kristi_rx125 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 PS. jesli znacie motor pasujacy do moich wymagan piszcie. co do mojego budrzetu to jest on nie znany ale mysle ze srednio 10000zl. (nie zapeszajmy ;]) Zrób mała dokładkę do 10000 i oglądaj mojego EXC 400 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) matko przeciez napisalem ze 250cm3 4t spali mniej ale bardzo niewiele mniej. koszty eksploatacji nie bede sie klocil, wiem jak jest i twierdzenie ze "4t jest tansze w utrzymaniu" to sie moze tyczyc DR350 a nie wyczynowego motocyklaZnajomy EXC 525 robi na baku 160km a ja SX 250 na baku robie 80km max.oj znajomy ma taki sam motocykl i pali w sumie tyle co moja setka :) (exc525).Zadne moto enduro nie da Ci takiego wrażenia lekkości i mocy i przyjemności prowadzenia zupełnie jak w crossie.i dlatego po exc125 kupie....exc125 :) . komentarz kazdej osoby po rundzie nie wazne czy jezdzi na xlr250 czy na exc450 " o kurde to jest jak rower ".w sumie nie sprzedawalbym kata bo trafila mi sie wyjatkowo zadbana sztuka (cale zycie przejezdzila po wloskich drogach jako supermoto) z malutkim przebiegiem (orginalna zebatka tyl do tej pory w dobrym stanie), ale niestety z kasa musze sobie radzic sam i trzeba miec co zainwestowac w zime :)pzdr Edytowane 10 Grudnia 2006 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) exc125 to bardzo dobry wybór, to taki rower z silnikiem i zajebistym zawieszeniem :) a jak chcesz małe spalanie to kup motorynkę, pali tylko 1,5 na 100 a 250 4T pali koło 3 litrów mniej niż 250 2T. P.S. w mojej ćwiarze 2T tłok wymieniałem co 120H Edytowane 10 Grudnia 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Zrób mała dokładkę do 10000 i oglądaj mojego EXC 400 :)jeszcze ciut wiekszą do 13 i wpadaj po wr'ke - cos o tym swiadczy ze kristi i strzalek sie przesiadają na to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja też polecam exc125. Jest to super motocykl. Jedyna wada to dosyc duże spalanie, ale wszystkie sety tak mają. Ja mam na sprzedaz mojego za około 6000tys. jak co to na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 KTM EXC 125cc to motocykl, ktory: -ma dobra zawieche (mowa o rocznikach 2000 i mlodsze) (nie pamietam czy w '99 jest juz UPS) -ma spory zapas mocy -duzo pali (ciezko mi zejsc ponizej 10l) -jest w miare bezawaryjny -jest dosc lekki i przyjemny w prowadzeniu -moze byc ciezki w opanowaniu jak na 1 moto (ze wzgledu na spora moc i bezkompromisowosc) Spalanie w duzej mierze jest uzaleznione od stulu jazdy i terenu w jakim sie jezdzi. Niekiedy bywa tak ze jak sie dobrze zakopiesz to spalisz 2 litry paliwa, a przejedziesz 20m :). Biorac pod uwage wartosci usrednione motocykl 4T spali napewno kilka litrow mnie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 (edytowane) jeszcze ciut wiekszą do 13 i wpadaj po wr'ke - cos o tym swiadczy ze kristi i strzalek sie przesiadają na to :D Troche racji ci przyznam ;) WRka lżejsza, łatwiej się prowadzi i mimo mniejszej mocy można szybciej jechać na torze, bez obaw że położy cie na plecy :) P.S.Enduromaster po tym, że cytuję "P.S. w mojej ćwiarze 2T tłok wymieniałem co 120H" twierdzę że nie czytasz mojego postu ze zrozumieniem. Napisałem o kosztach przy "książkowych wymianach". Na pewno instrukcja nie mówi żeby tyle latać na jednym tłoku. W 4T też możesz przejeździć i 200-300 godzin, ale co potem? Jak będzie wyglądał nikasil? Edytowane 11 Grudnia 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wo09 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Od pięciu miesięcy posiadam exc 125 z 2000 roku, i jedyne naprawy jakie miałem to wymiana oringu pod głowicą i nieszczelna chłodnica – ale to wszystko było zaraz po zakupie, niedopatrzenie z mojej strony.Do dnia dzisiejszego wszystko działa świetnie, motor jest lekki i zwinny, ma świetne zawieszenie i posiada homologację co dla mnie jest bardzo ważne, spalanie jest spore ale mnie to nie przeszkadza.Exc jest też trochę wyższy niż np. RM 125 mojego brata, w cięższym terenie czasem może zabraknąć kontaktu z podłożem :buttrock:Przed zakupem myślałem i o 4T, ale na cztero pakach się nie znam i niestety nie znam w mojej okolicy 100 % mechanika, któremu miałbym powierzyć moto do naprawy, dlatego wybrałem 2T bo wolę sam dokonywać napraw.Nie polecam też lać za dużo oleju, mieszanka 1:40 – 1:45 przy R2 jest w zupełności wystarczająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Jak będzie wyglądał nikasil? gdy dałem cylek do mierzenia to mechanik nie mógł uwierzyć że moto ma 5 lat, stwierdził że poza delikatnym "jajkiem" jest jak nowy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Web Master Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 ROZUMIEM ZE MOWA O WR125 A NIE 250F :]. TO ZE EXC125 JEST WYSOKI TO DOBRZE BO I JA NISKI NIE JESTEM. DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE? ps. DO AKTUALNEGO KTMA LEJE 1:40 R2 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 ROZUMIEM ZE MOWA O WR125 A NIE 250F :]. TO ZE EXC125 JEST WYSOKI TO DOBRZE BO I JA NISKI NIE JESTEM. DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE? ps. DO AKTUALNEGO KTMA LEJE 1:40 R2 :) wr125 to husqvarna, wr250f to yamahaa jeśli chodzi o wysokość to modele przed 2003r były większe (dla mnie wygodniejsze), te nowsze są jakieśtakie rowerowe.Co do sprzęgła to bardzo rzadko pada, chyba że pęknie łancuch i wysprzęglik rozerwie. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE?no chydrauliczny to jest tylko "docisk" sprzęgła :notworthy: sprzegło do tego ktm kosztuje EBC 300zł :notworthy: raz na 3 lata to nie jakiś straszny koszt :notworthy: i to jest komplet: przekładki, tarcze i sprężyny dociskowe. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 chodziło właśnie o samą hydraulikę układu :offtopic: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 chodziło właśnie o samą hydraulikę układu :offtopic:Mi pdała pompa to za nówke 1070zł krzykneli w KTMie. Na szczęscie jest allegro i za 550 kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 tylko, że jemu chodziło o to że w KTM lubi spierniczać olej przy kierownicy, i te ciągłe dolewanie oleju jest troche męczonce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.