vx800 Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 ... no rzeczywiście - silnik ma w dechę ( :wink: ), ale wygląd raczej nie jest taki, jak miłośnik nagości w motocyklach lubi najbardziej.Jak wspomniałeś - co kto lubi. Mi bardziej się podoba XJR (najbardziej)PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Jeszcze raz wracam do XJR 1300, zrobiłem trasę ok. 5tys. kilometrów po Rumunii i Ukrainie po drogach nadających się raczej tylko dla motocykli enduro. Z motocyklem ZERO problemów musiałem tylko w drodze dwa razy dolewać olej, zawsze po pokonaniu dłuższego kawałka autostrady z szybkościami do 180 km/h. Doskonały komfort jazdy, świetnie chodzi w górach po zakrętach ale tylko raz przytarłem butami podnóżki nie tknięte, oponie do zamknięcia brakuje 5-6mm.Nie wytrzymały za to fabryczne mocowania kufrów, japończycy wykazali tu kompletny brak wyobraźni, takie mocowania dobre by były a jakiejś 50 jeżdżącej tylko po mieście a nie w motocyklu turystycznym. ZbychoXJR 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PituŚ Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 A moj ukochany motorek to Suzuki Bandit czyli GSF narazie nie mysle nad pojemnoscia ale wiem ze to jest piekny motorek. Mam nawet na stoliczku taki model(zabawke) i sie nim bawie 8) taki naked to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Jak dla mnie to naked musi mieć spełniony jeden podstawowy warunek oprócz tych oczywistych jak np odsłonięty silnik...MUSI MIEĆ OKRĄGŁE KLASYCZNE ŚWIATŁA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Mimo wszystko sądzę że XJR 1300 byłaby dobrym wyborem, miałem okazję zrobić nią trochę kilometrów i pozostawiła mi masę niezapomnianych wrażeń. Na pewno będzie to dobry wybór zarówno na trasę jak i na miasto.Argumentów za nie będę powtarzał bo znakomita większość została tutaj przytoczona.Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Ale xjr 1300 ma gazniki , afeeee. Odkad mam gsxa nie kupilbym motocykla nie na wtrysku.W dodatku XJR-ka nie jest uz taka nowa konstrukcja. Hamulce 4 tloczki, tarcze mniejsze od gsxa. I jeszcze jeden mankament , silnik co prawda 1300 ale moment obrotowy o wiele nizszy od gsxa , bo o jakies 20 nm. A to jednak duzy komfort miec elastyczny silnik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 22 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2003 ... noooooJakoś w teście porównawczym XJR, GSX, ZRX i X11 w Superbike'u Yamaha dostała najlepsze oceny za hamulce. Ilośc tłoczków i wielkość tarcz nie ma jak widać decydującego znaczenia.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 8 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 Mimo podpowiedzi i mimo tego, że rozsądek mówił inaczej zdecydowałem się na zakup w przyszłym sezonie DUCATI Monsterka 900. Nie wiem jeszcze jak z kasą, bo kosztuje ponad 40 tys., ale mam nadzieję, że coś wymyślę. A to wszystko wina Dominika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 8 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 A mi sie wydaje, ze jeszcze do przyszlego sezonu zmienisz z dwa razy zdanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 8 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 Widziałem też niedawno na żywo Yamaszkę XJR1300 i...nie ma tego czegoś co jest w Ducati... Więc mam nadzieję, że już nie zmienię zdania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 8 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 jedna rzecz - gust, druga - przeznaczenie moto i Twoje potrzeby. Jeśli chodzi o walory wizualno-dźwiękowe, Ducati rządzi w tym towarzystwie. Nie ma dwóch zdań. Jest to cudeńko, majstersztyk, ślicznotka, .... echhhh Ale ja wybrałbym XJR. Dlaczego? Bo jeżdżę dużo w dwie osoby. Wystarczy krótkie spojrzenie na siedzenie DUC'a i .... wiadomo - sprzęcior jest jedno (może półtora) osobowy. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Września 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 Wystarczy krótkie spojrzenie na siedzenie DUC'a i .... wiadomo - sprzęcior jest jedno (może półtora) osobowy. PZDR Fakt faktem. Ostatnio zrobiłem z żonką ponad 1000 km i nie była z tego zbyt zadowolona. Założyłem na podróż dodatkowo sakwy, które jeszcze bardziej ograniczały ilość miejsca dla pasażera. Na pewno Duka nie jest motocyklem na długie podróże we dwie osoby. Natomiast w Bieszczady i z powrotem, w sumie z 1600-1700 km zrobiłem solo zupełnie bezproblemowo i bezboleśnie (w sensie nie bolały mnie praktycznie żadne mięśnie). Narzekałem tylko na ból w kolanach, ale kolana bolą na każdym sportowym motocyklu po dłuższej jeździe bez zmieniania pozycji. Widzę Jadtiger, że "bliskie spotkania z Monsterem" wprowadziły Cię w nie lada dylemat, co kupić :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 8 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 Dominik, powiem Ci że ja po jeżdzeniu trochę ponad tydzień na ST2 też zaczałem się nieswojo czuć jeśli chodzi o to jaką decyzję podjąłbym gdybym miał wybór :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 9 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2003 Dylemat został prawie rozwiany. Zdecyduję się chyba na Monstera 800, który kosztuje poniżej 40 tys. zł. Coprawda osiągami nie dorówna Hornetowi, ale ma za to inne walory dźwiękowo-wizualne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 9 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2003 co do osiągów, to bym się spierał. Konie mechaniczne to jedno, a moment obrotowy - drugie. Bardziej liczy się moment i jego krzywa.Wartości, jakie DUC oferuje przy 3 tysiącach, Honda oferuje przy 9ciu. Także w warunkach miejskich dynamika DUC'a 800 na pewno nie jest gorsza od dynamiki Horneta (piszę o 600tce)Też kiedyś będę miał jednoosobową sportową widlastą dwójkę ze sportowymi tłumikami ... kiedyś :roll: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.