Skocz do zawartości

Yamaha tt600r 98r ...


qba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gadimex - Dzieki wielkie za odpowiedź, dosłownie tego trzeba mi było :icon_razz:

Napewno też miałeś styczność z KLX300R, ten motocykl też biore pod uwage i nie wiem na co postawić, na niższa mase, lepszy zawias ale za to słabszy silnik. Czy może postawić na moc ale za to kosztem masy ?? I jeszcze kwestia chłodzenia KLX ciecz XR powietrze. Czy chłodzenie powietrzem nie sprawia problemu np. w górach?? W sumie mialem XLR i jakos nie nazekałem, ale troche balem sie topić sprzeta. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z owiewką to prawda, kupujac moją z niemca sprzedajacy mi ja gosc zapewnił ze, najpierw odpadnie mocowanie licznika wraz z owiewka, a pózniej puszcza nity na deklu tłumika- prorok czy co ? :icon_question:

Ale poza tymi przypadłosciami Malenstwo hula jak marzenie.

Kopie sie ja lekko i bez problemu - o ile przyłozyłes sie do regulacji dekompresatora...

Po wywrotce rzeczywiscie moze byc problem z odpaleniem, ale wystarczy zamknac kranik paliwa a za czwartym, piatym kopnieciem ZAWSZE pali ! (przynajmniej moja)

Ostatnia rzecz - troche brakuje dołu- fakt. dlatego w garazu stoi juz nowe Malenstwo... :)

a TTR po przegladzie przyozdobi strony na Allegro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12200km- tyle miła przebiegu (przeglady!) i wygladała jak z salonu... eeech! :rolleyes:

Sama owiewka jest na gumach, wiec sie trzyma. Ale licznik przy górnej półce mocowany jest cos na wzor starego okiennego haczka:) i toto plasikowe ustrojstwo sie urywa... Ja usunałem pozostałosci, wyrównałem krawedz licznika i z odp. grubej alu blachy drobiłem brakujaca czesc.

Nowe Malenstwo to... KLX 650 R :icon_razz: tez 99rocznik. Wydech Arrow, gaznik z pompka przyspieszenia, lzejszy, mocniejszy i naprawde wsciekły ! :banghead: tyle ze na wzór starej szkoły a to baaardzo mi pasuje :banghead:

Zreszta wraznia z jazdy znajdziesz na naszej stronie w "Ksiedze Gosci" (sierpien, poczatek wrzesnia czy jaks tak )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadimex - Dzieki wielkie za odpowiedź, dosłownie tego trzeba mi było :rolleyes:

Napewno też miałeś styczność z KLX300R, [......] I jeszcze kwestia chłodzenia KLX ciecz XR powietrze. Czy chłodzenie powietrzem nie sprawia problemu np. w górach??

 

Hej

 

No milo mi bardzo , ze komuś się przydało to co napisałem.

 

Miałem KLX 250 R , kumple mieli 300 - jest niesamowicie poręczny , po prostu nie chce sie zsiadać, fajny i w ogóle, ale z trwałością silnika nie najlepiej i z mocą też nie rewelacyjnie, i regulacja zaworów na pastylki , no i wrażliwe na uszkodzenia chłodnice.

 

Sądzę , że po CR to jednak chyba XR ... tam masz ogromny moment z dołu i warto, żebyś po dwusuwie się mógł tym nacieszyć. Poza tym jest mocna i w górach nie brakuje mocy, bardziej krzepy do podnoszenia....

 

CO do chłodzenia, to w górach rządzi chłodzenie olejem i powietrzem. Możesz ciskać ją z góry bez martwienia się o chłodnice, a silnik będzie czerwony z gorąca, ale będzie chodził do upadłego ....waha się w zbiorniku prędzej wygotuje niż silnik zagotuje. Żeby np w hardcorowym błocie i piłowaniu przez 20 minut bez przerwy chłodzenie cieczą nie wyzionęło ducha to trzeba wiatraki elektryczne zamontować.

 

Poza tym XR jest chyba łatwiej dostępna i zdecydowanie więcej części używanych, no fajnie na tym pogonić na jakąś dalszą wycieczkę , i 120 km/h na szutrze się zamknie .... są mankamenty (masa, odpalanie) , ale między KLXem , a XR ja bym wybrał XR. KLX fajny na pierwsze moto, ale tak to poznaj moc i moment 600 cm3.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TTR - lepszy zawias, ale za to raz na rok uszczeniacze puszczają i trzeba robić.

Tu sie Łysy w sumie nie ma co dziwic, szczegolnie w kwestii tylu bo z tego co pamietam twoja TTr'ke to miala Ohlinsa z tylu :rolleyes:

 

O KLXa to sie pytaj RO (kilka postow wyzej). On takim jezdzi i ma zamiar sprzedac sadzac po jego sygnaturce smile.gif POZDRO

Albo Gadimex'a, bo moze tego KLX'a porownac z wiekszoscia maszyn dostepnych na rynku.

