michal_dh Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 nie mam juz sily do tego mtxa :P wymienilem juz simer i wszystko zlozylem a on dalej to samo :) Dymi jak glupi i wchodzi tylko do 6 tys i jak troche pojezdzi to gasnie :) dozownik sprawdzalem czy dobrze ustawiony i jest Ok, simer wymieniony i nie wiem co dalej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Napewno wszystko dobrze zrobiłeś? Na jaki kolor dymi? Jak gaśnie to po jakim czasie, i czy jest gorący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zlozylem dobrze bo patrzylem do serwisowki a dymi na kolor taki bardziej bialy niz szary i gasnie po 4-5 min jazdy i wskazowka pokazuje pol w skali :) nie wiem co to moze byc :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 ja obstawiam ze to jest wina uszczelki pod głowicą... płyn chłodniczy wpada do cylindra i stąd ten biały dym.... ja tak samo miałem przy nsrce....sprawdz czy ci ubywa płynu w chłodnicy, i jak zapalisz to zobaczy czy nie cofie sie płyn do zbiorniczka wyrównawczego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Tylko to troche dziwne by bylo bo nie dawno zmienialem uszczelke pod glowica i cylindrem :clap: czy plyn ubywa ? postaram sie sprawdzic ale watpie ze zoabcze bo nim sie nie da jezdzic nawet na ssaniu gasnie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 A może bierze olej pomiędzy karterami sprawdź czy olej nie śmierdzi benzyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Moze glowica ma mikrouszczerbki?? Moze trzeba ja oddac do planowania?? Jestes pewny ze glowica pasuje idealnie do uszczelki i wody nie ubywa?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Tylko jest taka jedna rzecz na poczatku mialem problem z plynem ktory mi na mase ubywal i dostawal sie do cylindra OK zeminilem uszczelki i bylo ok i po 400km nagle przez noc cos sie stalo i zaczal dymic jak glupi i mulic wiec chyba odpada ze przez noc powstaly mikrouszczerbki :) Nastepnie myslalem ze to moze byc wina beznzyny ktora na poczatku miala troche oleju bo ja spuscilem z Ogara lecz potem dolalem 2 x tyle benzyny co powinno w miare zredukowac ten olej w niej lecz to nic nie dalo wiec to jej nie byla wina, i dalej tak samo dymil i mulil, :( Potem myslalem ze poszedl simering na wale, rozebralem dekiel, wymienilem i zlozylem i napewno dobrze bo mam servisowke :) Wiec teraz sam juz nie wiem co to moze byc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 A oleju ci w skrzyni nie ubywa?? Moze pierscionkami go pobiera?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Jakimi pierscionkami? Zobacze ale narazie mam nowy olej i ciezko bedzie bo on slabo jezdzi :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 z tego co piszesz to wynika na wydmuchana uczelke pod glowica lub cylindrem albo pomiedzy karterami musisz posprawdzac to wszystko czy nie ubywa plynu chlodniczego czy olej w skrzyni nie smierdzi paliwem a moze poprostu walnol zimering od strony sprzegla sprawdz go lub wykonczyl sie tlok i pierscienie :buttrock: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) A oleju ci w skrzyni nie ubywa?? Moze pierscionkami go pobiera?? POZDROBłagam Cie Soku :icon_mrgreen: rozwiń swoją wypowiedź :wink: czy moze chodzi CI o to ze olej ze skrzyni przechodzi przez pierścienie nad tłoka?? :icon_razz: bo jeśli tak to jest to niemozliwe gdyż w 2T skrzynia korbowa od skrzyni biegów jest szczelnie oddzielona i ten olej nie ma prawa dostać sie ze skrzyni biegów do korbowej :) jak by sie tak działo to simer byłby padniety. W 2T to co jest pod tłokiem to jest mieszanka która w momenice jak tłok idzie w dół jest wypychana kanalikami nad tłoka :) Jak dla mnie są 2 opcje:- Uszczelka pod głowicą 90%- w dyfuzorze poodklejał sie nagar staego oleju itp i zatkał CI wydech :) miałem tak kilka lat temu w MTX. 10% Zobacz czy na ssaniu idze. Pozatym usterek zazwyczaj należy szukać tam gdzie sie ostatnio grzebało.Pozdr! Edytowane 5 Grudnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 nie mam juz sily do tego mtxa :icon_question: wymienilem juz simer i wszystko zlozylem a on dalej to samo :bigrazz: Dymi jak glupi i wchodzi tylko do 6 tys i jak troche pojezdzi to gasnie :evil: dozownik sprawdzalem czy dobrze ustawiony i jest Ok, simer wymieniony i nie wiem co dalej :flesje: A czy wał nie maja luzu na łóżyskach i czy kartery dobrze przylegają do siebie bo moze łąpać ze skrzyni biegów olej moze zasysać. ale ja uważam że wina jest gażnika za dużo paliwa dostaje a jaka jest świecamokra czy zaolejona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Jaki prbolem sprawdzic usczelke pod glowica?Ja masz maly przeciek to jak odpalisz silnik i otworzysz korek od chlodnicy to bedzie bulgotac(babelki).Mi w mtxe tak wydmuchalo ze wylecial plyn a z chodnicy spaliny lecialy sprawdz to.Sprawdz filter powietrza.mozliwe ze jest zatkany i dostaje za duzo paliwa z tąd to dymienie az w koncu go zaleje i gasnie.sprawdz to.Zapal silnik odkrec korek od oleju i zatkaj palcem.Gdy chwile pochodzi puscicsz palcem i poczujesz uciekajace powietrze(zrobi sie podcisnienie) to walnieita uszczelka miedzy karterami.jezeli simer wymieniles.Przed tym jednak zobacz jeszcze dokladnie gaznik,swiece.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 :notworthy: A moze dzieje sie cos z cewka rozgrzewa sie i gasnie ? sprawdzales to ? Sprzedam modol zaworu do ts 125 i rgv 125 Sprzedam rg 125/50 w stanie dostatecznym silnik po remoncie tanio!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.