mars Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 czesc jestem nowy wiec witam wszystkich...mam taki problem...nie wiem jaki ma byc luz na zaworach...w kawasaki kz 400 .bo kupilem ten motorek za grosze jakis czas temu..i po zagladnieciu do zaworuw okazalo sie ze ustawia sie na plytkach zawory..a poprzedni wlasciciel nie dobral odpowiednich plytek kupil poprostu na pale i zalozyl..i na dodatrek szlifowal na szlifierce...i praktycznie te plytki byly tak cienkie ze ..moim zdaniem nawet zawory sie nie powinny otworzyc ... kupil bym nowe plytki ..i ustawil zawory porzadnie ..wiem jak to sie robi mam szczelinomierz ale nie wiem jakie maja byc luzy ..moze chociaz ktos orientacyjnie mi powie?? bylbym wdzieczny za rade od bardziej doswiadczonych.pozdrawiam :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Ciekawe czy w googlach sprawdzałeś..?Google twoim przyjacielem jest... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 nio szukalem na google..ale nie moge znalezc...malo info jest na temat tego motocykla..a juz nie muwie o luzach zaworowych :biggrin: dla jasnosci pelna nazwa motocykla to kz 400 j (4 cylindry) jest na necie o kz troche info ale wszystkie maja 2 cylindry ... :wink: niestety...moze ktos sie jednak orientuje i mi pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 A na kz400.com szukałeś? Albo wejdź na www.louis.de i poszukaj w zakładce "bike-datenbank" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Spytaj sie Mosue-go czy ma moze serwisowke (dzial Dane Techniczne) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 na stronie louisa te dane techniczne to mozna o kant d**y potłuc :/- jakos do mojej nie moge znaleźć odpowiednich danych :/ Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 czesc jestem nowy wiec witam wszystkich...mam taki problem...nie wiem jaki ma byc luz na zaworach...w kawasaki kz 400 .bo kupilem ten motorek za grosze jakis czas temu..i po zagladnieciu do zaworuw okazalo sie ze ustawia sie na plytkach zawory..a poprzedni wlasciciel nie dobral odpowiednich plytek kupil poprostu na pale i zalozyl..i na dodatrek szlifowal na szlifierce...i praktycznie te plytki byly tak cienkie ze ..moim zdaniem nawet zawory sie nie powinny otworzyc ... kupil bym nowe plytki ..i ustawil zawory porzadnie ..wiem jak to sie robi mam szczelinomierz ale nie wiem jakie maja byc luzy ..moze chociaz ktos orientacyjnie mi powie?? bylbym wdzieczny za rade od bardziej doswiadczonych.pozdrawiam :) :notworthy: ;) http://chudzikj.republika.pl/KZ440.htm Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 na stronie co podal kolega http://chudzikj.republika.pl/KZ440.htm jest kawasaki kz 440 jest to calkiem inny silnik wiec napewno luzy zaworowe sa inne...zreszta wiekszosc kz 440 ma 2 cylindry ja mam kz 400 i mam 4 garki...wiec napewno jest to inaczej ustawiane..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 na stronie co podal kolega http://chudzikj.republika.pl/KZ440.htm jest kawasaki kz 440 jest to calkiem inny silnik wiec napewno luzy zaworowe sa inne...zreszta wiekszosc kz 440 ma 2 cylindry ja mam kz 400 i mam 4 garki...wiec napewno jest to inaczej ustawiane..pozdrawiam To spróbuj tak.Wejdź na stronę www.kawasaki.com.pl i zadzwoń. Z tego co słyszałem to przez nich można sprowadzać części nawet do bardzo starych modeli (ciekawe jakie ceny) to pewnie mają teź info o danych serwisowych. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Możesz sobie darować kawasaki i dzwonić od razu do MCS, gdzie i tak cie odeślą. W serwisie jest fajny kierownik, można z nim pogadać. Jak robili mi silnik do "małej kawki" to wiele mi podpowiedział. Twój model to pewnie "KZ400 Four". No i dane ktorych szukasz są w tych linkach co ci podałem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Możesz sobie darować kawasaki i dzwonić od razu do MCS, gdzie i tak cie odeślą. W serwisie jest fajny kierownik, można z nim pogadać. Jak robili mi silnik do "małej kawki" to wiele mi podpowiedział. Twój model to pewnie "KZ400 Four". No i dane ktorych szukasz są w tych linkach co ci podałem.Pozdrawiam dzieki wielkie znalazlem na tej stronie co podales... :icon_idea: :icon_idea: wczesniej ja przeoczylem..za co przepraszam..pozdrawiam... :flesje: i do zobaczenia na trasie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.