Strzalek Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 tylko, że jemu chodziło o to że w KTM lubi spierniczać olej przy kierownicy, i te ciągłe dolewanie oleju jest troche męczonce.Trzeba kupić reperaturkę za 170zł i już nie będzie spierniczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 i zalewać właściwym olejem , np. LHM+ jeśli nie stać na oryginał magury Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 i zalewać właściwym olejem , np. LHM+ jeśli nie stać na oryginał maguryten olej to castrol? mozesz mi podac dokladna nazwe i gdzie go mozna kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 ten olej to castrol? mozesz mi podac dokladna nazwe i gdzie go mozna kupic?To olej do układu hydraulicznego w Citroenach (oprócz C5-tam jest czerwony olej LDS, zupełnie inny).Kupisz go w większości sklepów moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 To olej do układu hydraulicznego w Citroenach (oprócz C5-tam jest czerwony olej LDS, zupełnie inny).Kupisz go w większości sklepów moto. LSD z tego co wiem jest syntetyk a magura toleruje tylko i wyłącznie mineralne jak LHM Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Ja zalewałem olejem mineralnym do automatycznych skrzyń biegów. Ale dalej nie wiem po co KTM daje to hydrauliczne sprzęgło ? Obecnie sprzęgło na linkę w np. Yamasze czy Hondzie pracuje tak lekko że zupełnie nie widzę potrzeby montowania hydraulicznego. Szczególnie w crossach gdzie sprzęgło w 90% używamy tylko do ruszenia. A średnio, jeżeli KTM ma już 3lata to, co jakiś czas musimy dolewać jedni więcej inni mniej. Czy ten zabieg KTMa nie jest przypadkiem zabiegiem pod publikę żeby wykazać się w folderach reklamowych? Obecnie hydrauliczne sprzęgło jest również montowane w Husce a sprzęgło tam pracuje ciężej niż w mojej starej Hondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 tu bardziej chodzi o precyzję sterowania i brak serwisu, olej wymienia się co 2 lata niezależnie czy moto stało czy jeździło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 jak sie dba to nie cieknie. Plocho ma od nowosci exc400 i sprzeglo nie cieklo i nie cieknie! trzeba to tylko w czystosci utrzymac. A koszty naprawy z reguly to 50gr za oring przy pompie i 1zl za oring przy silnik takze kasy a kasy <lol>Co pojedynku linka vs. sprzeglo to mi linka w kazdym moto jakie mialem padla i to w najmniej oczekiwanym momencie! Jezeli sprzeglo ma wyciek to mamy jeszcze sporo czasu zanim przestanie dzialac. Moze jestem rozpieszczony ale hydraulik w 125cm3 dziala mega mega przyjemnie iw ogole nie meczy dloni. W ktm 4t troche ciezej ale tez jest git.Co do txt'u ze naprawa tego mechanizmu kosztuje pol motoru to nawet mi sie komentowac nie chcepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Zawsze są dwie strony medalu, ale ja nadal się będę upierał przy swoim, że KTM jednak powinnien to sprzęgło minimalnie udoskonalić (czyt. lepiej zabezpieczyć) Zeby jednak jeszcze mniej wycieków powstawało. Żadko słychać żeby spierniczał płyn hamulcowy. A o sprzęgle w KTM... Jak działa to działa super a jak nie działa to denerwuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 dokladnie z tym ze mozna to lepiej zrobic sie zgadzam! Caly problem polega nauszczelnieniu tloczka w pompie od sprzegla. POwinien tam byc jaki oring czy cos zamiast tej gownianej gumki ktora nic nie daje (no bo jak ma dawac bez sprezynek, siedzaca luzno na popychaczu wychodzacym z klamki?) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 nie wiem co wy robicie z tym sprzęgłem ale w Łodzi nikt nie słyszał żeby coś ciekło, chyba że łańcuch zetnie wysprzęglik. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 (edytowane) A ta czarna gumczka jest do pupy bo zawsze klamka wbija się w piasek przy upadku naciśniesz sprzęgło i przez to cieknie Edytowane 16 Grudnia 2006 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 A ta czarna gumczka jest do pupy bo zawsze klamka wbija się w piasek przy upadku naciśniesz sprzęgło i przez to cieknie masz jakieś upośledzenie do magury czy co ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Problem jak najbardziej aktualny, miałem dwa ktm'y i w obydwu pojawiał się ten problem, na różne sposoby, ale zmieniać olej i odpowietrzać to umiem z zamkniętymi oczami :crossy: Piasektt Ktm generalnie lubi bajerować różnymi nie koniecznie potrzebnymi gadżetami, które jednak skłaniają przeciętnego amatora do kupienia ktm'a, bo ma np jak model ;07 czarne felgi, rame, i inne takie bajery, które nijak nie wpływają na jazde, tak samo jest z tym sprzęgłem, aczkolwiek również uważam, ze pracuje znaczenie lepiej niż linka. Jednak do enduro z założenia motocykle mają być jak najprostsze, i tak powinno być, a tu jest odwrotnie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.