Skocz do zawartości

łańcuszek i przebieg...


Tot79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lepiej zebys tego nie testowal :)

 

nie masz znajomka co kuma troszke mechaniki , wymiar sie znajdzie i sprawdzi czy faktycznie wymaga wymiany czy naciagaja . Z lancuszkami jest roznie jedne przy 40 tys, inne przy 80 tys km

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że z wymianą łańcuszka to nie ma co się spieszyć przed 50000. Chyba że jest jak wyżej było wspomniane odnośnie jego niecichej pracy to trzeba się sprawą zająć. 37000 w Twojej suzi to dopiero kwit wieku, więc zakładam że raczej powinieneś się tym zbytnio nie przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tak do końca nie wie ile jego moto ma najechane, chyba że jest pierwszym właścicielem. Wiec nie sugeruj się wskazaniem licznika to po pierwsze. Po drugie wykręć napinacz i zobacz w jakim zakresie pracuje i czy ma jeszcze kawałek regulacji. Sportowe moto nie jeżdżą spokojnie nie czarujmy się. W takim moto proces zużycia może się skrócić bo jest bardziej obciążony, choć pewnie konstruktorzy wzieli to pod uwagę :rolleyes: Polecam kontrole napinacza.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jak powiedzieli w mojej kawie za wymiane 700 zł :flesje: to zreygnowalem hehehehe jak narazie koniec sezonu ale lipa bo na nowy itak mnie to nie ominie jakie są skutki jak wyjebie łancuszek ?????

Tłoki i zawory urządzą sobie małe spotkanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się z**bie to z 700zł zrobi Ci się 7000złoty. No troche przesadziłem ale koszty wzrosną tak że sie zapłaczesz :flesje:

A łańcuszki fabryczne jak sprzęt nie jest męczony i katowany to ok 70-80tyś km to ze spokojem dają rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Kz1000P wytrzymał trochę ponad 100 tys. Być może jeszcze jest dobry, ale robię silnik więc go wymieniam. Nie wiem jak jest w innych motorach, ale u mnie jest bez spinki, ponieważ będę miał silnik rozpołowiony wymiana nie będzie problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...