Skocz do zawartości

kranik paliwe w yamaha drag star 650


slaczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Pytanię kieruję do osób posiadających drag stara 650. Chodzi mi o oznaczenia na kraniku. W moim motocyklu (clasic rocznik 1998) oznaczenia te są pomylone fabrycznie!!!! :clap: tam gdie jest rezerwa jest przelew główny (ON) a gdzie główny tam rezerwa. Zaraz jak go kupiłem wyjeżdziłem palio do końca przełączyłem na rezerwę a tu klaps ! w baku pusto a tu cimno zimno i do domu daleko poczułem wtedy na własnej skórze ile tensilnik musi uciągnąc i nie zazdroszczę mu!!! :bigrazz: Nurtował mnie dla czego tak się stało pomyślałem,że może wypadłarurka w kraniku. Spuściłem paliwo wykręciłem kranik a tu wszystko ok! urka siedzi na miejscu i ani drgnie. Myślę może włożyli ją w tę dziurkę co nie trzeba ;) - ale po wycągniećiu okazało sie to nie możliwe - średnica nie ta. To rozebrałem nieszczęsny kranik i tu bingo !!! :notworthy:

wszystko na odwrót tylko zamknięcie (OFF) tak jak ma być .A inaczej za cholerę tego nie da się poskładać!

Poprostu złe opisy!

Czy któryś z kolegów miał taki przypadek pomyłki speców z kraju kwitnącej wiśni czy tylko mój drag ma tak porądany kranik?

 

Pozdrawiam ! Grzegorz ! Do zobaczenia na szlaku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, co może być tego przyczyną :icon_mrgreen: Przypuszczalnie skierowałeś tę krótszą część motylka w kierunku ON. Jednakże jest to jego tylna część. Zwróć uwagę, że strzałka (fakt faktem ledwo widoczna) jest na dłuższej części tego motylka. Tak więc całkiem możliwe, że jeździłeś cały czas na rezerwie.

Na początku też mnie to myliło, ale teraz się przyzwyczaiłem.

Pozdrawiam

 

Domyślam się, co może być tego przyczyną :icon_mrgreen: Przypuszczalnie skierowałeś tę krótszą część motylka w kierunku ON. Jednakże jest to jego tylna część. Zwróć uwagę, że strzałka (fakt faktem ledwo widoczna) jest na dłuższej części tego motylka. Tak więc całkiem możliwe, że jeździłeś cały czas na rezerwie.

Na początku też mnie to myliło, ale teraz się przyzwyczaiłem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie :icon_mrgreen:

Oznaczenia na kraniku sa bardzo zlym punktem w tym motorze, ale łatwo sie przyzwyczaic i patrzec na strzalke gdzie jest skierowana.

Ja zawsze jeszcze schylam sie i uwaznie patrze czy dobrze jest ustawiony kranik.

Wydaje mi sie ze wszystko było u Ciebie OK, tylko nie patrzyłes na strzalke a kierowałes sie dlugoscia motylka :icon_mrgreen:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA również jak Dex uważam że to całkiem naturalne i nigdy mnie to nie myliło, nawet się nad tym nie zastanawiałem. Może musisz traktować motylka tak jak wskazówke w zegarku, tzn długie ramie wskazówki ( a nie krótkie) pokazuje właściwą godzinę. Tak samo w tym motylku dłuzsze ramie pokazuje skąd czerpane jest paliwo :)

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba rzeczywiscie masz cos spie****

Ja jak zakladalem nowy kranik to mialem dwa krócce, dluzszy do normalnego pobierania ( ON ) i taki jak u Ciebie, ale on byl do rezerwy.

A strzalka wskazywala tak samo jak u Ciebie :D :D

Chyba czegos tam nie zalozyli, bo jak paliwo zejdzie do zera, czyli "teoretycznie" tam gdzie rezerwa, to juz tego paliwa ............... nie ma :)

Czyli, tam gdzie masz ten krótki "patyczek", powiwinien byc dlugi ( przynajmniej dwa razy taki )a w miejscu otworu na rezerwe powinien byc ten krótki co u Ciebie jest jako jedyny.

I wtedy jak jest mniej paliwa od dlugiego "patyczka", to przelaczasz kurek na rezerwe.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba rzeczywiscie masz cos spie****

Ja jak zakladalem nowy kranik to mialem dwa krócce, dluzszy do normalnego pobierania ( ON ) i taki jak u Ciebie, ale on byl do rezerwy.

A strzalka wskazywala tak samo jak u Ciebie :D :D

Chyba czegos tam nie zalozyli, bo jak paliwo zejdzie do zera, czyli "teoretycznie" tam gdzie rezerwa, to juz tego paliwa ............... nie ma :)

Czyli, tam gdzie masz ten krótki "patyczek", powiwinien byc dlugi ( przynajmniej dwa razy taki )a w miejscu otworu na rezerwe powinien byc ten krótki co u Ciebie jest jako jedyny.

I wtedy jak jest mniej paliwa od dlugiego "patyczka", to przelaczasz kurek na rezerwe.

 

 

A zrobiłbyśmi zdjęcia tego twojego kranika zdemontowanego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...