enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 bez problemu osiaga 120km/h z naczepa - tylko przy zmianie predkosci max, nie zdejmujac ogranicznika predkosci obrotowej i nie wprowadzajac zmian w zakresie momentu obrotowego. potwierdzam jak najbardziej :flesje: merol 814 po zdjęciu blokady prędkości także osiąga 120 ale to już czerwone pole na obrotomierzu :lapad: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Kto jest z Zielonej Gory to wie ze jest taka firma "Da-Mi" (jakos sie tam pisze). 70-80 km/h w miescie plus slalom miedzy puszkami to nic nadzwyczajnego. Poza miastem juz nie wspomne. Silniki w tych autobusach sa krecone tak ze malo z zawiasow nie wypadaja. To jest chyba najszybsza i dostarczajaca mocnych wrazen firma przewozowa jak znam. Potwierdzam! A żeby nie było, że OT. To ja na moto bym się tak raczej nie odważył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Kto jest z Zielonej Gory to wie ze jest taka firma "Da-Mi" (jakos sie tam pisze). 70-80 km/h w miescie plus slalom miedzy puszkami to nic nadzwyczajnego. Poza miastem juz nie wspomne. Silniki w tych autobusach sa krecone tak ze malo z zawiasow nie wypadaja. To jest chyba najszybsza i dostarczajaca mocnych wrazen firma przewozowa jak znam.jechalem autobusem z dami na trasie i bylo ciekawie.... POZDRO:zycze dalszych rekordow moze na wiosne 100km/h powodzenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 ohohoho jak to czytałem to omało z krzesla ni spadłem 86 ogarem ?? ?? długo tak jechałeś ?? ?? bo coś mi się wydaje ze 1km takiej prędkości i silnik dead o zgrozo lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 no to niezle sobie podrasowal silnik ho ho :icon_mrgreen: pewnie ma założony cylinder o pojemnosci 60ccm i storzkowy filter powietsza z bardzo duzym wlotem.i pewnie rozwiercony dławik w tłumiku (ogary takie mają) przy takiej prędkości (jesli taka była) tłok pwoinien sie topic jak masełko,musiał sobie zamątowac chłodnice wtedy to rozumiem :) PS.WSK 125 ciągnie od 90km/h do 100km/h podrasowane więcej ale ogar 90??? jakikolwiek by był nie pojechał by tyle POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 http://republika.pl/brezniewmoto/ To był moj ogar. :clap: Filmy co prawda teraz nie działaja ale moge je umiescic gdzies indziej i wrzucic linki, lub niech zrobi to ktos inny to wysle mu na maila.Co bylo zrobione w tym silniku - wszysto jest na stronce.Celem tej przeróbki było przekonanie sie czy jest możliwy taki tuning w domowych warunkach. Przekonałem sie ze osiagniecie 80km/h nie bylo jakims specjalnym wyczynem . Na max z niewielkiej górki było 87km/h. Licznik był na pewno dobrze skalibrowany - inaczej cała przerobka i test nie miały by sensu. Wszystkim 15 letnim znawcom twierdzacym , ze jest to nie mozliwe polecam najpierw zapoznać się z teoretyczna stona zagadnienia rasowania silnika a potem przekonać sie samemu czy to cos daje a nie pisac bzdury o filtrach stozkowych , przepasciach , autobusach itp. :) Stare moto tez potrafi ( w odpowiednich rękach):icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 wszysto jest na stronce. no jakos nie widac :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 no jakos nie widac :buttrock: Czego nie widać? Jesli czegos nie rozumiesz to wybacz ale ta zabawa jest nie dla ciebie. http://www.sendspace.com/file/no2twp - link do filmu z przekroczeniem 80km/h http://www.sendspace.com/file/ptbgu8 - link do filmu z przyspieszeniem ale nie do max predkosci , niestety policja z radarem stała i musiałem zwolnić :) Jakośc filmów nie najlepsza ale cos tam widać. Niestety aparat pod wpływem drgań mi sie przekręcał i czasami widac tylko moje spodnie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 (edytowane) aha to respekt sorry :icon_mrgreen:człowieku jak tego dokonales co za potwor!(jak na ogara 200) :icon_razz: jestem pod sporym wrażeniem a głos silnika jest extrawagancki prawie jak scigacz 50 ccm z silnikiem od aprilli Rs 50 odblokowanym gęba mi odpada :lalag: muj ogar ciągnie 60km/h mam załozony tylko filtr stożkowy jesli bys mugl napisz mi na emaila [email protected] jak sie robi zeby ogar miał taki dzwięk.jak masz więcej filmow jak jedziesz ogarem to wyslij mi na emaila najlepiej mi sie podoba start tym motorem. Jeszcze jedno pytanie:do ilu koni go podrasowales do 5?? POZDRO. Edytowane 17 Grudnia 2006 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Jak już mówiłem 80km/h powinna jechać. Dźwięk podobny do odblokowanego oryginału. Widzę, że przyspieszenie wzrosło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Czego