Skocz do zawartości

Problem z autem...


Dziki_YZF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie kupuje sie aut na litere F czyli fiatów, fordów i francuzów :smile: a paska klinowego nie zmieniałem jeszcze, auto kupiłem tydzień temu.

pozdro

u mnie u rodzinie wszyscy jezdza francuzami i nikt nie nazeka. sprzedaj opla bo to gnije w oczach a pozatym w tych 2.2 czujników polozenia walu wymienac. sprzedaj to poki jezdzi i kup francuza. np xm w 2.1 td.a zobaczysz co to samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie u rodzinie wszyscy jezdza francuzami i nikt nie nazeka

Taa... a u mnie w rodzinie jest klucz francuski po dziadku i jeszcze się nie zjeb...ł a rury wszyscy nim odkręcają.

Poza tym nie porównuje się pojazdów różnych klas typu astra i xm bo to w ogóle pomyłka w założeniach.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie oszukujmy się że istnieją fury idealne. Każdy ma swój gust i tyle. Jednemu podoba się szczupła blondyna, drugiemu brunetka przy kości. Stało się i już jestem właścicielem tego grata i już więc proszę was nie piszcie że najlepsze to są francuzy czy jakieś inne furki tylko skupmy się na problemie.

z poważaniem Dziki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zatankowałem dieslem v power i dolałem super hiper gówna STP które jest takie super zajebiste i dalej szarpanie sie zdarza a co gorsze coraz częściej... Może jest ktoś z Wrocławia kto mógłby podać mi namiar na jakiegoś dobrego fachowca który będzie wiedział o co chodzi. Jeszcze kilka dni i podpalę dziwke!!!

pozdro

 

Witam. Jest taki pan we Wrocławiu naprzeciwko Radia na Karkonoskiej. Firma nazywa się JG Electronic cz coś takiego. Robi Ople, tani nie jest, ale w miarę uczciwy. Sam mam Omegę, a siostra Astrę.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Byłem na kompie i okazało się że to przepływomierz jest walniety i silnik szaleje więc kupiłem nowy boscha i dalej jest do dupy... Teraz znowu muszę jechać na komputer i sprawdzić parametry silnika na dobrym przepływomierzu. A pan Janusz z JG jest dobrym mechanikiem ale do tego jest zajebistym zdziercą i wiecej do niego nie pojadę. Ojcu kiedyś coś tam robił w vectrze i powiedział że on kupi części bo ma upust to będzie taniej, jak się później okazało na samych częściach przyciał 200 więc lekki zdzierca z niego jest.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem ale w VW vento 1,9 TDI. Silnik pali idealnie pracuje ladnie ale czasem zdaza sie mu "zakrztusic". Dopiero go kupilem i jestem przed wymiana filtrow. Jesli znajdziesz rozwiazanie to daj znac co to bylo ja zrobie to samo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem ale w VW vento 1,9 TDI. Silnik pali idealnie pracuje ladnie ale czasem zdaza sie mu "zakrztusic". Dopiero go kupilem i jestem przed wymiana filtrow. Jesli znajdziesz rozwiazanie to daj znac co to bylo ja zrobie to samo.

Pozdrawiam

 

A od kiedy to w Oplu jest ten sam silnik co u Ciebie??

 

Najczęstszą przyczyną mocnego szarpania w silnikach 1Z jest nastawnik w pompie wtryskowej, oczywiście przejrzyj też wiązkę oraz zobacz czy jest szczelny układ paliwowy.

Jeśli chodzi o auta grupy VW to zapraszam na forum :www.diagtronik.pl, tylko zanim zaczniesz zadawać pytania użyj porządnie opcji szukaj bo Twój problem już kilka razy przewinął się na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...