SeibR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam, już przez dłuższy czas niemoge rozwiązac problem z moją hondą, pisałem na forum tutaj i niestety ale nic, wszystko kombinowałem, gaźnik czyściłem dużo razy, ustawiałem itp. Powiem w skrucie motor odpala ładnie, ma wolne obroty ale jak jedzie to na 7-9 tys. momentalnie go zaczyna mulic, trzyma go długo natych obrotach około 4 sekundy, jak wyskoczy z tych obrotów to wtedy dostaje moc, porywaa ostro... napoczatku z oryginalnym tłokiem było wszystko git, v-maxx około 130 i wogule, ale niestety oryginalny tłok już się zajechał, kupiłem nowy, tłok, pierscienie, sworzeń, łożysko igiełkowe i zrobiony szlif cylindra, po zmontowaniu wszystkiego motor miał na nowym tłoku lepsza kompresje... ale wkręcał się mniej bo maxx do 11 tys. przed remontem na ponad 12 tys. kręcił, i teraz muli na nowym tłoku tak jak mówiłem na 7-9 tys. :P( kombinuje sporo żeczy ale niestety kompletne dno. Tłok mi dobrali według starego w servisie... paru mechaników powiedziało że to wina tłoka raczej na 100%. Tłok oryginalny różni się od tego nowego... posyłam linka do obu tłoków i prosze mi powiedziec czy to przez tłok tak się dzieje... ? Tłok pierwszy to oryginał, tłok drugi na zdjęciu to ten nowy... http://www.bikepics.com/pictures/735622/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Jak dla mnie to nie wina tłoka. Nic dziwnego, że na początku nie będzie kręcił do tych 12 tys. A masz tam zawór wydechowy? Zakładając, że z resztą ok to on może być sprawcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 niemam zaworu, wszystko jest raczej na 100% dobre tylko ten tłok... pozałorzeniu tego tłoka mam problemy... wczesniej tak niebyło, a nic niegrzebałem tylko tłok wymieniałem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 jesli na starym tłoku było dobrze to na bank wina tłoka.... jesli sie rózni kształetem to zle otwiera kanały w cylindrze.... a ile zrobiłes km po wymianie tłoka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 na nowym tłoku zrobiłem około 300km prawie dotarty... i przez te 300km tak samo się działo, tak samo się wkręcał do 11 max, mulił na srednich obrotach... na starym tłoku lepiej chodził ! podałem linka i mozesz zobaczyc jak widac różnice pomiędzy dwoma tłokami... czekam na dalsze odpowiedzi, bo niechce kupic nadarmo drugiego tłoka... pilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 tłok powinno sie docierac przez 500 km wiec nie jest jeszcze dotarty, i nie powinienes go jeszcze go wykrecac na takie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) na nowym tłoku zrobiłem około 300km prawie dotarty... i przez te 300km tak samo się działo, tak samo się wkręcał do 11 max, mulił na srednich obrotach... na starym tłoku lepiej chodził ! podałem linka i mozesz zobaczyc jak widac różnice pomiędzy dwoma tłokami... czekam na dalsze odpowiedzi, bo niechce kupic nadarmo drugiego tłoka... pilneNajpierw dowiedz się jak działa silnik 2T. Później rozbierz silnik, pomierz kąty otwarcia kanałów (ssący, płuczące i wydechowy). Zmień tłok na stary i zrób takie same pomiary. A na końcu zważ oba tłoki wraz z pierścieniami i sworzniem na wadze. Wszystkie dane jakie zebrałeś wypisz na forum i wtedy zapytaj czy te różnice pomiędzy tłokami mają znaczenie. PS. z tego zdjęcia co zamieściłeś nic konkretnego nie wynika Edytowane 1 Grudnia 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 wiem że tłok niejest jeszcze dotarty, ale kreciłem motor na maxx na prube kilkakrotnie... i niechodzi jak powinien, co do waki to oryginalny tłok jest wiele cięższy od nowego... wymieniac ten tłok czy co... poradzcie pilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Kto kreci motor na dotarciu do 11tyś. :| pomysl nad tym...... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 dotrzec do konca pozniej sprawdzac myslisz ze u mnie jak bylo? odrazu dt zyla ogien i szla jak posrana? tak jak bys sie kochal z dziewica musial bys delikatnie pozniej dopiero sie rozkreca zostaw to w spokoju dojezdzij do okolo 800km od 500 mozesz juz ja krecic jesli bedzie miala taki nadal problem zmien swiece lub teraz nawet sie pobaw z swieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Problem już praktycznie rozwiązany, otuż w servisie wcisneli mi jakiś bubel... porównałem tłoka rozmiary z rozmiarem tłoka z hondy mtx 80 bo ns-1 ma ten sam tłok, i ten mój nowy tłok ma WSZYSTKIE inne rozmiary niż z mtx 80... ostro, jest troche zakrutki, od sworzenia do krawędzi ma inny rozmiar... niejest dopasowany, ma inne rozmiary... to wina tłoka zadużo osób mi to potwierdziło... tłok jutro zamówie z kemota... tylko niewiem czy tam sa dobre, za 100 zł tłok, jakiej firmy, dobre to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Qrde jak ty chcesz dopasowac tlok jak widac ze nie masz o tym pojecia :-| Oddaj to jakiemus znajomemu co sie zna a jak nie to mechanikowi i przed zalozeniem obejrzyj dokladnie kupiony przez niego tlok i porownaj.... Nawet nie zwrociles uwagi na kanaly na tloku, ich rozmiary i ksztalty... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 przypuszczam że ten tłok za 100zł z kemotu będzie FOR YAMAHA w takim białym pudełku:D to średniej jakości tłok. produkcja tajwańska. ja kupiłem taki do yamaha dt80lc2 i jak na razie przejechałem 250km i jest w porządku. ale zobacz tu http://www.wilmat.torun.com.pl/ może znajdziesz taniej. ja za swój zapłaciłem 66zł:crossy: a w sklepie taki sam chcieli mi wcisnąc za 140:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Soku11 tłoku niekupywałem ja tylko kolega co twierdził że się zna a gówno się zna teraz go opieprzyłem że co oni mu wcisneli... kolega twierdzi że mówili w servisie że bedzie dobry, a dupa blada szczeże mówiac... kupuej z kemota chyba... :crossy: p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Podaj dokladne wymiary do tego sklepu i niech ci najlepiej wysla jakas fotke z wygladem kanalow ;D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.