nie widać? Jesli czegos nie rozumiesz to wybacz ale ta zabawa jest nie dla ciebie. http://www.sendspace.com/file/no2twp - link do filmu z przekroczeniem 80km/h http://www.sendspace.com/file/ptbgu8 - link do filmu z przyspieszeniem ale nie do max predkosci , niestety policja z radarem stała i musiałem zwolnić :biggrin: Jakośc filmów nie najlepsza ale cos tam widać. Niestety aparat pod wpływem drgań mi sie przekręcał i czasami widac tylko moje spodnie :biggrin: Coś mi te linki nie działają. Jeśli można, to poproszę na email brys5[małpa]wp.pl lub jakiś serwer, skąd nie znikną w ciągu kilku godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) Po pierwsze:Jak jedziesz za autobusem to nie ma tam żadnej próżni tylko autobus rozpycha powietrze i bierze na siebie opór jaki to powietrze stawia przy rozpychaniu. Jedziesz nie w próżni tylko tak jak w próżni bo opór powietrza wtedy nie występuje. Nawet w kolarstwie jest jazda "na kole" polegająca na ustawianiu się w długi łańcuszek rowerów gdzie na przedzie trzeba się zmieniać bo pierwszy ma najciężej. Opór powietrza to bardzo duża siła. Po drugie:Dosiadałem ogara 200 który nie był wcale przerabiany a jedynie złożony z najlepszych części jakie były dostępne i zrobione to było z wyjątkową dokładnością. Stawał na koło od samego dodania gazu (oczywiście tylko 1 bieg :lalag: ) i wpędzał w kompleksy posiadaczy simsonów. V max to było 70 km/h. (sprawdzane z trzema różnymi samochodami) Niestety po przejechaniu 3 km non stop na pełnym gazie z pełną prędkością pękł korbowód a skutki tej awarii są łatwe do wyobrażenia. Po trzecie:Kilka lat temu w którejś gazetce motocyklowej był bardzo obszerny artykuł o tuningu 2t. Autor robił to pod kątem motorków typu WSK. Owalizacja tłoka itd. Wszystko w domowych warunkach czyli młotek mesel i kawałek drutu. Z tych maszyn naprawdę można wiele wycisnąć. Edytowane 18 Grudnia 2006 przez ZIGGI Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 no to niezle sobie podrasowal silnik ho ho :icon_twisted: pewnie ma założony cylinder o pojemnosci 60ccm i storzkowy filter powietsza z bardzo duzym wlotem.i pewnie rozwiercony dławik w tłumiku (ogary takie mają) przy takiej prędkości (jesli taka była) tłok pwoinien sie topic jak masełko,musiał sobie zamątowac chłodnice wtedy to rozumiem :biggrin: PS.WSK 125 ciągnie od 90km/h do 100km/h podrasowane więcej ale ogar 90??? jakikolwiek by był nie pojechał by tyle POZDRO. Ja mam zaufanie do mojego ogara. Jakoś tłok się nie stopił...A WSK jedzie tyle ale z oporami powietrza których ja nie miałem Kilka lat temu w którejś gazetce motocyklowej był bardzo obszerny artykuł o tuningu 2t. Autor robił to pod kątem motorków typu WSK. Owalizacja tłoka itd. Wszystko w domowych warunkach czyli młotek mesel i kawałek drutu. Z tych maszyn naprawdę można wiele wycisnąć. Stare ale jare... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Dosiadałem ogara 200 który nie był wcale przerabiany a jedynie złożony z najlepszych części jakie były dostępne i zrobione to było z wyjątkową dokładnością. Stawał na koło od samego dodania gazu (oczywiście tylko 1 bieg ) i wpędzał w kompleksy posiadaczy simsonów. V max to było 70 km/h. (sprawdzane z trzema różnymi samochodami) Niestety po przejechaniu 3 km non stop na pełnym gazie z pełną prędkością pękł korbowód a skutki tej awarii są łatwe do wyobrażenia.tak ogar z gazu na gume szedl....lepszy od rmx,dt,tzr,rs,itd. bo nawet one z samego gazu na kolo niepociagna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 aha to respekt sorry :crossy:człowieku jak tego dokonales co za potwor!(jak na ogara 200) :biggrin: jestem pod sporym wrażeniem a głos silnika jest extrawagancki prawie jak scigacz 50 ccm z silnikiem od aprilli Rs 50 odblokowanym gęba mi odpada :biggrin: muj ogar ciągnie 60km/h mam załozony tylko filtr stożkowy jesli bys mugl napisz mi na emaila [email protected] jak sie robi zeby ogar miał taki dzwięk.jak masz więcej filmow jak jedziesz ogarem to wyslij mi na emaila najlepiej mi sie podoba start tym motorem. Jeszcze jedno pytanie:do ilu koni go podrasowales do 5?? POZDRO. Aby silnik miał taki dzwiek musi sie kręcic naprawde wysoko. Moj przypominal troche dzwiek crosa. Pozatym inny jest tłumik i filtr powietrza. Obroty na luzie przekraczały 8,5 tyś /min. Jaka miał moc tego nie wiem . Wiecej filmow nie mam podobnie jak tego ogara. Sprzedałem go bo czekało na zakup nowe moto. Najfajniej jeżdzilo sie na zębatce 12zb .Dobre przyspieszenie i prędkosc. filmy kręcone na 13zb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.