exc , ale w sumie to to samo bo po doadaniu lamp innego tlumika i wystawieniu kwitu homologacyjnego mamy EXCsa takze roznice ktorych nie widac na zdjeciach..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 zgadza sie SX-F nie exc , ale w sumie to to samo bo po doadaniu lamp innego tlumika i wystawieniu kwitu homologacyjnego mamy EXC HAHAHAHAHA Enduroguy ma racje exc i sxf to inne sprzety. Sa modele na usa ktore sa do siebie zblizone jak XC-F i inne teraz nie pamietam ale zerknij na stronke ktm usa i poczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 (edytowane) czyli co przelozenia skrzyni , kompresja ? wie ze Yamaha ma spore roznice techniczne nmiedzy modelami YZ wa WR 450, nie wiem jak to w KTM . Edytowane 17 Grudnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.