Skocz do zawartości

Łancuch rozrzadu DID


Rekomendowane odpowiedzi

powiem wam panowie ze przed chwila skonczyłem rozbierac silnik :) po porownaniu łancucha rozrzadu ze starym ktoremu zostały 2 zeby na napinaczu jak go wymieniałem ten nowy jest o 1cm dłuzszy:( tak sie rozciagnał i 4 zaworki pogiete:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lipa straszna poczytaj to http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...um=5&topic=1760 z tymi slizgami to pewnie cos w tym jest , ale tobie lancuszek sie rozciagnal wiec nie do konca sie zgadxam z Martinem , ktos tu handluje szmelcem :/

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając nowy łańcuszek, do Hondy XL 600 ( bardzo dobrze je znam, robiłem to wielokrotnie ) na używane prowadnice i kółka, jest on tak mocno naciągnięty że przez jakiś czas może pracować bez napinacza.

Zużyte koła rozrządu wpłyną na czas pracy łańcuszka i mogą skrócić go nawet o połowę ale nie do 200km przebiegu!!!

Przy bardzo mocno zużytych prowadnicach od razu przy montażu widać że napinacz ( z zębatą listwą blokującą ) już się wysuną o x ząbków i o tyle nowy łańcuszek będzie pracował krócej, ale znowu nie 200km !

Jeśli łańcuszek wydłużył się po 200 czy 1000km pracy o ponad centymetr to nie jest wina części współpracujących tylko samego łańcuszka -- to szmelc a jeśli był w pudełeczku DID-a i nie miał na ogniwkach sygnaturki DID -- to podróba i oszustwo. ( dotyczy łańcuszków płytkowych )

Edytowane przez Znafca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok moj lancuszek ma na kazdym ogniwie logo i typ a jego dlugosc jest w normie. Wiec prowadnice juz sie koncza :/

 

ale mam takie off topiocowe pytanko :mozna jezdzic bez autodekompresatora ?? bo sprezyna pekla a nie wiem czy dostane od reki, moto palone tylko na rozruchaja, jezdzilem tak juz z miesiac bo moto delikatnie ciezej krecilo :) .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że te łańcuszki sprzedaje ja osobiście. Pochodzą one od generalnego dystrybutora na Polskę, więc napewno są oryginalne(odbieram je osobiście bez pośredników. Informuje jednocześnie że wczoraj dzwonil do mnie klient który opowiadał o sprzedawcy który serwuje jako D.i.Dowskie łańcuszki które nie mają nabitego logo Takie oszustwo jest możliwe bo dostanie pudełek nie jest problemem. Jednym słowem należy uważać.

Pozdrawiam

Edytowane przez Iwansky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dempresor jest aktywny caly czas , szkoda mi rozruchaja bo troszke dostanie po dupie przy takim odpalaniu ,cos wymysle :icon_rolleyes:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ekm sprezyna wystepuje tylko w komplecie po 10 sztuk ,9 zl za sprezyne czyli 90 zl za sprezyne od dlugopisu :icon_rolleyes:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...