Tot79 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Przy jakim przebiegu wymienialiscie łańcuszek rozrządu? posiadam gsxr600 z 97 z przebiegiem 37000 i nie wiem co czynic,czy juz wymieniac czy jeszcze spokojnie jezdzic bez obaw ,ze cos sie stanie?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Jak Ty się nie znasz, przy następnej regulacji (gaźników, zaworów) zleć kontrolę łańcuszka, chyba, że yebie po uszach to trzeba zmienić "na wczoraj".A tak nie ma pośpiechu, to nie guma z majtek :buttrock: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Fabryczny po 70 000 km , nadal sprawuje się dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni22222 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Mi jak powiedzieli w mojej kawie za wymiane 700 zł ;) to zreygnowalem hehehehe jak narazie koniec sezonu ale lipa bo na nowy itak mnie to nie ominie jakie są skutki jak wyjebie łancuszek ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 oplakane Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 lepiej zebys tego nie testowal :) nie masz znajomka co kuma troszke mechaniki , wymiar sie znajdzie i sprawdzi czy faktycznie wymaga wymiany czy naciagaja . Z lancuszkami jest roznie jedne przy 40 tys, inne przy 80 tys km Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Wydaje mi sie że z wymianą łańcuszka to nie ma co się spieszyć przed 50000. Chyba że jest jak wyżej było wspomniane odnośnie jego niecichej pracy to trzeba się sprawą zająć. 37000 w Twojej suzi to dopiero kwit wieku, więc zakładam że raczej powinieneś się tym zbytnio nie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Nikt tak do końca nie wie ile jego moto ma najechane, chyba że jest pierwszym właścicielem. Wiec nie sugeruj się wskazaniem licznika to po pierwsze. Po drugie wykręć napinacz i zobacz w jakim zakresie pracuje i czy ma jeszcze kawałek regulacji. Sportowe moto nie jeżdżą spokojnie nie czarujmy się. W takim moto proces zużycia może się skrócić bo jest bardziej obciążony, choć pewnie konstruktorzy wzieli to pod uwagę :rolleyes: Polecam kontrole napinacza.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Mi jak powiedzieli w mojej kawie za wymiane 700 zł :flesje: to zreygnowalem hehehehe jak narazie koniec sezonu ale lipa bo na nowy itak mnie to nie ominie jakie są skutki jak wyjebie łancuszek ?????Tłoki i zawory urządzą sobie małe spotkanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Jak się z**bie to z 700zł zrobi Ci się 7000złoty. No troche przesadziłem ale koszty wzrosną tak że sie zapłaczesz :flesje:A łańcuszki fabryczne jak sprzęt nie jest męczony i katowany to ok 70-80tyś km to ze spokojem dają rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 ale kto kupuje takie moto do spokojnej jazdy???? oczywiście to było pytanie retoryczne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Jak ktoś kupuje np FJR czy XJ albo TDM to on jej nie będzie męczył przecież na maxa i będzie stawiał tego na gume. To była odpowiedz retoryczna oczywiście:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 W moim Kz1000P wytrzymał trochę ponad 100 tys. Być może jeszcze jest dobry, ale robię silnik więc go wymieniam. Nie wiem jak jest w innych motorach, ale u mnie jest bez spinki, ponieważ będę miał silnik rozpołowiony wymiana nie będzie problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.