slaczek Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Witam ! Pytanię kieruję do osób posiadających drag stara 650. Chodzi mi o oznaczenia na kraniku. W moim motocyklu (clasic rocznik 1998) oznaczenia te są pomylone fabrycznie!!!! :clap: tam gdie jest rezerwa jest przelew główny (ON) a gdzie główny tam rezerwa. Zaraz jak go kupiłem wyjeżdziłem palio do końca przełączyłem na rezerwę a tu klaps ! w baku pusto a tu cimno zimno i do domu daleko poczułem wtedy na własnej skórze ile tensilnik musi uciągnąc i nie zazdroszczę mu!!! :bigrazz: Nurtował mnie dla czego tak się stało pomyślałem,że może wypadłarurka w kraniku. Spuściłem paliwo wykręciłem kranik a tu wszystko ok! urka siedzi na miejscu i ani drgnie. Myślę może włożyli ją w tę dziurkę co nie trzeba ;) - ale po wycągniećiu okazało sie to nie możliwe - średnica nie ta. To rozebrałem nieszczęsny kranik i tu bingo !!! :notworthy: wszystko na odwrót tylko zamknięcie (OFF) tak jak ma być .A inaczej za cholerę tego nie da się poskładać!Poprostu złe opisy! Czy któryś z kolegów miał taki przypadek pomyłki speców z kraju kwitnącej wiśni czy tylko mój drag ma tak porądany kranik? Pozdrawiam ! Grzegorz ! Do zobaczenia na szlaku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Domyślam się, co może być tego przyczyną :icon_mrgreen: Przypuszczalnie skierowałeś tę krótszą część motylka w kierunku ON. Jednakże jest to jego tylna część. Zwróć uwagę, że strzałka (fakt faktem ledwo widoczna) jest na dłuższej części tego motylka. Tak więc całkiem możliwe, że jeździłeś cały czas na rezerwie.Na początku też mnie to myliło, ale teraz się przyzwyczaiłem.Pozdrawiam Domyślam się, co może być tego przyczyną :icon_mrgreen: Przypuszczalnie skierowałeś tę krótszą część motylka w kierunku ON. Jednakże jest to jego tylna część. Zwróć uwagę, że strzałka (fakt faktem ledwo widoczna) jest na dłuższej części tego motylka. Tak więc całkiem możliwe, że jeździłeś cały czas na rezerwie.Na początku też mnie to myliło, ale teraz się przyzwyczaiłem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 No wlasnie :icon_mrgreen: Oznaczenia na kraniku sa bardzo zlym punktem w tym motorze, ale łatwo sie przyzwyczaic i patrzec na strzalke gdzie jest skierowana.Ja zawsze jeszcze schylam sie i uwaznie patrze czy dobrze jest ustawiony kranik.Wydaje mi sie ze wszystko było u Ciebie OK, tylko nie patrzyłes na strzalke a kierowałes sie dlugoscia motylka :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byko Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Hejmnie tez to zmylilo ale jest rzeczywiscie tak jak napisali koledzy powyzejto dluzsza czesc kranika wskazuje co jest wlaczone troszke to nietypowe ale mozna sie przezwyczaicpozdr :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Byko, a dlaczego nietypowe? W moim vn jest tak samo i wcale mnie to nie dziwi - tak tez przeciez mialem i w dragu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_o_poranku Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 JA również jak Dex uważam że to całkiem naturalne i nigdy mnie to nie myliło, nawet się nad tym nie zastanawiałem. Może musisz traktować motylka tak jak wskazówke w zegarku, tzn długie ramie wskazówki ( a nie krótkie) pokazuje właściwą godzinę. Tak samo w tym motylku dłuzsze ramie pokazuje skąd czerpane jest paliwo :) Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Wszystko to piękne i ładne co piszecie ale nie w przypadku MOJEGO KRANIKA!!!! U mnie krótsza strona dźwigienki wskazuje wbrew strzałki skąd leci wacha czy z rezerwy czy z głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_o_poranku Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 wobec tego to wada fabryczna co jest mocno zaskakujące. cóz bedziesz sie musiał przyzwyczaić i już bo przerabiać toto nie ma sensuKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) FOTKI KRANIKA PRZEANALIZUJCIE http://img505.imageshack.us/img505/9863/schowek01vv8.jpghttp://img456.imageshack.us/img456/9775/schowek02ot8.jpghttp://img168.imageshack.us/my.php?image=schowek03ol3.jpghttp://img105.imageshack.us/my.php?image=schowek04ka2.jpghttp://img162.imageshack.us/my.php?image=schowek05xb5.jpg Edytowane 7 Grudnia 2006 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 To chyba rzeczywiscie masz cos spie****Ja jak zakladalem nowy kranik to mialem dwa krócce, dluzszy do normalnego pobierania ( ON ) i taki jak u Ciebie, ale on byl do rezerwy.A strzalka wskazywala tak samo jak u Ciebie :D :D Chyba czegos tam nie zalozyli, bo jak paliwo zejdzie do zera, czyli "teoretycznie" tam gdzie rezerwa, to juz tego paliwa ............... nie ma :) Czyli, tam gdzie masz ten krótki "patyczek", powiwinien byc dlugi ( przynajmniej dwa razy taki )a w miejscu otworu na rezerwe powinien byc ten krótki co u Ciebie jest jako jedyny.I wtedy jak jest mniej paliwa od dlugiego "patyczka", to przelaczasz kurek na rezerwe. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 To chyba rzeczywiscie masz cos spie****Ja jak zakladalem nowy kranik to mialem dwa krócce, dluzszy do normalnego pobierania ( ON ) i taki jak u Ciebie, ale on byl do rezerwy.A strzalka wskazywala tak samo jak u Ciebie :D :D Chyba czegos tam nie zalozyli, bo jak paliwo zejdzie do zera, czyli "teoretycznie" tam gdzie rezerwa, to juz tego paliwa ............... nie ma :) Czyli, tam gdzie masz ten krótki "patyczek", powiwinien byc dlugi ( przynajmniej dwa razy taki )a w miejscu otworu na rezerwe powinien byc ten krótki co u Ciebie jest jako jedyny.I wtedy jak jest mniej paliwa od dlugiego "patyczka", to przelaczasz kurek na rezerwe. A zrobiłbyśmi zdjęcia tego twojego kranika zdemontowanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Niestety nie mam :D Stary wywalilem do smieci a nowy jest w motorze, ot co.Proponuje Ci kupic nowy z salonu, albo pojsc tam i zobaczyc jak to wyglada. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.