Skocz do zawartości

CBR 900RR SC28, sportowy wydech, jakie regulacje


bartek_CBR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!!

Jak w temacie. Jakie regulacje sa potrzebne po zalozeniu sportowego wydechu. Moto to honda CBR 900 RR Fireblade, model sc28. Wydech jest marki MIG, przelotowy, wydaje mi sie ze dedykowany do tego modelu. Moto po zmianie wydechu chodzi rowno, troche strzela podczas jazdy jak sie schodzi z wysokich obrotow.

Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Pozostaw fabryczne nastawy.

Ewentualnie jak chcesz włazić w temat głębiej to załóż sportowy filtr powietrza - WKŁADKĘ ( nie pchaj jakichś tanich stożków po będziesz miał mega dziurę w obrotach). I jeszcze możesz wpakować zestaw DYNOJET stage 2. Po tym wszystkim ponownie wszystko przeregulować i zestroić.

 

Jednak taka zabawa wraz z montażem i regulacją to koszt około 1200 zeta.

 

Pozdro

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem ze wraz ze zmiana komina trzeba zrbic regulację gazników no i w razie czego dysze wymienic. Ja na zime oddaje swojego sprzetya na regulacje gaznikow bo mam za bogata mieszanke i przy wysokich obrotach czarny dymek leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem ze wraz ze zmiana komina trzeba zrbic regulację gazników no i w razie czego dysze wymienic. Ja na zime oddaje swojego sprzetya na regulacje gaznikow bo mam za bogata mieszanke i przy wysokich obrotach czarny dymek leci.

 

 

Mam to samo z XJ Diversion. Moto dymi mi na czarno jak mocno przegazuje i świece są zakopcone. Miałem też taki problem że jak jest zagrzane moto to nie chce wkręcać sie na obroty. Ostatnio nie moge go w ogłle odpalić. Były dysze niefabryczne założone i zmieniłem w serwisie na oryginalne. Ogólnie motorek jest po synchro gaźnikó, wymianie świec i filtra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo z XJ Diversion. Moto dymi mi na czarno jak mocno przegazuje i świece są zakopcone. Miałem też taki problem że jak jest zagrzane moto to nie chce wkręcać sie na obroty. Ostatnio nie moge go w ogłle odpalić. Były dysze niefabryczne założone i zmieniłem w serwisie na oryginalne. Ogólnie motorek jest po synchro gaźnikó, wymianie świec i filtra powietrza.

 

 

Wal do tego serwisu jescze raz i zleć im przesypanie gaźników bo na bank któryś leje, lub mógł zawiesić się zaworek igliczny lub poszedł jakiś paproch pod niego i leje gażnik.

Wydech nie ma nic wspólnego z dymieniem na czarno. Na przelotówce można sobie fajnie z wydechu postrzelać z niezłymi snopami ognia.

Edytowane przez Tom_H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...