kmc Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 zna ktoś może , pamięta ew ma serwisówkę pod ręką i gdzie jemożna kupić w rozsądnych pieniążkach.Czy mozna tam założyć głowicę z regulacją na śrubki bo jak tamtrzeba ustawiać co 6 tysia i kupować płytki to z torbami pójdę pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Widziałem kilka sztku GSXFów z tak podmienioną głowicą. Z tego co słyszałem różnica występuje tylko w łańcuszku rozrządu. Nie wiem tylko dlaczego uwazasz, że regulacja zaworów na płytki pusci Cie z torbami? Co 6.000 masz jedynie sprawdzać stan luzów, a regulacja co 12.000 km. Spece wypowiadają sie, że metoda płytkowa jest bardziej odporna na zmany luzów niż metoda srubkowa... Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Małe pytanko, a od czego jest ta druga głowica? Maiłem gsx 600f i regulacja zaworów to była zapomniana sprawa. 10000 na okresową regulacje to moim zdaniem w sam raz. WIęcej zabulisz w tym czasie na wymiane klocków bo tak co 5000 pewnie je wymienisz co CIę uczyni 150 na przednią oś do tego 70 zeta na tył i już masz ponad 200. Policz to sobie razy dwa na te 10000 i masz ponad 4 setki. A regulacja zawórów przynajmniej u mnie to jakieś 150 złoty. WIęc większe szanse że babka CIę prędzej puści z torbami jak weźmie na waciki niż twoje suzi :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Małe pytanko, a od czego jest ta druga głowica? Maiłem gsx 600f i regulacja zaworów to była zapomniana sprawa. 10000 na okresową regulacje to moim zdaniem w sam raz. WIęcej zabulisz w tym czasie na wymiane klocków bo tak co 5000 pewnie je wymienisz co CIę uczyni 150 na przednią oś do tego 70 zeta na tył i już masz ponad 200. Policz to sobie razy dwa na te 10000 i masz ponad 4 setki. A regulacja zawórów przynajmniej u mnie to jakieś 150 złoty. WIęc większe szanse że babka CIę prędzej puści z torbami jak weźmie na waciki niż twoje suzi :banghead: druga głowica jest od bandita, alebo gsfx ale późniejszego. Troszkę dramatyzuje wiem, ale jak pomierzyłem luzy to się okazało, że wszystkie są ponad stan, więc czeka mnie ustawianie wszystkich. Mam jeszcze nadzieje, ze uda sie czesc ustawic poprzez zamiane plytek, tym nie mniej biorac pod uwage koszt plytki - 30zł bedzie to koszt znaczny. Nic to na razie musze jedna z nich wyjac, pomierzyć i będę kombinować. Na pierwszy ogień idą płytki od wtryskiwaczy. Może uda mnie się znaleźć alternatywe, przy zachowaniu wymagań technologocznych. Jak znajdę to to ogłoszę ;-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 ........Na pierwszy ogień idą płytki od wtryskiwaczy....jakich wtryskiwaczy????????????? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 no wlasnie jaki wtryskiwacz ?? ozo hozi :banghead: pozatym plytki mozna szlifowac , znacznie taniej niz kupowanie nowych Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 druga głowica jest od bandita, alebo gsfx ale późniejszego. Troszkę dramatyzuje wiem, ale jak pomierzyłem luzy to się okazało, że wszystkie są ponad stan, więc czeka mnie ustawianie wszystkich. Mam jeszcze nadzieje, ze uda sie czesc ustawic poprzez zamiane plytek, tym nie mniej biorac pod uwage koszt plytki - 30zł bedzie to koszt znaczny. Nic to na razie musze jedna z nich wyjac, pomierzyć i będę kombinować. Na pierwszy ogień idą płytki od wtryskiwaczy. Może uda mnie się znaleźć alternatywe, przy zachowaniu wymagań technologocznych. Jak znajdę to to ogłoszę ;-) pozdrawiama jaki jest tam rozmiar plytek bo moze cena nie bedzie wtedy 30 zl za sztuke( czasami udaje sie kupic taniej ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 no wlasnie jaki wtryskiwacz ?? ozo hozi :biggrin: pozatym plytki mozna szlifowac , znacznie taniej niz kupowanie nowych :flesje: ciśnienie otwarcia w klasycznych wtryskiwaczach diesla reguluje sie płytkami :-) zarówno w autach osobowych jak ciężarowych, i płytki te mają różne średnice i różne grubości i do tego odpowiednią twardość :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 no tak , ale co to ma wspolnego z glowica w gsxf 600 ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Pewnie chodzi o płytki od zaworów ssących.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 no tak , ale co to ma wspolnego z glowica w gsxf 600 ? bo w niej zawory są ustawiane płytkami i nóż widelec okaże się że średnice płytek są takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Gadka o pietruszce. Ile masz tych płytek do wymiany ? W ktorą stronę pozmieniały się luzy? Trzeba pokombinować, zazwyczaj można z głową zrobić to tak, że część płytek sie poprzekłada, inne przyszllifuje i nie kupuje się wcale, lub jedną czy dwie. Robisz burze w szklance wody i moim zdaniem niepotrzebne kombinacje. Chcesz zaoszczedzić na płytkach, a masz zamiar wpakować się w kosztowną podmianę głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Gadka o pietruszce. Ile masz tych płytek do wymiany ? W ktorą stronę pozmieniały się luzy? Trzeba pokombinować, zazwyczaj można z głową zrobić to tak, że część płytek sie poprzekłada, inne przyszllifuje i nie kupuje się wcale, lub jedną czy dwie. Robisz burze w szklance wody i moim zdaniem niepotrzebne kombinacje. Chcesz zaoszczedzić na płytkach, a masz zamiar wpakować się w kosztowną podmianę głowicy. Moto ma przejachane 25tys km i oryginalne płytki, czyli nigdy nie miało regulowanych luzów. Różnice wszystkie są in plus. Od max wartości różnice są od 0,03 do 0,07. Po podmianie płytek do ustawienia pozostało mi 6 zaworów. Nie robię burzy tylko szukam źródła oszczędność. Dla tych którzy zetkną się z problemem informuję, że najtańsze płytki sprzedaje Olek motocykle w cenie 17 zł, za sztukę. Pamietajcie też, że tylko w OEM są nietypowe rozmiary płytek, później można już kupić tylko w rozmiarze co 0,05. Płytka do GSX ma 9,5mm średnicy. Tyle dla archiwum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No to za stówkę z małym haczykiem masz załatwiona sprawa. Echhh, coś mi sie wydaje że motocykl ma więcej niż 25 tys ... Ale nie upieram się. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No to za stówkę z małym haczykiem masz załatwiona sprawa. Echhh, coś mi sie wydaje że motocykl ma więcej niż 25 tys ... Ale nie upieram się. Pawel Czy będzie niegrzecznie, jeśli spytam jak można to ew. poznać? Generalnie w ubiegłym roku- październik - na badaniu Dekry mam wpisane 18500 km. Pod deklem, czysto, ładnie, wałki bez wyraźnych rys. Kompresja, ale na zimnym silniku, 9,8 +/- 0,3 pozdrawiam-- Krzysio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.