Mr.Maciek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Witam. Jakie są objawy walniętego simmeringu na wale. Co robić. Proszę o sensowne odpowiedzi. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Znikanie oleju ze skrzyni biegów. Plucie czarnym syfem z wydechu, brudna świeca. Jeśli z drugiej strony to na przykład maksymalne obroty na zamkniętym gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 siemamiałem zniszczone simeringi na wale a objawy tylko takie że co i razu musiałem dolewać oleju do skrzyni, i mimo nawet odłączenia dozownika mocno kopcił dziwnym dymem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian1989 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 A mam jeszcze pytanie zwiazane z simeringami. Ile one kosztują ?? Gdzie można je kupic ?? Odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 To zależy od rozmiaru. Można kupić w motoryzacyjnym, a ja na przykład kupuję w jakimś z różnymi pierdółkami do rolnictwa, gdzie są same części mechaniczne, a simmery też mają. Najczęściej cena to od 2zł do ok 6zł, w zależności od rozmiaru. Jak miałem walnięty simmer od strony oleju, to nie dość, że moto kopciło, to jeszcze gforzej się odpalało, co do strony od zapłonu to będą to podwyższone obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Słuchaj przedmówcy- Dobrze Gada ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 No to już ustalone, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują ze do simmering na wale od strony sprzęgła(chyba dobrze to wyraziłem). Trzeba się brać do roboty, a potem ostro latać bo pogoda dobra, tylko tego czasu mało... :/ Ma ktoś schemat silnika ROTAX 123?? Proszę na mejla jak ktoś ma! Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Objawem uszkodzonego simmeringa jest zasłona dymna. Koszt jest różny. Za standardowy zapłacisz koło 5 zeta natomiast specjalne (takie jak ja chciałem zamówić do GT250x7) kosztowały dwa 270 zł. :) :crossy: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No to już ustalone, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują ze do simmering na wale od strony sprzęgła(chyba dobrze to wyraziłem). Trzeba się brać do roboty, a potem ostro latać bo pogoda dobra, tylko tego czasu mało... :/ Ma ktoś schemat silnika ROTAX 123?? Proszę na mejla jak ktoś ma! Pzdr A jaki dym leci z wydechu? Czasem nie biały? Może poszła ci uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 To simmering(25zł) i uszczelka pokrywy sprzęgła(35zł) oraz olej do skrzyni 40zł. Razem 100zł w plecy. Pzdr To simmering(25zł) i uszczelka pokrywy sprzęgła(35zł) oraz olej do skrzyni 40zł. Razem 100zł w plecy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=63875 Sprawa wygląda właśnie tak.... :/ ku#wa....... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 hmmmm jak mi strzelil w YZ simmering od strony sprzegla to po prostu dopoki moto nie wkrecilo sie jakims cudem na odpowiednie obroty, to lapalo mega mula! Po prostu byl problem zeby przepalic tak duzo ilosc oleju. Potem yamaha szla nawet ok nie liczac strasznej ilosci dymu za mna :)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Identycznie jest! Tylko te skurwys#ny nie przysłały tego co powinni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Jestem na tym etapie: http://bikepics.com/pictures/757999/ jak zdjąć kosz sprzęgłowy bo mam dużo wersji od osób z gg...Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Jak mialem af1 to sicagalem..Odrecasz te male srubki spod spodu sprezyny.potem po kolei czesci sprzegla.zabezpeiczenie odginasz,sruba duza okrecasz chyba klucz 32. i po jabkach schodzi.uwazaj nie ma lipy wszystko jest na lozyskach igielkowych w rotaxie.Uwazaj bo jak masz jakies rozwalone i ruszysz.igielka wyleci wleci w silnik i lipa.pozdrawiam.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.