 

Qpa - gratuluje maszyny. Tak marudziles ze nie wziales XLR"y odemnie, a chyba warto bylo poczekac? :icon_razz:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy no musze kiedys zobaczyc tego ttr'a

 

 

hopki tez ładnie polyka

 

taaa, to musze zobaczyc zeby uwierzyc i ne chodzi mi wcale o to ze motocykl nie da rady :wink:

 

 

 

teraz nie bedziesz mogl powiedziec ze masz slabego sprzeta i nie idzie na kolo itp :crossy:

 

 

no to powiem: gratuluje,

zeby nie bylo ze inny jakis jestem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są mankamenty (masa, odpalanie)

 

A jak po przesiadce z XLR ?? Masa bardzo będzie dokuczała ?? Bo w sumie XLRka nie była taka zła, fakt że na podjazdach piaszczystych jak moto sie nie wdrapało i trzeba było przewrócić sie na bok a potem myśleć jak zjechać to był mały problem, łatwiej sie podnosiło EXC525 albo DRZ400 niż XLRke :) Potem jak miałem CRke to był w ogóle inny świat, ale ta koszmarna exploatacja, spalanie. Poprostu robie za dużo kilometrów żeby jeźdżić wyczynowym dwusówem.

Przeznaczenie XRki to byłby głównie las, jakies zwirownie, niewielkie hopki. Takie typowe Enduro, nie turystyka ale też nie jakis straszny hard. No i mam nadzieje ze z nowym moto będzie mi dane odwiedzić Józefów :clap:

U nas na miejscu jeżdże głównie z dwiema DRZ'tami także na brak mocy raczej bym nie narzekał.

A jeszcze wracając do tego odpalania, czemu jest to mankament ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz chyba jedną z najlepszych stronek poswieconych TT-R'ce

http://www.tcdo99.de/tt600r/

Jesli chcesz sciagnac manuala w wersji angielskiej to przejdz na zakladke "Technik"/ TT 600 R - "Hier gibt's die Microfice der TT600R. Klick to download" wciskasz download (po prawej) i masz numery czesci do Yamahy a jesli chcesz manuala po angielsku to masz go na samym dole :) niestety to jest wersja "E" z 2004 roku ale to praktycznie to samo, wiadomo jakie sa roznice :clap:

http://www.dirtbike.at/yamaha/ttr600/ttr600.html (tu tak na marginesie zalaczam stronke z czesciami akcesoryjnymi i ich cenami, miedzy innymi stelaze pod kufry, kufry, zbiorniki acerbisa itp.)

Tak jeszcze dodam z moich obserwacji to zauwazylem ze dosc duzo uzytkownikow po stosunkowa malym przebiegu musi regenerowac tylny amortyzator... a tak go chwala, bo to ohlins... jest dosc awaryjny i trzeba sie przygotowac ze kiedys sie rozszczelni jak nie gorzej.

A co do przedniej "owiewki" i swiatla to tak samo jak wszyscy - mozna tylko narzekac... mocowanie tragiczne. peka, luzuje sie... jadac musze co jakis czas dociskac predkosciomierz bo wylatuje mi mocowanie (ktore notabene jest gumowe WTF? ) Kupilem oryginalna lampe na przod bo poprzedni wlasciciel ja zalatwil w terenie i zamiast szkla przykleil pleksi glas (tak to sie pisze? :] ) i swiatlo spieprzalo na wszystkie strony... zamocowanie owiewki do lampy to horror. Nikomu nie zycze tej zabawy.

Teraz wrazenia po jezdzie w terenie - jak dla mnie motocykl za ciezki. Do naprawde amatorskiej jazdy po lesnych szlakach jest ok. Tu ratuje wszystko moc ktora mi odpowiada bo uwielbiam jak motocykl ladnie idzie z dolu. Na moment nie narzekam. Gorzej jest na ciasniejszych zakretach, tutaj waga przeszkadza. jezdzilem nia po torze MX. podjazdy ok, zakrety - wczesniej mialem DR 350 i musze powiedziec ze DR'ke prowadzilo mi sie jak rower a TT-R jest zbyt ociezala w tych sprawach (zaznaczam ze jestem amatorem w tych sprawach i dla podobnych osob sa te opinie skierowane) Jedyne co sprawialo mi cholerna trudnosc to skoki... na DRce nie bylo z tym problemow a tutaj poprostu sobie odpuscilem bo mialem strach w oczach podczas skoku, dla mnie sprawiaja ogromna trudnosc - moze dlatego ze waze tylko 60 kg :] Nastepny sezon wrzucam oponki uniwersalne i bede go uzytkowal, turystycznie, w miescie, troche pogumowac no i lekki teren wiec wtedy bede wiedzial wiecej :clap:

Edytowane przez JACA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema chlopaki...mam pytanie zwiazane z amortyzatorem tylnym....poniewaz pekł mi amorek i chodzi na samej sprezynie wiec juz mam zawieszenie do wymiany...moj motor to YAMAHA TT600 z 90roku. motor nie jest mlody takze mial prawo ten amor peknac....bede musial wymienic amorek. Czy moglby ktos mi podpowiedziec jaki amorek moglby pasowac do mojego modelu YAMAHY bo narazie uzywanego do mojej maszyny nigdzie nie dostane...ale tak se mysle czy od innego modelu lub motoru mozna by bylo zamatowac amorek...pytam sie o to...poniewaz sie za bardzo na tym nie znam i nie mam jeszcze za duzych chodow u endurowcow i ludzi z tym sportem zwiazanych...takze prosze was o pomoc w tym wyborze amorka. Nie dysponyje wielka suma pieniazkow takze prosze o propozycje z glowa hehe. POZDRAWIAM :( :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...