hary kapuchan Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 proszę o opinię,chcę zamienić vn 800A '96 na vn 1500 '94 (amerykańska wersja/chyba - alu koła, licznik w milach). proszę o poradę, bo mam tokową możliwość, dodam, że nie chodzi mi o różnicę w pieniążkach a o różnice sprzętowe i czy g/w Was, drodzy koledzy, jest to dobry pomysł? pozdrawiam HARY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 to kwestia gustu - vn'owi 1500 jest bliżej wyglądem do vn 750, czyli takiego softchopera z połowy lat '80. silnik na pewno robi wrażenie /osiągi/ i jak Ci leży takie moto to bierz, bo co tu więcej debatować... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Pomysł dobry ,więcej mocy ,lepsze osiągi tylko rodzi sie pytanie dlaczego kolo posiadający 1500 chce sie zamienic na cos mniejszego jeżeli z reguły robi sie odwrotnie?? Starsze vulcany(VN15) miały troszke wad konstrukcyjnych silnika i tendencje do wciagania sporych ilości oleju.Moim zdaniem owszem zamienić na większego ale powyżej 2000 r.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) możesz zamieniaćjednak rozsądnie było by poszukać motocykla o ozanczeniu 1500 - chyba po 1996 roku dopiero je wprowadzono (dokładnie - mimo że od 1993 roku oficjalnie stoi 1500 w dokumentacji - to jest to vn 15 - silnik zmieniony kawasaki wprowadziła na rynek w 1996 - dobrze to widać po układzie tłumików) .Motocykl o którym mówisz to vn 15 - może vn15 SE - obie maszyny są wyposażone w solidny i mocny slinki jednak mający skłonność do połykania oleju. Ja w tym roku zmieniłem mojego drifterka 800 na drifterka 1500 - coś niesamowitego mimo iż mało kilometrów nakulałem obecnym potworem. pozdrawiamklaus Edytowane 7 Grudnia 2006 przez Klaus_Drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ja bym nie zamieniał :bigrazz: VN 800a przynajmniej jakiś wygląd ma... ;) bo np. te alumy mi kompletnie nie pasują... Nie zawsze co większe to lepsze.Takie moje zdanie. Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Nie zawsze co większe to lepsze.Takie moje zdanie. dokładnie tak samo sądze i podpisuje się pod tym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 800ka bije na glowe vna 15ke .chodzi mi o wyglad sprzeta.co innego nowszy vn 1500! to juz jest moto na ktorym mozna oko zawiesic. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 dzięki za rady i opinie,ale nie interesuje mnie czy coś jest ładniejsze, czy nie - kwestia gustu, a poza tym wiem i widzę, że vn 800 jest ładniejsza (w zasadzie to nie znam ładniejszego japończyka tej klasy – dlatego kiedyś ją zakupiłem). Pytałem o walory bardziej techniczne: bezawaryjność, prowadzenie itd… słyszałem, że 1500 bierze olej (ile?), hamulec przód jak w 800 (lipa !!!)vn 800 jest dla mnie za mała i stąd decyzja o zmianie. pozdrawiamHARY Pomysł dobry ,więcej mocy ,lepsze osiągi tylko rodzi sie pytanie dlaczego kolo posiadający 1500 chce sie zamienic na cos mniejszego jeżeli z reguły robi sie odwrotnie?? Starsze vulcany(VN15) miały troszke wad konstrukcyjnych silnika i tendencje do wciagania sporych ilości oleju.Moim zdaniem owszem zamienić na większego ale powyżej 2000 r.Pozdrawiam. handlarz, zarabia pieniążki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Witam, jak możecie się domyślać doszło do wymiany i kończąc temat chciałbym dodać drobny komentarz: Jeżeli ktoś zastanawia się zbyt długo nad takim posunięciem robi baaaaaaaaaardzo duży błąd :icon_mrgreen: . Mimo niezbyt urodziwego wyglądu „większego brata” – silnik, jego moc i praca w 100% wynagradza wszelkie mankamenty wizualne. I mimo tego, że 800 prowadzi się lepiej niż „stare” 1500, to dopiero na tym ostatnim czujesz prawdziwą adrenalinę i radość z jazdy. Mam nadzieję, że przy okazji „jakiegoś”, wiosennego, spotkania vn–owców będziecie mogli się przekonać, że mam rację !!! :icon_razz: pozdroHARY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 zapodaj jakies fotki ,jesli mozna.. z checia oblukamy sprzeta. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 zapodaj jakies fotki ,jesli mozna.. z checia oblukamy sprzeta. ok, niebawem będą ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Uważaj bo dojdziesz do wniosku, ze takinp: Bandit 1200 tez jest brzydki jak kupa ale parametry silnika (hamulców i zawieszenia) to wynagradzają. I pewnego dnia obudzisz się z myślą, zeby porzucić jedyną słuszną linię motocykli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 I pewnego dnia obudzisz się z myślą, zeby porzucić jedyną słuszną linię motocyklidokładnie - moto MUSI wyglądać ... i jeździć. Jak by mnie kręciły parametry silnika to po Z750 kupiłbym TL 1000... a tak tylko 55 KM pod siodłem.VN 15 na pewno fajnie jeździ, ale ta linia softchoperów japońskich ... :) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł z Łodzi Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 A mnie się mój podoba,choćby brał olej litrami :wink: http://patrz.pl?113326 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vnc Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 dzięki za rady i opinie,ale nie interesuje mnie czy coś jest ładniejsze, czy nie - kwestia gustu, a poza tym wiem i widzę, że vn 800 jest ładniejsza (w zasadzie to nie znam ładniejszego japończyka tej klasy – dlatego kiedyś ją zakupiłem). Pytałem o walory bardziej techniczne: bezawaryjność, prowadzenie itd… słyszałem, że 1500 bierze olej (ile?), hamulec przód jak w 800 (lipa !!!)vn 800 jest dla mnie za mała i stąd decyzja o zmianie. pozdrawiamHARYhandlarz, zarabia pieniążki !witam mam vn 1500 z 1996 roku w tym sezonie zrobiłem 4,500 tys oleju dolałem 0,5 zero problemów z motorem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.