Skocz do zawartości

czy exc125 to dobry wybor?


Rekomendowane odpowiedzi

matko przeciez napisalem ze 250cm3 4t spali mniej ale bardzo niewiele mniej. koszty eksploatacji nie bede sie klocil, wiem jak jest i twierdzenie ze "4t jest tansze w utrzymaniu" to sie moze tyczyc DR350 a nie wyczynowego motocykla

Znajomy EXC 525 robi na baku 160km a ja SX 250 na baku robie 80km max.

oj znajomy ma taki sam motocykl i pali w sumie tyle co moja setka :) (exc525).

Zadne moto enduro nie da Ci takiego wrażenia lekkości i mocy i przyjemności prowadzenia zupełnie jak w crossie.

i dlatego po exc125 kupie....exc125 :) . komentarz kazdej osoby po rundzie nie wazne czy jezdzi na xlr250 czy na exc450 " o kurde to jest jak rower ".

w sumie nie sprzedawalbym kata bo trafila mi sie wyjatkowo zadbana sztuka (cale zycie przejezdzila po wloskich drogach jako supermoto) z malutkim przebiegiem (orginalna zebatka tyl do tej pory w dobrym stanie), ale niestety z kasa musze sobie radzic sam i trzeba miec co zainwestowac w zime :)

pzdr

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exc125 to bardzo dobry wybór, to taki rower z silnikiem i zajebistym zawieszeniem :)

a jak chcesz małe spalanie to kup motorynkę, pali tylko 1,5 na 100

 

 

a 250 4T pali koło 3 litrów mniej niż 250 2T.

 

P.S. w mojej ćwiarze 2T tłok wymieniałem co 120H

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM EXC 125cc to motocykl, ktory:

-ma dobra zawieche (mowa o rocznikach 2000 i mlodsze) (nie pamietam czy w '99 jest juz UPS)

-ma spory zapas mocy

-duzo pali (ciezko mi zejsc ponizej 10l)

-jest w miare bezawaryjny

-jest dosc lekki i przyjemny w prowadzeniu

-moze byc ciezki w opanowaniu jak na 1 moto (ze wzgledu na spora moc i bezkompromisowosc)

 

Spalanie w duzej mierze jest uzaleznione od stulu jazdy i terenu w jakim sie jezdzi. Niekiedy bywa tak ze jak sie dobrze zakopiesz to spalisz 2 litry paliwa, a przejedziesz 20m :). Biorac pod uwage wartosci usrednione motocykl 4T spali napewno kilka litrow mnie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze ciut wiekszą do 13 i wpadaj po wr'ke - cos o tym swiadczy ze kristi i strzalek sie przesiadają na to :D

 

Troche racji ci przyznam ;) WRka lżejsza, łatwiej się prowadzi i mimo mniejszej mocy można szybciej jechać na torze, bez obaw że położy cie na plecy :)

 

P.S.

Enduromaster po tym, że cytuję "P.S. w mojej ćwiarze 2T tłok wymieniałem co 120H" twierdzę że nie czytasz mojego postu ze zrozumieniem. Napisałem o kosztach przy "książkowych wymianach". Na pewno instrukcja nie mówi żeby tyle latać na jednym tłoku. W 4T też możesz przejeździć i 200-300 godzin, ale co potem? Jak będzie wyglądał nikasil?

Edytowane przez kristi_rx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pięciu miesięcy posiadam exc 125 z 2000 roku, i jedyne naprawy jakie miałem to wymiana oringu pod głowicą i nieszczelna chłodnica – ale to wszystko było zaraz po zakupie, niedopatrzenie z mojej strony.

Do dnia dzisiejszego wszystko działa świetnie, motor jest lekki i zwinny, ma świetne zawieszenie i posiada homologację co dla mnie jest bardzo ważne, spalanie jest spore ale mnie to nie przeszkadza.

Exc jest też trochę wyższy niż np. RM 125 mojego brata, w cięższym terenie czasem może zabraknąć kontaktu z podłożem :buttrock:

Przed zakupem myślałem i o 4T, ale na cztero pakach się nie znam i niestety nie znam w mojej okolicy 100 % mechanika, któremu miałbym powierzyć moto do naprawy, dlatego wybrałem 2T bo wolę sam dokonywać napraw.

Nie polecam też lać za dużo oleju, mieszanka 1:40 – 1:45 przy R2 jest w zupełności wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie wyglądał nikasil?

 

 

gdy dałem cylek do mierzenia to mechanik nie mógł uwierzyć że moto ma 5 lat, stwierdził że poza delikatnym "jajkiem" jest jak nowy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROZUMIEM ZE MOWA O WR125 A NIE 250F :]. TO ZE EXC125 JEST WYSOKI TO DOBRZE BO I JA NISKI NIE JESTEM. DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE?

 

ps. DO AKTUALNEGO KTMA LEJE 1:40 R2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROZUMIEM ZE MOWA O WR125 A NIE 250F :]. TO ZE EXC125 JEST WYSOKI TO DOBRZE BO I JA NISKI NIE JESTEM. DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE?

 

ps. DO AKTUALNEGO KTMA LEJE 1:40 R2 :)

 

 

wr125 to husqvarna, wr250f to yamaha

a jeśli chodzi o wysokość to modele przed 2003r były większe (dla mnie wygodniejsze), te nowsze są jakieś

takie rowerowe.

Co do sprzęgła to bardzo rzadko pada, chyba że pęknie łancuch i wysprzęglik rozerwie.

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE?

no chydrauliczny to jest tylko "docisk" sprzęgła :notworthy: sprzegło do tego ktm kosztuje EBC 300zł :notworthy: raz na 3 lata to nie jakiś straszny koszt :notworthy: i to jest komplet: przekładki, tarcze i sprężyny dociskowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...