PTB_PL Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Witam. W moim SV 650S z 2001r. dzieje sie cos z zegarami, po pewnym czasie wskazowki opadaja i licznik sie resetuje po czym znow dziala i po jakims czasie znow sie resetuje. Sprawdzilem wszystkie obwody, wszystkie polaczenia i jest wszystko ok. Czy ktos mial moze taki problem i go rozwiazal? Za odpowiedz bylbym Bardzo wdzieczny. Pozdrawiam :D :D :P :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ktos go kijowo cofnol :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) Jedyne co przychodzi mi na myśl to jakieś niepewne połączenie w kostkach/zlączach. W każdym razie stawiałbym na zanikające zasilanie. Ale skoro już piszesz, że wszystko sprawdzone...na Twoim miejscu rozkręciłbym puchę z zegarami, podejrzał gdzie dochodzi zasilanie i podpiął tam miernik. Szybka diagnoza czy to wina zasilania, czy coś (odpukać) gorszego..Moze ktos grzebał przy nim.. P.S. Stopmen mnie uprzedził :crossy: Edytowane 7 Grudnia 2006 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PTB_PL Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 no wlasnie chodzi o to ze licznik byl juz rozebrany przez elektronika i wszystko bylo pomierzone i jest wszystko dobrze. Nie wiem co to moze byc, a kostki juz sprawdzilem ale sprawdze jeszcze raz, mimo to porsze o jakies rady co to moze byc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) Popsikaj styki w kostkach jakimś spreayem kontaktowym, może coś zaśniedziało i czasami nie łączy.Posprawdzaj kable, czy któryś nie jest przetarty. Pzdr. Edytowane 7 Grudnia 2006 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PTB_PL Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 popsikalem kostki, posprawdzalem kable. Zauwazylem jedna analogie ze licznik zaczyna fixowac jak motocykl sie juz zagrzeje a na swierzo odpalonym wszystko jest ok ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ja bym jeszcze oprocz tych przetarc przewodow sprawdzil ich "ciaglosc" tzn czy nie sa gdzies przelamane (zwykle tam gdzie przewody pracuja - w miejscach przy ich mocowaniach ).Najlepiej sprawdza sie to w ten sposob ze kazdy przewod z osobna naciagasz dosyc mocno. Jezeli robi sie "gumowy" to oznacza ze jest zlamany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 To niestety moze byc rowniez uszkodzenie ktoregos tyrystora modulu zaplonowego z ktorego obrotomierz bierze wskazania.A sam silnik chodzi dobrze ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Raczej cewki nie mają z tym nic wspólnego, ale ja miałem taki przypadek, że jak walnęła mi jedna cewka silnik gdy był zimny chodził ok, jak złapał temperaturę nie palił na jeden cylinder. Posprawdzaj jeszcze raz wszystko tylko na pracującym, ciepłym silniku ( jakaś duperela może się przegrzewać i nie łączy), a jak nie to tak jak pisał Adam M, będzie grubsza sprawa. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PTB_PL Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Silnik niezaleznie od tego czy jest zimny czy cieply chodzi igla i nic sie z nim nie dzieje, wszystko jest OK, dopiero jak sie zagrzeje to licznik zaczyna wariowac, na zimnym licznik chodzi dobrze, przynjaniej tak zauwazylem. Silnik jak sie rozgrzeje to jest tak samo igla wiec to nie sprawa silnika czy cewki czy modulu. a odczyty do predkosciomierza i obrotomierza nie ida z modulu tylko z oddzielnych czujnkiow ktore tez byly sprawdzane i sa ok. Jedna rzecza jest jeszcze fakt ze jak naciska hamulec ( obojetnie czy przedni czy tylni ) to przygasaja mi lekko zarowki w liczniku ale nawet na wylaczonych swiatlach mi sie resetuje. Co do zasniedzialych kabli kostek, lamanych przewodow, wszystko sparwdzone i wszystko jest ok. P.S to jest zagadka roku i jeszcze nikt jej nie odgadl :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 W moim GSie jak wcisnę hamulec też przygasają żarówki, a to dlatego, że światło stopu pobiera prąd i reszta troszkę gaśnie.Zapal sobie światło w pokoju i włącz odkurzacz, też przygaśnie :icon_biggrin: A w ogóle, to może pojedź na jakąś diagnostykę do Suzuki, bo może rzecz nie leży w elektryce, a elektronice. Pogrzebaj w archiwum, ktoś miał podobny problem z GSX-R i problem chyba rozwiązano. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.